5. leht 37-st

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 20:10
Postitas S9K
Algselt postitas: Trionic
Palju põnevam,kui süstimine-joomine.....

Vot sellepärast selle alaga tegelengi ja ca kolm kuud tagasi jätsin suitsetamise maha + joomise vajadust mul ka pole va ehk mõned kokteilid Mendelejevi tabelist nagu Tartu traditsiooniline limps:thumb:

Aga eks ma siis möllan edasi kui lubati. :poke:

Muide see koonuste värk originaal TB, tegu oleks nagu Venturi düüsiga. Õhu liikumist kiirendatakse klapi juures.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 07, 2007 23:05
Postitas iroman
No,offense,my friend,take it easy;) kõik on õige.Mulle meeldib sinu suhtumine:cool:Kui sul ükskord käigukast stripil lajatab(aga see juhtub varem või hiljem) ja rahvas aplodeerib,ei hakka sa vähemalt põdema:head: anna menna vaan!Tee,mille sa valisid on anyway okkaline

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Sept 08, 2007 2:39
Postitas S9K
:D Pigem arvan hoopis sedasi: Oi krt mahe jõud ikka, nüüd paneme powerit veel juurde:head: Peab kellegi jumala juurde tööle minema või hunniku õpikuid omale muretsema.

Kusjuures olen mõelnud minna uuesti kooli tarkust omandama. Seekord mitte elektri erialale vaid hoopis autondust kõrgemal tasemel.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Sept 08, 2007 11:19
Postitas S9K
Esimesed tagasilöögid. Käigukast siiski ei hävine, sidur libiseb LIIGA palju:thumb:

See turbo viliseb tükk maad kõvemini kui eelmine :love:. Kõige mahedam on veel see, et gaasi maha lastes ei mitte lihtsalt psssss vaid hoopis pssss-psss-pss-ps.

Throttle body asendan homme originaaliga. Vedrustus tahab sisikonna pahupidi pöörata. 3" summuti on väga vaikne, poleks uskunudki seda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 09, 2007 19:41
Postitas Chipy
lihtsalt OT küsimus: see kui gaasi lahti lased ja ei tee pssss, vaid nagu "põrgates" häälitseb (psss pss ps) näitab mingeid muudatusi või on see täiesti tavaline?
Minu oma teada stock LPT teeb ka seda põrkavad sisinat... ja kiirendades on vile ka muidugi päris kuuldav...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 09, 2007 21:07
Postitas S9K
Esimest korda kui paigaldasin koonus filtri oli seda häält kuulda. Tavalise filtriga polnud. Mõnedel autodel teeb lihtsalt pssss. Minu omal on nö põrkav, huvitav jah.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 09, 2007 21:17
Postitas avelito
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Esimest korda kui paigaldasin koonus filtri oli seda häält kuulda. Tavalise filtriga polnud. Mõnedel autodel teeb lihtsalt pssss. Minu omal on nö põrkav, huvitav jah.

Loll oled :wtf: Lähen kadedusest lõhki praegu, aga oota natuke :notworthy:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 09, 2007 23:07
Postitas S9K
Miks ma loll olen Pilt

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 09, 2007 23:30
Postitas avelito
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Miks ma loll olen Pilt

Jõudsid minust ette oma tuunimisega :thumb: tahtsin ise esimene olla. Ma ei mõelnud seda tegelikult tõsiselt :notworthy:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 09, 2007 23:36
Postitas S9K
Ma võin sind oma tuuningu oskustega aidata. Tuunime sinu oma aeglasemaks.

Km peale sain 200. Muidugi sõltub nüüd kui palju mu odomeeter valetab ;) Autol on veel lapshaigused küljes. Need tuleb likvideerida.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Sept 10, 2007 0:35
Postitas M-Tech
See hääl millest räägite peaks olema osaliselt "turbo surge".
Mul Subaru teeb ka seda aga kahtlustan, et minu puhul viga liiga peenikeses BOV-i torus.
Uue cooleriga läheb asi otse torustiku külge, hetkel flantsiga eemale toodud.
Uue turbiini toodetav õhukogus on arvatavasti nii palju suurem, et peenike toru hakkab takistama.

Samas ei olnud mul originaal turboga koonusfiltrit, seega ei tea mis häält ta originaal turboga teinud oleks.

Igatahes on see hääl ülimõnus, kordi kaifim kui tavaline BOV. :headbang:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Sept 10, 2007 10:01
Postitas kasparius
Ka minu sõiduk teeb seda häält gaasi maha lastes. Mul küll tsirkuleeriv paipäss. Ennem kui originaalseades oli, siis ei teinud. Kui rõhk stockist kõrgem, siis pss-pss-pss tuleb küll-

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: E Sept 10, 2007 12:08
Postitas M-Tech
Häält siin kirjakeeles suht raske kirjeldada.
Peaks soundclipi otsima/tegema.

Hääl siis midagi sarnast aga tunduvalt õrnemalt.
http://www.youtube.com/watch?v=tXqgTtHECnk
Konkreetsel juhul on surge ikka päris jube.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Sept 12, 2007 13:35
Postitas S9K
Siin ka üks Saab mis susistab

Ärge saage valesti aru, kella peal on küll AIR aga mõõdetakse siiski kütuse rõhku:P

mootor töötab, vaakumvoolik eemaldatud

Pilt

mootor töötab vaakumvoolik ühendatud

Pilt

Kas tühikäigul peab rõhk olema 3 bar ilma vaakumita?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Sept 12, 2007 13:58
Postitas Viki
jah, kui sul on stock surveregulaator. vaakumiga siis tühikäigul 3-vaakum ehk ca 2,4.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Sept 12, 2007 14:08
Postitas S9K
Ei ole stock enam, reguleeritav on.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Sept 12, 2007 14:15
Postitas Cyber
No aga sellegipoolest võib ju tühikäigul vabalt nii olla, nagu sul seal on. Kui boost peale tuleb, siis rõhk ju kerkib (ka eemaldatud vaakumvoolik on ju juba sisuliselt rõhu tekitamine, õhurõhk on ju rohkem, kui see hõrendus sisselaskes tühikäigul). Boosti tekkimisel (õhurõhk + miskit turbost) peaks sul seal rõhk kerkima üle 3-e. Minu meelest täiesti normaalne käitumine sul seal...

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: K Sept 12, 2007 14:18
Postitas S9K
Selge, väga hea. Tänk juu.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: R Sept 21, 2007 8:48
Postitas S9K
Nii, eile sai Iffiga tiba õlut rüübatud ja autot näpitud. Ülbelt pandi throttle body ja plenumi vahele plekk, ühesõnaga panime augu täiesti kinni ja asi toimib, tühikäik on olemas:thumb:

Ei ole mõtet jalgratast leiutada:facts:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: L Sept 22, 2007 10:54
Postitas S9K
Üks pisike viga häirib, nimelt mootori pöörded kukuvad liiga kiiresti alla kui gaasi pedaali lahti lasen. Kiiresti kukkumine põhjustab mootori väljasuremist, seda küll ääretult harva aga siiski. Milles võib viga olla ja mida teha selle vältimiseks. IAC või AIC (kuda iganes seda kirjutatakse) on puhastatud, throttle body-t pole veel puhastanud.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 23, 2007 1:51
Postitas iroman
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
throttle body-t pole veel puhastanud.

Nuuh,puhastasid ära ja mis tulemus:?

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 23, 2007 3:23
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Üks pisike viga häirib, nimelt mootori pöörded kukuvad liiga kiiresti alla kui gaasi pedaali lahti lasen. Kiiresti kukkumine põhjustab mootori väljasuremist, seda küll ääretult harva aga siiski. Milles võib viga olla ja mida teha selle vältimiseks. IAC või AIC (kuda iganes seda kirjutatakse) on puhastatud, throttle body-t pole veel puhastanud.
Sinu aasta masinal on veel õhuklapi hoova küljes üks "ufokujuline" junn? Jubin selleks, et kui gaasi järsku lahti lased, ei lasta klappi järsult kinni vaid "lõpus" paarisekundilise viivitusega.
Krt. raske nats seletada, pole ka mingit pilti...minu '88 CC-l oli see nässus, lasid gaasi järsku maha ja sellest suri ka vahest välja või viskas pöörded korraks väga madalaks.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: P Sept 23, 2007 20:48
Postitas S9K
Algselt postitas: iroman
Nuuh,puhastasid ära ja mis tulemus:?

Throttle body-t pole "ikka" veel puhastanud :red:
Algselt postitas: sebastian
Sinu aasta masinal on veel õhuklapi hoova küljes üks "ufokujuline" junn? Jubin selleks, et kui gaasi järsku lahti lased, ei lasta klappi järsult kinni vaid "lõpus" paarisekundilise viivitusega.
Krt. raske nats seletada, pole ka mingit pilti...minu '88 CC-l oli see nässus, lasid gaasi järsku maha ja sellest suri ka vahest välja või viskas pöörded korraks väga madalaks.

Ahhhaaaa, tean seda jublakat väga hästi ja see on mul puudu. Homme installin ära kui üles leian.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Sept 25, 2007 8:09
Postitas NO FEAR
Minu autol visati see jubin üldse järelt ära...minu mäletamist mööda.

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Postitatud: T Sept 25, 2007 13:07
Postitas sebastian
Selle junni pärast linnas mul mitmeid kordi välja suri. Annad gaasi, võtab turborõhu üles ja kui siis foori lähedal gaasi järsku maha lased kooleb ära.
Junn ise oli küljes, aga oma "amortiseerivad" omadused kaotanud ehk siis membraan sees katkine.
Venekeelsest 9000 remondimanuaalist sain lugeda kui oluline asi tegelikult on, üks saabispets mind jälgedele juhatas.
Vana tonnise aju oli nati liiga algeline, et ainult IAC klapiga pöördeid stabiliseerida.