5. leht 23-st
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Nov 30, 2007 16:50
Postitas Jupats
Vältima peab ka teravate servadega esemete loopimist istmele. Nagu näiteks arvutimonitor, telekas, rasked kastid jne. Minul kukkus korra monitor juhi istme servale(mõtlesin korraks toetada:D). Regulaatori õhtalemineku ajal hakkas just sellest kohast kärssama, kuhu see kukkus servaga. Kütte keha koosneb punutud traadist ning väänamist see ei kannata...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Nov 30, 2007 17:13
Postitas Trionic
Ka põlvili ei soovita istmele ronida.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Nov 30, 2007 17:15
Postitas Jupats
Ja eriti pehme, ehk riidest sisu puhul. Nahk veel pisut hoiab aga riie mitte. Ei teagi täpselt mis materjalist see riie 9-5tel on. Venib ka päris hästi.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Nov 30, 2007 19:13
Postitas Eleri
Algselt postitas: Trionic
Ka põlvili ei soovita istmele ronida.
sry for OT aga sellest ajast saadik, kui sa seda ütlesid, ei saa ma enam asju autost kätte.
@ eleri turnis koguaeg jalgupidi autos
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Dets 01, 2007 3:11
Postitas sebastian
Kas siis on veluuristmetele seda soojendust nii väga vaja? Ma küll puudust ei tunne. Jupats, sa ajad oma noore segu hapuks niimoodi, ega sa pensionär pole, et bottom peab pidevalt kuum olema

Nahkistmed...siis juba teine jutt. Nende peal on hulga mugavam liugu lasta, kui sooja kah annavad.
(Eleri, ma arvasin et normaalsed ysisajased ja tonnised juhiistet ei kuumutagi. Sarnaselt nagu mittetöötavad tulekojamehed on normaalse Saabi tunnusmärk. Mis imekombel sinu masinal soojendus veel töötab aru ma ei mõista

)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: L Dets 01, 2007 17:25
Postitas Trionic
Jupats,sa süstid end liiga tihti;).
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Dets 02, 2007 20:30
Postitas Jupats
ah teid vanureid....
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: E Dets 03, 2007 1:11
Postitas stennu
respekteeeri saabikogenud saablasi Jupats!:P
...ja leiuta parem mulle roolisoojendus, käed jäävad külmaga naks ja naks sinna külge kinni:D (sorri et su nooleteemat rüvetasin)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: E Dets 03, 2007 16:50
Postitas Trionic
Algselt postitas: stennu
respekteeeri saabikogenud saablasi Jupats!:P
...ja leiuta parem mulle roolisoojendus, käed jäävad külmaga naks ja naks sinna külge kinni:D (sorri et su nooleteemat rüvetasin)
Siis pead ka omale AMG, või baierlase hankima. Need soojendavad rooli juba aastakümneid(lisavarustus). Saabidel kahjuks olematu option:wtf:
Jupats respekteeribki,aga süstib ikka edasi;)
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Veebr 27, 2008 20:27
Postitas Jupats
Sai siis lõpuks suure raha eest uus SID soetatud. Vanal hakkas juba liiga palju pixleid ära kaduma. Nüüd on jube jama.. peab hakkama jälle korralikult sõitma, kuna nüüd näeb kütusekulu:wall:
Hetkel ei teagi, mida vana SID´iga peale hakata. 80+% pixlitest veel alles. On ideid?:eureka:
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Veebr 27, 2008 20:29
Postitas Cyber
Rivolemmik (oli vist tema) otsis eksperimentide tarbeks SID-e.
Algselt postitas: jupats
Hetkel ei teagi, mida vana SID´iga peale hakata. 80+% pixlitest veel alles. On ideid?:eureka:
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Veebr 27, 2008 20:32
Postitas Jupats
Endal ka tekkis himu lahti kookida... Aga samas võiks ju kellegile ka maha müüa. Vanust tal nagu polegi. 3 aastat tagasi vahetati öeldi VM´is, seega nii kaua nad siis vastu peavad.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 05, 2008 11:44
Postitas Jupats
Teen siis väikese nimekirja remonditöödest, mis siis alates 2001 aastast tehtud...(mälu järgi)
Seisuga 05.03.2008
1. Pukse on vahetatud lugematutes kordades
2. DI kasset
3. Sarniirid
4. Turbo - T17 Mitsu vastu + torud
5. Väljalaske kollektori tihend
6. 2x terve tagaosa (avarii)
7. 2x SID
8. Bensupump (profilaktika mõttes)
9. Throttel body
10. Esiklaas
11. Rullikud (ketide omad olid vist)
12. Tulekojamehe mootorid 2tk
13. Karterituule KIT
Lisan juurde kui midagi veel meelde tuleb.
Ilus on see Saabihaige elu...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 05, 2008 12:15
Postitas kasparius
Algselt postitas: jupats
Teen siis väikese nimekirja remonditöödest, mis siis alates 2001 aastast tehtud...(mälu järgi)
Seisuga 05.03.2008
1. Pukse on vahetatud lugematutes kordades
No mida sa jurad, powerflexita ära!
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: K Mär 05, 2008 19:12
Postitas Jupats
Järgmine kord ongi kindel plaan uretaanid täisring panna.
Aga jah täna kooles siis throttel body... Jäin hommikuse tipptunni ajal keset kristiine ristmikku seisma.

Vabandused minu poolt siis. Viskas aparaadi kohe Limp Home. Õnneks oli kaitseingel (Trionic) kohe valmis ning peale lõunat oli auto jälle liikvel. Kindluse mõttes sai ka bensupump ära vahetatud. Kriitiline aeg oli sellele junnile saabumas(loe: esmakordne vahetus). Happy End...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 06, 2008 9:53
Postitas Jupats
Eile õhtul siis selline asi:
Kuna peale bensupumba vahetust salong parajast haises, siis tekkis mõte jätta aknad ööseks lahti. Signat ei tahnud ka nagu peale panna, seega proovisin võtmega lukku keerata aga võti ei keeranud:wall:... Lukk on orig. ja vahetatud pole.Võtit samuti.. Võibolla on asi selles, et 7 aasta jooksul pole KORDAGI(:D) seda lukku kasutatud. Tükk tegemist oli juba lukukaitsekaane mahavõtmisega. Huvitav, aga võti ültse ei liikunud lukus, nagu oleks vale võti. Äkki mõni teine võti käib sinna??:eureka: Proovisin ka teflon määret, aga ei midagi. Imelik...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 06, 2008 10:09
Postitas Cyber
Aga teiselt poolt ka proovisid? Aga aastate s..t võib seal ladestunud olla küll
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 06, 2008 10:12
Postitas Jupats
Vot seda teha ei taibanud...

(lammas)
Aga kogemus näitab, et isegi kui on kinni kiilunud siis mingi 1-2kraadi liigub ikka. Pisut peaks ikka logisema.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 06, 2008 15:28
Postitas andreskelder
tavaline, kui pole võtit kasutanud. Oli sama probleem. Panin õli sisse ja logistasin järjekindlalt nii 15-30 min ja läksid mõlemad - nii ukse kui ka tagaluugi lukkud tööle. Lihtsalt mõistlikuse piires surud (ja muidugi õiges suunas st vastupäeva):wise:
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 06, 2008 18:28
Postitas Jupats
Ok! tänud proovin järgi...
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 06, 2008 21:04
Postitas suur
Lukkude (südamike) õlitamine pole vist kõige õigem mõte. Ka targad on sel teemal sõna võtt. Mingil hetkel kuivab õli seal sees ja hakkab "liimina" töötama. Samuti kogub õli tolmu.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: N Mär 06, 2008 23:33
Postitas Homersimpson
Tegelikult ikka õlitatakse küll.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: R Mär 07, 2008 5:24
Postitas Trionic
Süütelukku ei õlitata,teisi küll.
Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: E Apr 07, 2008 20:29
Postitas Jupats
Teen siis väikse update`i.
Sai täna autoga käidud korralisel meditsiinilisel läbivaatusel. Peale hoolduse sai ka olulist infot. Nimelt on hakanud otskaas lekkima. Seega ketid+otsakaas töö tuleb lähiajal ette võtta.
Kaebasin ikka ka oma vana probleemi. Nimelt juba pool aastat on autol olnud 4 anomaaliat. Müstiline õhuleke, kohati segast panev käigukast, kohapeal seistes (käik sees) vibreeriv mootor ja müstilisi katkestusi tegev Cruise control.
Meister olevat suure kurtmise, mingit "pistikut" puhastanud ja ime otse taevast. Õhuleke(ennem salongi kuulda olev) ning vibreeriv mootor kadunud... Pole midagi kui tänada esindust tubli töö eest. Loodame, et lahendus ka kestab...

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats
Postitatud: P Dets 14, 2008 18:47
Postitas Jupats
Niisiis,
Rahulikult maanteel cruisides ilmus äkitselt Check Engine tuluke esile. Panime siis Seb`iga Elmscani külge ning probleemiks osutus veakood: P0101 ehk "Mass Air Flow (MAF) Circuit Range/Performance Problem"
Milles võiks olla probleem?