Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#101

Algselt postitas: Trionic
Palju põnevam,kui süstimine-joomine.....

Vot sellepärast selle alaga tegelengi ja ca kolm kuud tagasi jätsin suitsetamise maha + joomise vajadust mul ka pole va ehk mõned kokteilid Mendelejevi tabelist nagu Tartu traditsiooniline limps:thumb:

Aga eks ma siis möllan edasi kui lubati. :poke:

Muide see koonuste värk originaal TB, tegu oleks nagu Venturi düüsiga. Õhu liikumist kiirendatakse klapi juures.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#102

No,offense,my friend,take it easy;) kõik on õige.Mulle meeldib sinu suhtumine:cool:Kui sul ükskord käigukast stripil lajatab(aga see juhtub varem või hiljem) ja rahvas aplodeerib,ei hakka sa vähemalt põdema:head: anna menna vaan!Tee,mille sa valisid on anyway okkaline
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#103

:D Pigem arvan hoopis sedasi: Oi krt mahe jõud ikka, nüüd paneme powerit veel juurde:head: Peab kellegi jumala juurde tööle minema või hunniku õpikuid omale muretsema.

Kusjuures olen mõelnud minna uuesti kooli tarkust omandama. Seekord mitte elektri erialale vaid hoopis autondust kõrgemal tasemel.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#104

Esimesed tagasilöögid. Käigukast siiski ei hävine, sidur libiseb LIIGA palju:thumb:

See turbo viliseb tükk maad kõvemini kui eelmine :love:. Kõige mahedam on veel see, et gaasi maha lastes ei mitte lihtsalt psssss vaid hoopis pssss-psss-pss-ps.

Throttle body asendan homme originaaliga. Vedrustus tahab sisikonna pahupidi pöörata. 3" summuti on väga vaikne, poleks uskunudki seda.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#105

lihtsalt OT küsimus: see kui gaasi lahti lased ja ei tee pssss, vaid nagu "põrgates" häälitseb (psss pss ps) näitab mingeid muudatusi või on see täiesti tavaline?
Minu oma teada stock LPT teeb ka seda põrkavad sisinat... ja kiirendades on vile ka muidugi päris kuuldav...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#106

Esimest korda kui paigaldasin koonus filtri oli seda häält kuulda. Tavalise filtriga polnud. Mõnedel autodel teeb lihtsalt pssss. Minu omal on nö põrkav, huvitav jah.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#107

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Esimest korda kui paigaldasin koonus filtri oli seda häält kuulda. Tavalise filtriga polnud. Mõnedel autodel teeb lihtsalt pssss. Minu omal on nö põrkav, huvitav jah.

Loll oled :wtf: Lähen kadedusest lõhki praegu, aga oota natuke :notworthy:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#108

Miks ma loll olen Pilt
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#109

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Miks ma loll olen Pilt

Jõudsid minust ette oma tuunimisega :thumb: tahtsin ise esimene olla. Ma ei mõelnud seda tegelikult tõsiselt :notworthy:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#110

Ma võin sind oma tuuningu oskustega aidata. Tuunime sinu oma aeglasemaks.

Km peale sain 200. Muidugi sõltub nüüd kui palju mu odomeeter valetab ;) Autol on veel lapshaigused küljes. Need tuleb likvideerida.
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#111

See hääl millest räägite peaks olema osaliselt "turbo surge".
Mul Subaru teeb ka seda aga kahtlustan, et minu puhul viga liiga peenikeses BOV-i torus.
Uue cooleriga läheb asi otse torustiku külge, hetkel flantsiga eemale toodud.
Uue turbiini toodetav õhukogus on arvatavasti nii palju suurem, et peenike toru hakkab takistama.

Samas ei olnud mul originaal turboga koonusfiltrit, seega ei tea mis häält ta originaal turboga teinud oleks.

Igatahes on see hääl ülimõnus, kordi kaifim kui tavaline BOV. :headbang:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#112

Ka minu sõiduk teeb seda häält gaasi maha lastes. Mul küll tsirkuleeriv paipäss. Ennem kui originaalseades oli, siis ei teinud. Kui rõhk stockist kõrgem, siis pss-pss-pss tuleb küll-
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#113

Häält siin kirjakeeles suht raske kirjeldada.
Peaks soundclipi otsima/tegema.

Hääl siis midagi sarnast aga tunduvalt õrnemalt.
http://www.youtube.com/watch?v=tXqgTtHECnk
Konkreetsel juhul on surge ikka päris jube.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#114

Siin ka üks Saab mis susistab

Ärge saage valesti aru, kella peal on küll AIR aga mõõdetakse siiski kütuse rõhku:P

mootor töötab, vaakumvoolik eemaldatud

Pilt

mootor töötab vaakumvoolik ühendatud

Pilt

Kas tühikäigul peab rõhk olema 3 bar ilma vaakumita?
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#115

jah, kui sul on stock surveregulaator. vaakumiga siis tühikäigul 3-vaakum ehk ca 2,4.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#116

Ei ole stock enam, reguleeritav on.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#117

No aga sellegipoolest võib ju tühikäigul vabalt nii olla, nagu sul seal on. Kui boost peale tuleb, siis rõhk ju kerkib (ka eemaldatud vaakumvoolik on ju juba sisuliselt rõhu tekitamine, õhurõhk on ju rohkem, kui see hõrendus sisselaskes tühikäigul). Boosti tekkimisel (õhurõhk + miskit turbost) peaks sul seal rõhk kerkima üle 3-e. Minu meelest täiesti normaalne käitumine sul seal...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#118

Selge, väga hea. Tänk juu.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#119

Nii, eile sai Iffiga tiba õlut rüübatud ja autot näpitud. Ülbelt pandi throttle body ja plenumi vahele plekk, ühesõnaga panime augu täiesti kinni ja asi toimib, tühikäik on olemas:thumb:

Ei ole mõtet jalgratast leiutada:facts:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#120

Üks pisike viga häirib, nimelt mootori pöörded kukuvad liiga kiiresti alla kui gaasi pedaali lahti lasen. Kiiresti kukkumine põhjustab mootori väljasuremist, seda küll ääretult harva aga siiski. Milles võib viga olla ja mida teha selle vältimiseks. IAC või AIC (kuda iganes seda kirjutatakse) on puhastatud, throttle body-t pole veel puhastanud.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#121

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
throttle body-t pole veel puhastanud.

Nuuh,puhastasid ära ja mis tulemus:?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#122

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Üks pisike viga häirib, nimelt mootori pöörded kukuvad liiga kiiresti alla kui gaasi pedaali lahti lasen. Kiiresti kukkumine põhjustab mootori väljasuremist, seda küll ääretult harva aga siiski. Milles võib viga olla ja mida teha selle vältimiseks. IAC või AIC (kuda iganes seda kirjutatakse) on puhastatud, throttle body-t pole veel puhastanud.
Sinu aasta masinal on veel õhuklapi hoova küljes üks "ufokujuline" junn? Jubin selleks, et kui gaasi järsku lahti lased, ei lasta klappi järsult kinni vaid "lõpus" paarisekundilise viivitusega.
Krt. raske nats seletada, pole ka mingit pilti...minu '88 CC-l oli see nässus, lasid gaasi järsku maha ja sellest suri ka vahest välja või viskas pöörded korraks väga madalaks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#123

Algselt postitas: iroman
Nuuh,puhastasid ära ja mis tulemus:?

Throttle body-t pole "ikka" veel puhastanud :red:
Algselt postitas: sebastian
Sinu aasta masinal on veel õhuklapi hoova küljes üks "ufokujuline" junn? Jubin selleks, et kui gaasi järsku lahti lased, ei lasta klappi järsult kinni vaid "lõpus" paarisekundilise viivitusega.
Krt. raske nats seletada, pole ka mingit pilti...minu '88 CC-l oli see nässus, lasid gaasi järsku maha ja sellest suri ka vahest välja või viskas pöörded korraks väga madalaks.

Ahhhaaaa, tean seda jublakat väga hästi ja see on mul puudu. Homme installin ära kui üles leian.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#124

Minu autol visati see jubin üldse järelt ära...minu mäletamist mööda.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#125

Selle junni pärast linnas mul mitmeid kordi välja suri. Annad gaasi, võtab turborõhu üles ja kui siis foori lähedal gaasi järsku maha lased kooleb ära.
Junn ise oli küljes, aga oma "amortiseerivad" omadused kaotanud ehk siis membraan sees katkine.
Venekeelsest 9000 remondimanuaalist sain lugeda kui oluline asi tegelikult on, üks saabispets mind jälgedele juhatas.
Vana tonnise aju oli nati liiga algeline, et ainult IAC klapiga pöördeid stabiliseerida.
Vasta