5. leht 5-st

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: K Mär 29, 2017 10:43
Postitas 5448
Õlipõlemise haisu nagu ei tule, pigem nagu bensiinihais (toores).
Käigukastiõliga ei saa see ju seotud olla?
Mootoriõli ja jahutusvedeliku näidud normis.
Üks jämedama tuulutus(vaakumi) vooliku klapp oli katki murdunud, see sai uus pandud.
Proovin täna juhtme taha panna - vaatan mis näitab.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Juun 15, 2017 9:25
Postitas 5448
Aga minu mustikal on tuliuus esiklaas :) (Autoklaas24)

Peale pikemat seismist viskab ikka tossupilve.
Diagnostikat tehes näitas oxygen sensorit (talvel sai uus pandud).
Selle põhjuse leidsin ka ülesse - üks kõvast materjalist vaakumivoolik trügis lambdaanduri juhet ja ju ta siis sikutas pistikust juhet.

Suveks plaan uus värvkate peale tuhistada.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: N Juun 15, 2017 12:36
Postitas Pereira
Õlipõlemise haisu nagu ei tule, pigem nagu bensiinihais (toores).

Minu V6-l põhjustas kütusehaisu lekkiv summuti.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: L Sept 02, 2017 23:54
Postitas 5448
Kui auto sureb välja kui mootor on töösoojuse saavutanud ja uuesti käima ei lähe enne jahtumist siis on viga vändaanduris eks?
Arvasin, et käigukasti asendianduri viga aga selle vahetasin ära, ning midagi paremuse poole ei muutunud.

Saab 9-5 Vector 2.3T 136kW, 2004, 5448

Postitatud: P Sept 03, 2017 14:35
Postitas Trooja
Kui auto sureb välja kui mootor on töösoojuse saavutanud ja uuesti käima ei lähe enne jahtumist siis on viga vändaanduris eks?
Arvasin, et käigukasti asendianduri viga aga selle vahetasin ära, ning midagi paremuse poole ei muutunud.

Mul oli sama teema ja oli vändaandur.