Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#101

Vältima peab ka teravate servadega esemete loopimist istmele. Nagu näiteks arvutimonitor, telekas, rasked kastid jne. Minul kukkus korra monitor juhi istme servale(mõtlesin korraks toetada:D). Regulaatori õhtalemineku ajal hakkas just sellest kohast kärssama, kuhu see kukkus servaga. Kütte keha koosneb punutud traadist ning väänamist see ei kannata...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#102

Ka põlvili ei soovita istmele ronida.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#103

Ja eriti pehme, ehk riidest sisu puhul. Nahk veel pisut hoiab aga riie mitte. Ei teagi täpselt mis materjalist see riie 9-5tel on. Venib ka päris hästi.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#104

Algselt postitas: Trionic
Ka põlvili ei soovita istmele ronida.

sry for OT aga sellest ajast saadik, kui sa seda ütlesid, ei saa ma enam asju autost kätte.
@ eleri turnis koguaeg jalgupidi autos
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#105

Kas siis on veluuristmetele seda soojendust nii väga vaja? Ma küll puudust ei tunne. Jupats, sa ajad oma noore segu hapuks niimoodi, ega sa pensionär pole, et bottom peab pidevalt kuum olema :P
Nahkistmed...siis juba teine jutt. Nende peal on hulga mugavam liugu lasta, kui sooja kah annavad.

(Eleri, ma arvasin et normaalsed ysisajased ja tonnised juhiistet ei kuumutagi. Sarnaselt nagu mittetöötavad tulekojamehed on normaalse Saabi tunnusmärk. Mis imekombel sinu masinal soojendus veel töötab aru ma ei mõista ;) )
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#106

Jupats,sa süstid end liiga tihti;).
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#107

ah teid vanureid....
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#108

respekteeeri saabikogenud saablasi Jupats!:P
...ja leiuta parem mulle roolisoojendus, käed jäävad külmaga naks ja naks sinna külge kinni:D (sorri et su nooleteemat rüvetasin)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#109

Algselt postitas: stennu
respekteeeri saabikogenud saablasi Jupats!:P
...ja leiuta parem mulle roolisoojendus, käed jäävad külmaga naks ja naks sinna külge kinni:D (sorri et su nooleteemat rüvetasin)
Siis pead ka omale AMG, või baierlase hankima. Need soojendavad rooli juba aastakümneid(lisavarustus). Saabidel kahjuks olematu option:wtf:

Jupats respekteeribki,aga süstib ikka edasi;)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#110

Sai siis lõpuks suure raha eest uus SID soetatud. Vanal hakkas juba liiga palju pixleid ära kaduma. Nüüd on jube jama.. peab hakkama jälle korralikult sõitma, kuna nüüd näeb kütusekulu:wall: :P

Hetkel ei teagi, mida vana SID´iga peale hakata. 80+% pixlitest veel alles. On ideid?:eureka:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#111

Rivolemmik (oli vist tema) otsis eksperimentide tarbeks SID-e.
Algselt postitas: jupats
Hetkel ei teagi, mida vana SID´iga peale hakata. 80+% pixlitest veel alles. On ideid?:eureka:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#112

Endal ka tekkis himu lahti kookida... Aga samas võiks ju kellegile ka maha müüa. Vanust tal nagu polegi. 3 aastat tagasi vahetati öeldi VM´is, seega nii kaua nad siis vastu peavad.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#113

Teen siis väikese nimekirja remonditöödest, mis siis alates 2001 aastast tehtud...(mälu järgi)
Seisuga 05.03.2008

1. Pukse on vahetatud lugematutes kordades
2. DI kasset
3. Sarniirid
4. Turbo - T17 Mitsu vastu + torud
5. Väljalaske kollektori tihend
6. 2x terve tagaosa (avarii)
7. 2x SID
8. Bensupump (profilaktika mõttes)
9. Throttel body
10. Esiklaas
11. Rullikud (ketide omad olid vist)
12. Tulekojamehe mootorid 2tk
13. Karterituule KIT

Lisan juurde kui midagi veel meelde tuleb.

Ilus on see Saabihaige elu...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#114

Algselt postitas: jupats
Teen siis väikese nimekirja remonditöödest, mis siis alates 2001 aastast tehtud...(mälu järgi)
Seisuga 05.03.2008

1. Pukse on vahetatud lugematutes kordades


No mida sa jurad, powerflexita ära!
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#115

Järgmine kord ongi kindel plaan uretaanid täisring panna.


Aga jah täna kooles siis throttel body... Jäin hommikuse tipptunni ajal keset kristiine ristmikku seisma.:( Vabandused minu poolt siis. Viskas aparaadi kohe Limp Home. Õnneks oli kaitseingel (Trionic) kohe valmis ning peale lõunat oli auto jälle liikvel. Kindluse mõttes sai ka bensupump ära vahetatud. Kriitiline aeg oli sellele junnile saabumas(loe: esmakordne vahetus). Happy End...
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#116

Eile õhtul siis selline asi:
Kuna peale bensupumba vahetust salong parajast haises, siis tekkis mõte jätta aknad ööseks lahti. Signat ei tahnud ka nagu peale panna, seega proovisin võtmega lukku keerata aga võti ei keeranud:wall:... Lukk on orig. ja vahetatud pole.Võtit samuti.. Võibolla on asi selles, et 7 aasta jooksul pole KORDAGI(:D) seda lukku kasutatud. Tükk tegemist oli juba lukukaitsekaane mahavõtmisega. Huvitav, aga võti ültse ei liikunud lukus, nagu oleks vale võti. Äkki mõni teine võti käib sinna??:eureka: Proovisin ka teflon määret, aga ei midagi. Imelik...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#117

Aga teiselt poolt ka proovisid? Aga aastate s..t võib seal ladestunud olla küll
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#118

Vot seda teha ei taibanud... :wall: :wall: (lammas)
Aga kogemus näitab, et isegi kui on kinni kiilunud siis mingi 1-2kraadi liigub ikka. Pisut peaks ikka logisema.
andreskelder
Postitusi: 43
Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
Asukoht:
Auto:

#119

tavaline, kui pole võtit kasutanud. Oli sama probleem. Panin õli sisse ja logistasin järjekindlalt nii 15-30 min ja läksid mõlemad - nii ukse kui ka tagaluugi lukkud tööle. Lihtsalt mõistlikuse piires surud (ja muidugi õiges suunas st vastupäeva):wise:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#120

Ok! tänud proovin järgi...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#121

Lukkude (südamike) õlitamine pole vist kõige õigem mõte. Ka targad on sel teemal sõna võtt. Mingil hetkel kuivab õli seal sees ja hakkab "liimina" töötama. Samuti kogub õli tolmu.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#122

Tegelikult ikka õlitatakse küll.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#123

Süütelukku ei õlitata,teisi küll.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#124

Teen siis väikse update`i.

Sai täna autoga käidud korralisel meditsiinilisel läbivaatusel. Peale hoolduse sai ka olulist infot. Nimelt on hakanud otskaas lekkima. Seega ketid+otsakaas töö tuleb lähiajal ette võtta.

Kaebasin ikka ka oma vana probleemi. Nimelt juba pool aastat on autol olnud 4 anomaaliat. Müstiline õhuleke, kohati segast panev käigukast, kohapeal seistes (käik sees) vibreeriv mootor ja müstilisi katkestusi tegev Cruise control.

Meister olevat suure kurtmise, mingit "pistikut" puhastanud ja ime otse taevast. Õhuleke(ennem salongi kuulda olev) ning vibreeriv mootor kadunud... Pole midagi kui tänada esindust tubli töö eest. Loodame, et lahendus ka kestab...:evil:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#125

Niisiis,
Rahulikult maanteel cruisides ilmus äkitselt Check Engine tuluke esile. Panime siis Seb`iga Elmscani külge ning probleemiks osutus veakood: P0101 ehk "Mass Air Flow (MAF) Circuit Range/Performance Problem"

Milles võiks olla probleem?
Vasta