5. leht 5-st

9-5le jõudu juurde

Postitatud: L Mai 21, 2011 18:16
Postitas saab1208
Tsiteerin:
"Rõhuga bypassi ei avata. Kui see on nii, siis on klapp valesti paigaldatud. Klapp avatakse ainult vaakumiga."

Tehnilises keeles nimetetakse ka vaakumit rõhuks(mida see ka on),ainult et negatiivse väärtusega.

Ärme nüüd nii peeneks ka mine:) Ühesõnaga, ülerõhuga bypassi ei avata.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Okt 09, 2013 14:36
Postitas kasparius
soovituslikult küll. kuigi t7 teeb oktaani ise paika ja ei lase detoneerida väga, ise sõidan vaid 98ga kuigi lahja soft peal

9-5le jõudu juurde

Postitatud: P Jaan 26, 2014 19:32
Postitas Homersimpson
Saab 9-5 neljakäigulise automaatkastiga. Kas on võmalik T7 Suitega võtta maha teise käigu torque limiter?

Ikka :)

9-5le jõudu juurde

Postitatud: E Jaan 27, 2014 9:40
Postitas Homersimpson
Ega sa ühte limiteri nuppu ei leiagi T7 atm kastiga majandamisel. Vaata pisut suitega kaasas olevaid manuale ja leiad juhendi mida ja kus teha. Pärast vaatad graafikut kuidas asi kujuneb.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: T Veebr 25, 2014 19:26
Postitas Jupats
Pisut ehk sellega võidab, kuid esimene käik lõpeb ju kusagil 70-85km/h, olenevalt softi põhjast. See tähendab, et maksimaalse väände tekkimise hetkeks on kiirus juba üle 100km/h :)

EDIT: Kui õigesti mäletan, siis 1- ja 2-käiku piiratakse koos. Samuti ka kolmandat käiku, kui turbiinilukk on mingil põhjusel magama jäänud.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: K Veebr 26, 2014 15:36
Postitas Jupats
Mingi vana softiga sai optimeeritud pisut 0-100km/h vahemikku, kuid 9-5 on selline lugu, et ilma LSD-ta ongi ta laeks 6 sekundit. Olgu kasvõi 500hj aga kiiremini ta raip ei liigu.

Minu omal hetkel tõesti piirajad ära kaotatud. Samas kompeseerisin mujalt vastu, et kickdowni ajal kast pilbasteks ei lenda. Mida täpsemalt tegin, ei mäleta (Võis ka hardcoded olla). Omajagu aega on möödunud nende mäppide tegemisest.

Ühesõnaga piirajad on üldiselt head asjad - viimane päästerõngas. Seega soovitan need säilitada.

Muutes TorqueCal.n_Eng1GearSP saad esimese käigu limiiti tõsta nii palju kui vaja. Kui selle abil miskit ei muutu, siis tasuks raud üle vaadata. Just esimese käiguga annavad hõre mootor, lekkiv sisselase ning lagunenud veermik endast märku.

9-5le jõudu juurde

Postitatud: L Mai 17, 2014 21:48
Postitas turbo

Muutes TorqueCal.n_Eng1GearSP saad esimese käigu limiiti tõsta nii palju kui vaja. Kui selle abil miskit ei muutu, siis tasuks raud üle vaadata. Just esimese käiguga annavad hõre mootor, lekkiv sisselase ning lagunenud veermik endast märku.
Sa vist mõtlesid ikka TorqueCal.M_1GearTab ?

9-5le jõudu juurde

Postitatud: L Mai 17, 2014 23:54
Postitas Homersimpson
Läbi aastate on tarkvara üsna palju erinev. . . Niimoodi lampi pakkudes ei jõua kuhugi... :)