5. leht 6-st
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: L Mär 14, 2009 10:41
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: TGB
Kummaline oli jah see 235 peal seismine.. ehk siis järsk kiirenduse kadumine 235 km/juures. Püüame kevadeks abi leida
On ideid? Ka 9-5 automaatkastiga seisab 230peal ja kogu lugu
EDIT: Mitte et mul kiire oleks, aga äkki leiab mingi paralleeli.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Apr 02, 2009 10:32
Postitas iisak
ups...
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Apr 02, 2009 11:37
Postitas Cyber
5ES ?? 7 või 8 peaks ju olema sel autol..

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Apr 02, 2009 12:32
Postitas sebastian
Ma arvan, et kiiresti tuleks midagi ette võtta muidu on varsti auk kolvis

.
Ilmselgelt detoneerib kahes silindris ja kindlasti vähemal määra ka teistes. 7ES või 8ES küünlad ei tarvitse päästa.
Electronic boost controller ei võta ju rõhku maha, kui asi ohtlik. BPC klapp oleks juba ammu olukorra
base boost'i peale tirinud..
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Apr 02, 2009 12:38
Postitas Jupats
Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: TGB
Kummaline oli jah see 235 peal seismine.. ehk siis järsk kiirenduse kadumine 235 km/juures. Püüame kevadeks abi leida
On ideid? Ka 9-5 automaatkastiga seisab 230peal ja kogu lugu
EDIT: Mitte et mul kiire oleks, aga äkki leiab mingi paralleeli.
Ma arvan, et sinu softil vääne liiga piirilähedane TCM`omaga võrreldes. Kiltsil näeb, kas madalam limiit ning suurem õhukogus päästavad asja.

Fifth gear limiter on ka üks huvitav asi, mis piirama hakkab. Ei kujuta ette kuidas see 4.käigulisel kastil töötab.
Sry OT
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Apr 02, 2009 14:15
Postitas iisak
Njah...
Ei ole ikka nii ilus kui alguses paistis...
1. silindri üks sisselaskeklapp lõpetas töölepingu:o
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Apr 02, 2009 14:37
Postitas IFF
Algselt postitas: iisak
Njah...
Ei ole ikka nii ilus kui alguses paistis...
1. silindri üks sisselaskeklapp lõpetas töölepingu:o
kas midagi sellist?
Ometigi 2a tagasi sai selgeks asi juba, et ei tohi T5 vastu võidelda, vaid tuleb talle uusi trikke õpetada.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: L Juun 05, 2010 4:33
Postitas TGB
Oi oi kui soiku on see teema jäänud.. Üle aasta juba!
Jah, 1 klapp oli viga saanud. On teine nüüd suveniiriks kapi otsas

Lühidalt siis..
Mure sai Audaceris lahendatud ning Sebastian aitas uue rikkamat segu lubava softiga.
Pärast seda on auto saanud uue aku, uue jahutusradiaatori, uued reg märgid, mõni päev tagasi uued tagumised pidurikettad + klotsid.
Ühtteist kindlasti on veel tehtud aga pärast aastast pausi siin teemas ei tule kõik meelde.
Armatuuril asuv kell sai ka elektroonilise vastu vahetatud.
Täna kakkusin tuled maha, puhastasin tulede klaasid seest poolt ning puhastasin ja värvisin tulede kojamehed ja asendasin iluvõre tuttuuega.
Liigagi ilus sai tulemus... Enne ei riivanud üldse silma pisut kuluma hakanud nikkelliist stangel.
Igav ei hakka

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: L Juun 05, 2010 9:28
Postitas iisak
Istme tegid korda:poke:
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: L Juun 05, 2010 14:46
Postitas TGB
Algselt postitas: iisak
Istme tegid korda:poke:
Jah, juhi istme nahk sai vahetatud korralikuma vastu.
Eelmine hävis ära paari aastaga mil ma kordagi nahka millegagi ei määrinud. Edaspidi olen hoolsam.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: P Juun 06, 2010 1:38
Postitas andres
Aga äkki Aero istmed?
Algselt postitas: TGB
Algselt postitas: iisak
Istme tegid korda:poke:
Jah, juhi istme nahk sai vahetatud korralikuma vastu.
Eelmine hävis ära paari aastaga mil ma kordagi nahka millegagi ei määrinud. Edaspidi olen hoolsam.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: P Juun 06, 2010 4:51
Postitas TGB
Aero istmed sobiksid imehästi

Kui tõele au anda siis mul oli hiljuti sünnipäev ka

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: E Juul 05, 2010 22:38
Postitas TGB
Tagumiste tulede vahel asuv helkurpaneel vahetatud korraliku vastu, esi ja tagastangel olevad nikkelliistud vahetatud uute vastu + kõik uued embleemid auto küljes. ("Saab- Scania" ees ja taga, "Saab", "9000" ja "CSE" taga.)
Kliima täidetud Pilot motorsis.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: T Nov 30, 2010 21:11
Postitas TGB
Väike jätk logiraamatusse

Lisaks korrapärasele sügisesele hooldusele (õlid, filtrid) sai Saab uue salongi temperatuuri anduri.
Vana küll temperatuurist aru saada mõistis aga selle ees olev ventikas oli hukas.. seega mõõdeti pigem armatuuri all olevat temperatuuri ja kliima käitus siis vastavalt sellele.
Nüüd on meeldivalt harjumatu sõita, ilma et peaks midagi kogu aeg käsitsi reguleerima

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Dets 16, 2010 22:07
Postitas Raunts90
Väga kena. Valged suunad sobivad ikka ülihästi tonnistele. Tahan endale ka.

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Dets 16, 2010 22:17
Postitas ivomets
ups...
kes sul sellist marki küünlad peale pani???
BCPR5ES??
Pole siis ka ime, et küünlad ära põlevad ja muud metallosad kah!
õige oleks nr 7 -ga. hoopis jahedamad.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Dets 16, 2010 23:21
Postitas Trionic
7 on meie talveoludes külmkäivitust silmas pidades natuke liiast(külm).5 turbomootori puhul tavasõidul talvel "talutav",kuni esimese tõelise "boostini",millega 5 toime ei pruugi tulla.
T5 puhul tasuks meie "softigurudel" uurida PFR küünalde sobivust koostöös softi- ja punase DI`ga.Need vähemalt ei muuda oma tööparameetreid nii kiiresti.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: P Mai 01, 2011 23:32
Postitas TGB
Ärev õhtu on täna..
Auto läheb homme maalri kätte osalist uut värvkatet saama.
Tellitud on 3 bar. map sensor, Deka pihustid ja soft tuleb loomulikult Crossroadilt

Ehk siis väänet peaks jupp maad juurde tekkima.
Nädal tagasi said alla uued Bridgestone rehvid.
Järgmisel nädalal uued pidurikettad + klotsid, koos kevadise hooldusega põhjalik ülevaatus ja remonttööd Audaceris

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: E Mai 02, 2011 0:11
Postitas Vitautas
Ilmselt järgmine kord hommikutundidel kulgedes VW tüüpi autoga Tallinna poole ei sõida TGB enam must kiiiiresti mööda vaid lendab ... ilmselt siis üle

Edu!
Ilus autu on muideks.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Mai 05, 2011 21:16
Postitas TGB
Auto sai nüüd osaliselt uue värvkatte, uue esiklaasi koos uute kojameestega.
Kunagi teen paremad pildid ka.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Mai 05, 2011 21:43
Postitas TGB
Tegin täna ühe emotsiooniostu.
Philips Silver pirnid esimestesse suunatuledesse.
Tulemus on oodatust sedavõrd parem et pean kohe teistega jagama.
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Mai 05, 2011 21:48
Postitas KorK
Eespool on sul räägitud uuest tiivast. Kas seda pole külge pannud?
Endal on ka juba pihustid ja map soolas ja juba Crossroadi juurde aeg kinni pandud. Tundub, et saame sama mõtlemise oma autodele

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Mai 05, 2011 22:02
Postitas TGB
Tiiva otsustasin peale pikka mõtlemist jätta vana. Kuidagi tagasihoidlikum ja pisut soliidsem. Seega sai see tiib kerega ühte värvi värvitud.(pilt 2 postitust tagasi)
See teine edevam ja haruldasem tiib läheb nüüd müüki.
(varuosade teemasse siis)
Mis puutub jõusse siis seda peaks kuidagi testima suvel... kas üks düno ring või Speedest 1 km sõit. Või siis mõlemad.
Tubli Kork! Nii saad Saabist täit rõõmu tunda ja arusaamise, kuhu kütus kulub

Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Mai 05, 2011 22:19
Postitas KorK
Ju siis peab suve poole ühe ühise jõukatsumise tegema veel! Oleks ka käpp täitsa.
Õnneks saab lohutada ennast sellega, et sama jõuga vabalthingavad võtavad rohkem kütust

Kindlasti soovitan sul ka tellida kunagi mitsule uue külmaosa nimega 19T. Siis saab sellest mitsu vurrist veel välja pigistada mõned kümned hobesed ilma, et mootori kallale peaks minema suuremate summadega. Endal on see suve jooksul plaanis ära teha.
Saab 9000 CSE 2.3T 1995, Kuul (endine TGB auto)
Postitatud: N Mai 05, 2011 22:32
Postitas Jupats
Kipun arvama, et KGB käigukast ei arva sellest 19T midagi head. Kui on 5 ruutsentimeetrine turbiini "area", siis tõuseb ka EGT mõnuga kõrgeks(õige 19T on 6rcm). 28RS on selles suhtes tunduvalt külmem loom. Tonnine on küll vastupidavam detonatsioonide suhtes, kuid mida madalam EGT, seda parem.