5. leht 14-st
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 8:31
Postitas mart284
Neerud läinud - hakkasin tööinimeseks:)
Edit: Riia otsal õnnestus ka trahve vältida, seega igati kordaläinud reis:) TBXiga polegi veel riigifotograafi tehtud pilte:), olen vits vanaks hakanud jääma...
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 9:17
Postitas wilddog
Neerud mannergusse

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 9:38
Postitas ill
Neerud läinud - hakkasin tööinimeseks:)
Edit: Riia otsal õnnestus ka trahve vältida, seega igati kordaläinud reis:) TBXiga polegi veel riigifotograafi tehtud pilte:), olen vits vanaks hakanud jääma...
Isegi Libatse uuelt kaameralt ei saanud?
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 9:40
Postitas mart284
Õnneks olin just lugenud uudist 550 inimest päevas ja seal olin kohe eriti korralik -68 lausa läbisin. Aga lätis seeest on taas 100 lubatud ja keskmine tundus olevat 120 peale kerkinud:)
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 9:45
Postitas NO FEAR
Vaid puhas rõõm, kui auto sõidab ja kõik ilusasti töötab

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 10:30
Postitas Homersimpson
Lätis tasub hoida 20-30€ sularaha taskus. Kui seal kinni peetakse, siis ega nad tegelikult paberit määrida ei taha.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 11:03
Postitas que
Lätis tasub hoida 20-30€ sularaha taskus. Kui seal kinni peetakse, siis ega nad tegelikult paberit määrida ei taha.

Või pudel viskit

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 11:09
Postitas ivomets
See on siis ju jumalasti hästi, kui pooltuhat km saab läbida remontimata!
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 11:13
Postitas Cyber
See on siis ju jumalasti hästi, kui pooltuhat km saab läbida remontimata!
Kõik ei ela Riia eeslinnas..

Mõnel tuleb pisut pikem ots.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 11:24
Postitas mart284
Need uuemad saabid (väga)tihti teele ei jäta, 900-d (valget sai alles esmaspäev veetud ja ka kollane liikus abivahendite najal aprillis) on mind tihti teepervele jätnud

Õnneks ma pole nii rikas, et veelgi vanemaid liikureid omada:)
Riia ots oli muide 642km kodust koduni.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 13:33
Postitas Jaanus
Muide, ega sa ei mõõtnud, palju sul Riia otsaga keskmine kütusekulu tuli? Ma omal puhas maantee olen TX-ga 8,2 saanud, seal hulgas on ikka mõned mõõdasõidud

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: R Mai 08, 2015 13:52
Postitas mart284
ei vaadanud, kuid keskmine on peaaegu 10 peale kukkunud. Hetkelist näitas 7-9 vahele:) parim on 140l/100km
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: P Mai 17, 2015 16:32
Postitas mart284
Peale meeldivat päeva A24 ringil lahkus suits piduritest:)
Plaanis uued kettad, klotsid ja kiirelt uus, veidi hiljem keema minev piduriõli.
Kogemusi ketaste valikul? Ilu pole peamine, kuid võiks kannatada ringil kihutamist:)
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: P Mai 17, 2015 16:57
Postitas Pootsman
Ära pane midagi, äri parem oma 345mm pidurisüsteem mulle maha

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 9:03
Postitas wilddog
Ära pane midagi, äri parem oma 345mm pidurisüsteem mullle maha

nendega saab OMCl pidurdada ja autobahni peal teha äkkpidurdust, rohkemaks jaksu pole. Kettad saab ESK suvepäevade kaugusviskeks. Vana vedelik paras grilli süütamiseks. Oleks masin aeglasem, siis oleks teine lugu. Viggenile ka uusi klotse vaja. Vanad esimesed kettad on räbalad ning klotsid kohe otsas. Pidurivedelik kah puss.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 9:15
Postitas mart284
Interneti tarkus väidab, et originaalsed kettad on head TBX-l. Vaja on parem vedelik ja teised klotsid muretseda. Siis saab Saab A24ringil rallida edukamalt.
Huvitaval kombel EBC tooteid tehakse maha nende poolt, kes mingil trackday tüüpi üritusel on käinud, visuaalselt ja tänaval pidid vägagi head olema.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 9:25
Postitas wilddog
EBC ikka parem, kui originaal. Ferodoga hinnavahet väga vast ei ole?
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 9:55
Postitas mart284
EBC ikka parem, kui originaal. Ferodoga hinnavahet väga vast ei ole?
Hinnast ei tea veel midagi, saabcentral ja muud saabipedede lehed on täis kiunu EBC kvaliteedi osas (jutt siis ketastest) ja probleem ilmned kõvemal kasutusel.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 9:56
Postitas Jaanus
Ma ostsin omale MTEC-id black edition, hinnavahe EBC-ga olid pea 2x. Muidugi rajal pole veel käinud. Castrol SRF ja stainless pidurivoolikud said ka külge koos ketaste ja klotside vahetusega. Sa vaheta ka kogu värk välja, siis rajal muretu

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 10:05
Postitas wilddog
Ma ostsin omale MTEC-id black edition, hinnavahe EBC-ga olid pea 2x. Muidugi rajal pole veel käinud. Castrol SRF ja stainless pidurivoolikud said ka külge koos ketaste ja klotside vahetusega. Sa vaheta ka kogu värk välja, siis rajal muretu

häbi. Olgu järgmine kord olla. Me siin stock tiluliluga käime kangutamas.

Katki seal ennast raske sõita, kui kuppel korras.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 10:15
Postitas mart284
Jaanus - on Sul plaan minna proovima? Kui lahendus töötab, siis kopeeriks:) hetkel läheb uus ja kangem pidurivedelik sisse, raudvara valikud on veel lahtised.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 11:15
Postitas wilddog
Kuna vähemalt ühe ketta sain endal vast kõveraks (juba kord treitud), siis peab midagi uut ette otsima. Hetkel siis Brembo originaalsed siledad või siis midagi odavägedat (EBC vms). Sukaga pidurivoolikud juba on ja nendest ikka kasu oli, muidi oleks see tavavedelik koos kummivollaga olnud nagu madratsipump (lürtsa-lürtsa). Tavaklots ikka paras "klaasivabrik". Pool sentimeetrit sai kindlalt maha riivitud nendelt.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 14:34
Postitas mart284
EBC müüakse lausa Eestis ja 345 ketas (pole kindel, et paar pole) on 215€ ja über ketas 340.
Õli läheb esimses järgus paremaks, kettad on veel "planeeringu" all.
Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: E Mai 18, 2015 16:36
Postitas wilddog
Ma ei tea kuda su masinaga on aga väga soodne ja kvaliteetne OEM tootja on Zimmermann. Nendel mu autole isegi SPORT Z seeria olemas. Hinda saaks väga head, alla 100€ tükk. Lisaks head klotsid ja Motuli vedelik ning saab teha rohkem kui 2 kiiret ringi

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)
Postitatud: T Mai 19, 2015 8:17
Postitas mart284
Zimmermannul pole 345 ketast ega turboXi valikus.