5. leht 7-st
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: K Juun 03, 2015 22:17
Postitas Aasakyla
Deeeeeemmm...

:love: Need siis sobivad pm kohe külge?
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: K Juun 03, 2015 23:04
Postitas Pootsman
Deeeeeemmm...

:love: Need siis sobivad pm kohe külge?
Otse ei sobi, tuleb leiutada
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Juun 04, 2015 19:36
Postitas rass77
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Juun 04, 2015 20:07
Postitas Cyber
200€.. noojah.. on tõesti võimalus...
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Juun 04, 2015 20:08
Postitas Pootsman
Edit: sarnased asjad turboclubis B5-le
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=12021
Edit 2: GenuineSaab pakub umbes sama kiti, saatsin kirja kas adaptereid eraldi pakuvad ja kui jah siis mis mõõdus need on.
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=744
200€.. noojah.. on tõesti võimalus...
Ennem kui joonist valmis ei ole, ei oska öelda mis materjali kasutama peab, aga pakun, et 6061-T6 alumiinium ja see on üsna kallis võrreldes S355 terasega, kas just 200 läheb maksma aga niisama ei saa kindlasti
BMW sadulatel kinnitused on teise nurga all. Mul on umbes selliseid vaja nagu alumisel suurel pildil.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Juun 05, 2015 21:02
Postitas Pootsman
Ilusa ilmaga toas passida on patt. Reede lõuna algas tulede poleerimisega, tulemusega jäin väga rahule. Poleerimiseks oli vaja teipi, liivapaberit P600-P2500, käsna/svammi, pange ja vett, soojapuhurit, poleerimis masinat ja poleerimisketast. Pastaks SOLLi peenem variant.
Protsess:
1) Teipida
2) vesilihv P600->P800>P1000->P1500->P2000->P2500
3) kuivatada tuled
4) poleerida tuled
5) peaks kiletama aga kuna mul kilet ei ole siis ma ei saanud seda teha.
Alguses

Peale vesilihvi

Peale poleerimist

Kia tuled oli esimesed katsealused

Töö ise keeruline ei ole, selline mõnus õlle kõrvale nokitsemine. Kui korralikult teha siis ca. tunniga teeb ühe tule ära. Lakkimisega pidi nii ja naa olema, osadel tuledel pidi laki lahti lööma teistel mitte. Ilmselt miskise läbipaistva plastmassi krundi sebima ja nakke kihi peale laskma ennem? Ei tahtnud katsetama hakata, pigem lasen mingi päev ära kiletada tuled.
Siis sai pisut moditud õhuvõttu ringi.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: L Juun 06, 2015 0:55
Postitas Jorma
Ilmselt oleks targem ikkagist lasta lakkida, smartservice kasutab mingit spetsiaalset lakki ja UV lampi, et lakk kinni jääks. Ilma lakita lähevad nad ühe kuuga 3x tuhmimaks kui enne olid. Tuled on ju lamineeritud, peal on mingi UV kaitsekiht ja no peale poleerimist on see täiesti lännu.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: L Juun 06, 2015 7:24
Postitas Pootsman
Ilmselt oleks targem ikkagist lasta lakkida, smartservice kasutab mingit spetsiaalset lakki ja UV lampi, et lakk kinni jääks. Ilma lakita lähevad nad ühe kuuga 3x tuhmimaks kui enne olid. Tuled on ju lamineeritud, peal on mingi UV kaitsekiht ja no peale poleerimist on see täiesti lännu.
Sobib ka tavaline lakk või 3M kile räägitakse. Ilmselt esmaspäeval saab kaetud tuled kilega-
Tulede polereerimine on big bisness, eks kuidagi tuleb raha välja teenida töökodadel. Linke ja väiteid on must miljon netis. Mõni väidab ühte teine teist. Ka tulesi on erinevaid, kasutatav materjal polükarbonaat võib margiti erineda. s.t osasi kaetakse kõvema plastiku kihiga teisi mitte ja selle kaetava osa paksus erineb. Ma jätan KIA tuled kaitse kihita, eks näha ole mis nad teevad.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: P Juun 14, 2015 10:25
Postitas Pootsman
Miks kaob autol jõud kui ABS ja pidurihoiatus tuled põlema lähevad armatuuris? Kui kaitse eemaldada siis ei kao jõud, kui need tuled ise põlema hakkavad siis pedaali vajutuse peale kiirus ei tõuse. Süüde välja ja uuesti sisse ning probleem kaob.
OMC-l jäi parimaks 227km/h (1km 207km) Teise sõidu eel läksid peale uued küünlad sädevahega 0.9mm ja oli plaan käiguvahetusega pisut ise mängida. Paraku aga stardis lendas cooleri torustik lahti ja sõit jäi sõitmata. "Oleksid" ei loe aga ilmselt oleks paremini saanud.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: P Juun 14, 2015 11:49
Postitas wilddog
Miks kaob autol jõud kui ABS ja pidurihoiatus tuled põlema lähevad armatuuris?
Kui kaitse eemaldada siis ei kao jõud, kui need tuled ise põlema hakkavad siis pedaali vajutuse peale kiirus ei tõuse. Süüde välja ja uuesti sisse ning probleem kaob.
Tundub nagu kaugelt kontrollitav politsei seade. Mässi hõbepaberit antennile.
Teisalt tundub miski andur valet infot andvat ja ECU ajab süsteemi seif mõudi. TECH2 väga abiks. näiteks ABS andur paneb villast.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: P Juun 21, 2015 15:20
Postitas alari83
Miks kaob autol jõud kui ABS ja pidurihoiatus tuled põlema lähevad armatuuris?
Kui kaitse eemaldada siis ei kao jõud, kui need tuled ise põlema hakkavad siis pedaali vajutuse peale kiirus ei tõuse. Süüde välja ja uuesti sisse ning probleem kaob.
Tundub nagu kaugelt kontrollitav politsei seade. Mässi hõbepaberit antennile.
Teisalt tundub miski andur valet infot andvat ja ECU ajab süsteemi seif mõudi. TECH2 väga abiks. näiteks ABS andur paneb villast.
Tasuks ABS võrusi kontrollida,maadlesin ise sama probleemiga mõnda aega tagasi

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: P Juun 21, 2015 15:57
Postitas Pootsman
Tasuks ABS võrusi kontrollida,maadlesin ise sama probleemiga mõnda aega tagasi

Otsima peaks mõrasi jms deformatsioone? Kui uued veljed alla läksid siis esimesi ma näppisin, otseselt nad ei logisenud ega pooleks polnud.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: P Juun 21, 2015 16:04
Postitas S9K
Mõnel autol piisab ka rattalaagri loksust.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: E Juun 22, 2015 13:43
Postitas alari83
minu autol oli võru juba päris lahti kui sedasi tegi,ESP saab aru ,et üks ratas käib teistest aeglasemalt ringi ja lähebki segi. Mõrane ABS võru suht tavaline viga,ABS andurid neil suht töökindlad,aga ega välistada ei saa ei ühte ega teist

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: E Juul 06, 2015 16:07
Postitas Pootsman
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: P Aug 02, 2015 19:39
Postitas Pootsman
Vana võru oli pisut väsinud.
Edevaid siniseid silikoon põlvi ja jõuklambrit sai juurde hangitud
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: E Aug 10, 2015 14:24
Postitas roimar
Klamber klambriks, lase torustikule kindlasti ka krae peale keevitada.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Aug 21, 2015 12:29
Postitas Pootsman
S9K lasi coolerit 4cm alla poole, keevitas torudele "randid" peale ja turbost sisselaskesse tegi päris uue toru. Kõik kinnitused tegi uued ja vähe tugevamad. Sai parem kui ennem.
sebastian tegi ühe lukus aju lahti ja pani sinna uue softi ka peale. Hetkel aju ootab pagassis sobiliku kütuserõhu regulaatorit. Kiiret ei ole, uut DI kassetti on vaja veel ennem kui uuesti saab pähe andma hakata korralikult.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Aug 21, 2015 12:58
Postitas S9K
See sodine laud on nüüdseks kenasti puhastatud. Just saying

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Aug 21, 2015 15:21
Postitas vvs
Ma ei saa neid pilte vaadata (loe: kõik on perfekto)
Nii krdi ägedat ja õiget asja teed...kõva kadeduseuss on mu sees

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Aug 21, 2015 17:14
Postitas S9K
Krt ma tahaks ka 9-5 omale

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Aug 21, 2015 17:57
Postitas D116
Ma ei saa neid pilte vaadata (loe: kõik on perfekto)
Nii krdi ägedat ja õiget asja teed...kõva kadeduseuss on mu sees

No milleks siis ostsid Hirschi

Igav ju
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: L Aug 22, 2015 9:31
Postitas Pootsman
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: L Aug 22, 2015 21:47
Postitas D116
Sisselaske T langes? Kuipalju maantel näitab?
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: P Aug 23, 2015 8:44
Postitas Pootsman
Kui S9K juurest õhtul Pärnusse sõitsin siis oli sisselaske temp 14-15 kraadi, väljas võis õhutemperatuur olla ca. 9-10kraadi.
Eile käisin Võrtsjärve ääres, välis temp. ca. 18 kraadi, IAT 24. See siis maanteel sõites ühtlaselt. Peakski "lennuväljale" proovima minema mida 0-200km/h teeb.
Sama cooleri ja vana asetusega oli soojade ilmadega (21-23kraadi väljas) sisselaske temp 31-33 kraadi. Nüüd sai vahejahuti toodud 4cm alla poole ja nurk paremaks muudetud ja väike vahe ikka tuli sisse. Aga põhieesmärk oli rõhku pidama saada ja see õnnestus.
EDIT:
ilm.ee ütleb, et Pärnu on 24 kraadi. Sisselaske temp on selline.
