Vastu pidas.
Mulluse ajaga sai ligi 3,5 sekundit maha kärbitud.
Tänu minu instruktorile Andris Djacenkole, kes taas oli abiks õige sõidutrajektoori valimisel mõnes kurvis.
See on ikka müstika, palju see trajektoor loeb: kuidas tulla välja sirgele ja siis sirgelt kurvi minna.. pidurdatama!
Kui siiani sain peasirge kiirustablool mingi 127 km/ h, siis täna polnud probleemiks kahel järjestikusel ringil 139 saada. Ja sellise kiirusega kurvi.... Kui lähed õige koha pealt, siis ei saagi aru...
Veel oli juhus kui üks porshce must sirgel möödus aga kurvides läksime reas- ta lihtsalt ei teadnud kus teel paikneda...
Samuti olin kiirem kui V8 ferrari, millega ei pidanud 320 km/h kiirus midagi olema...

Tegelikult ma läksin mehe käest küsima, et kas tal masinal viga midagi... mul vaid V4 ehk pool mootorit ja olin kiirem!?

Ühesõnaga piduri klotsid vaja racing omad teha. Ja samuti ikka jahutuse probleem jõhker! Aga päev oli kena ja päikeseline ja mõnus!!! Aeg oli 1,59.321
Kopika jagu kiirem kui turboclassic cabrio, mil jäi ikka napilt puudu, et peale peasirget küljega betooni panna....
Vot see on see tabloo peasirge lõpus mis näitab su kiirust....
