Reis Rootsi juubelifestivalile 7 - 10 juuni!

Ühised tegemised
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#101

ok... siit tuleb üks pikem postitus nüüd....

5. juuni lahkumine Tallinnast.
Kolm autot Saabneti numbrialustega sõidavad Tallinki laevale Victoria I

Pilt.

Ilm on ilus ja soe, õhtu veel ilusam

Pilt.

6. juuni Stockholm.
Hommik palav. Avasime arvuti ja panime käima AutoRoute. Jagasime sõidukohad – esimene ja viimane masin saavad PMR-id ja keskmine auto vaatab ise, et kaduma ei lähe. GPS reageerib paar-kolm sekundit liiga hilja ja linnaliikluses on see saatuslik – magame õige teeotsa maha ja peame minema sinna kuhu tee meid viib. Kiire ümberarvutuse tulemusel saame uue trassi ja liigume edasi. Vahepeal teatab keskmine auto (Rbl), et laevalt maha sõites Rootsi tolliametnikega suhtlemiseks allakeeratud juhipoolne aken enam üles ei tule. Otsime parkimiskoha kuskil suvalise tänava ääres ja läheb lahti aknaremont.

Pilt

Poole tunni pärast saab asi korda ja oleme valmis edasi liikuma. Huvitaval kombel arvab AutoRoute, et Rootsis võib autoga sõita ka jalakäijate teel ning suunab meid sellele. Jälle vaja otsida muu võimalus, et kiirteele jõuda. Kiirtee algus jõuab taas liiga vara kohale ja meie muidugi põrutame sellest mööda. Pole hullu, bensukas ots ringi ja tagasi. Lõpuks ometi alustame sõitu Trollhättäni poole. Maanteel suudab arvuti meid korralikult teel hoida, kuigi soovitud Husqvarna tehase külastamine jääb ära, kuna AutoRoute suunab meid millegipärast eramajade rajooni mingi maja ette parkima. Edasi sõites avastame, et programm pani mööda umbes 500 meetriga – käänu tagant paistab tehase suur silt. Aga enam ei viitsi ja ei ole aega ka, peame normaalsel ajal Trollhättänil olema, et ka hea koht elamiseks leida.
Mõned puhkepausid sai teel ka tehtud, tagumik omandas muidu väga istme kuju.

Pilt

Mingil hetkel saab mu autol ka 200000 km täis.

Pilt

Trollhättänil läheme esmalt kohalikku kämpingusse, et kas seal telkida saab. Saab. Ja Saabiga saab eriti. Terve kämping on Saabe täis. Telkimiskoha leiame rootslaste ja norrakate vahel.

Pilt

Hiljem selgub, et see on viga – norrakate läheduses ööbimine nimelt. Millegi pärast arvasid kodanikud, et nad on seal üksi ja lasid meile pool ööd mingit norrakeelset „Meie meest”, vähemalt tunne oli küll selline. Esimesel korral suutsid nad oma "disko” vaiksemaks panna üsna viisaka palumise peale, keset ööd tuli aga siiski pisut ropumalt sõimata neid, et midagi liikuma hakkaks.
7. juuni. Ilm on juba hommikust alates jube palav, aga võtame siiski nõuks jala liikuda. Kui suur see linn siis ikka on. Nagu juba eelmisest päevast sisse harjunud, keerasime valele poole (ei tohi ju ometi enne välja uurida, kus üritus täpselt on..;) ). Aga sõbralikud onud SDCC-st andsit meile varem valmis tehtud kaardi kaasa, kus tegelikult asi toimub – loomulikult täiesti teises suunas..:) Tänu sellele muidugi saime piisava pildi linnakese elust-olust. Selline Türi laadne linn, kenad aiad ja palju rohelist.

Pilt

Hulkuvaid kasse-koeri näha polnud, prügikaste ka polnud. Millegipärast polnud ka sodi.... Ilmselt käibki sealmaal see asi niimoodi.
OK... Jõudsime siis „mõningase” viivitusega SAAB-i muuseumi juurde, kus kogu üritus tegeliklt toimus. Juba jupp maad enne palistasid teeäärt kõikvõimalikud SAABid, üks kenam, kui teine.

Pilt.

Suundusime esimesena SDCC müügiangaari. See oli küll koht, mis katuse hetkelt sõitma pani. Käed värisesid ja mõtlemisvõime kadus, kohutav tahtmine oli KÕIKE osta, hinnad lihtsalt olematud ja kaupa mägedega. Mõningaid näiteid: APC plokid klassikutele 100SEK,

Pilt

kerejupid erinevatele autodele 50-250SEK. Originaalraadiod klassikutele ja tonnistele (võimud kaasa arvatud, supakad ka), 100SEK kanti. Vanema tonnise esitulesid ja iluvõresid (küll mitte kroomitud), 100 SEK tükk. 300 SEK eest oleks saanud klassikule tuttuued põrkerauad. Käigukaste klassikutele ja tonnistele (vastavalt 3900SEK ja 2500SEK), 9-3 kabrio katus koos pumpade, mootorite jms-ga – 4000SEK,

Pilt

vimasel päeval olla see isegi 2500-ni kukkunud. 9-5 Aero nahksisud koos uksepolstritega 7500SEK jne jne jne

Pilt
Pilt

Tõsine ahvatlus kõike kokku ahmida ..:). Üks pisike viga muidugi asja juures oli, panna polnud seda kaupa kuhugi..:D Autod olid oma reisikraami triiki täis. Lisaks puudus väga paljudel asjadel seletus, millega täpselt tegu. Varem kohal käinud inimestel olid läpakad koos EPC-ga kaasas, mille abil siis asjade olemust tuvastati. Ühesõnaga, ilastasime seal mõningad tunnid...:) Esimese päeva kassasabad olid ka sellised 60-70 meetrised, arvake ise kui kiiresti need liikusid, kui rahvas massiliselt asju ostis. Enam-vähem sellega too päev piirduski. Tagasi tulles leidsime ühe päris mõnusa kebabiputka, kus sai täitsa normaalse raha eest end üsna täis süüa (~50SEK ports). Õhtu laagris veeres endises tempos, norrakad üritasid läbustada, ülejäänud inimesed tiksusid rahulikumalt.

Pilt

Mõned huvitundjadki astusid ligi, kes polnud vist varem EST kirja autonumbril näinud. Sai mõningaid kontakte jagatud ja saadud, näis siis kui palju sellest kasu on tulevikus..:).

8 juuni. Avelito plaanis sel päeval kodu poole veerema hakata, eelmise paari päeva jooksul raadio piinamine oli aga oma töö teinud ja Aero keeldus käivitumast. Sai siis sõbralikelt rootslastelt kaablid laenatud ja see auto ikka käima meelitatud

Pilt

„Kava” nägi ette, et käime muuseumi läbi ja sõidame köisraudteega üle kanali. Seekord enam jala ei läinud. Aga kuna eelmisel õhtul oli pisut aju omi seedimisi teinud, siis käisime ikka hommikul veelkord SDCC laadaplatsilt läbi, loomulikult seda kraami, mida mõeldud oli, enam polnud..:D. Muuseumis oli igasugu vaatamisväärsusi

Pilt
Pilt

Köie otsas üle kanali oli üsna maaliline vaatepilt.

Pilt.

Siinkohal lahkusid Avelito ja Co kodumaa suunas.
Ametlik kava rääkis ka mingitest seminaridest ja ringkäikudest ANA Trollhättani ruumides (kohalik SAABi diiler, väidetavalt ka vist üks maailma suurimaid), siis võtsime plaani ka seal ära käia. Kuna muuseumi juurest käis sinna eraldi buss iga natukese aja tagant siis otsustasime seda jälitada ja oma autoga kohale sõita. Otse loomulikult saime sellega koos ka pisikese linnaekskursiooni, sest bussijuht otsustas mingi inimese koju ära viia ja keerutas läbi Trollhättani, meie sabas lohisemas. Eks tal võis pisut naljakas vaade peeglis olla..:) Aga lõpuks me ikka kohale jõudsime ja pisut ringi vaatasime. Võrreldes kohaliku müügisalongiga oli seal vast ~20 korda rohkem pinda. Lisaks igasugu rariteete seismas silmailu jaoks (eelmisel saabfestivalil maailma kõige ilusamaks tunnistatud 95 näiteks). Aga muidu automüügisalong nagu ikka.
Õhtul saabusid Troll ja Co.

Pilt.

Sai pisut laagris ringi käidud ja niisama mulli aetud. Peale nende lahkumist käisime ka veel korra pikemal tiirul ja nägime päris kena vaatepilti, kui kanali peal raudteesild ligi 30 meetri kõrgusele tõsteti ja laev läbi lasti. Asi toimus täielikus vaikuses. Meie olime muidugi jõudnud teisele poole silda sel hetkel .. :)
9. juuni. Rajapäev Kinnekulle ringil. Koht ise on umbes 80 km Trollhättanist. Sellest päevast on mul ~400 pilti kõikvõimalikest autodest rajal ja raja kõrval ja kapoti alt.

Pilt

Väga pikalt ei olegi siin midagi kirjutada, kui ehk tasub mainimst täieti ulmelised hääled, mille saatel 2-taktilised rajal lendavad. Kui silmad kinni panna, siis võis ette kujutada, et seal mingi baikide võiduajamine käib..:). Rajale aeti ka muuseumist välja toodud masinad, rooli taga SAABi „funktsionärid”, kõikvõimalikud direktorid jms isikud.

Pilt

Toimus ka SAAB Performance Teami esinemine. Otse raja ääres on ikka hoopis teine tera, kui veebist videosid vaadata..:) Üks auto lõhuti ikka vastu rajabarjääri ära ka...:) Üks piruett läks pisut pikaks ja sinna see tagatuli ja pampriserv läksid.

Pilt

Õhtul toimunud Anniversary Dinnerile me ei läinud. Eelarve ei lubanud kahjuks.. :( Kindlasti oli seal põnev ja sai igasugu head-paremat, aga sellest kirjutab ehk Mart96 pikemalt..;).
10. juuni. Näituse ja täikapäev. Hommikupoole käisime läbi täika. Sealt leidis kõike seda, mida SDCC-st ei leidnud.

Pilt
Pilt

Hinnad samamoodi „huvitavad” (klassiku koonusfiltreid 150 raha eest, küüliku rattakilpe 100 SEK eest, üks inglane arvas algul, et 100 EUR-i, oli nõus ka sellega ostma ja ei tahtnud kuidagi aru saada, miks neid ainult 100 SEK eest antakse...).
Teise poole päevast passisime erinevaid autosid. See on ikka täiesti masendav, milliseid ilusaid asju seal ringi liigub. Enamus neist veel sõitsid ise kohale ja pole sugugi puhtalt näituseautod.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Toimus ka uue 9-3-e ametlik esmaesitlus
Pilt

ja lennushow, mille kohta öeldi, et ega enam vist Trollhättanil nii palju nii suuri lennukeid näha ei saa..:) kõva 4 Viggenit lendas kolm tiiru üle linna..:)

See oli ka vist kõige kuumem päev seal olles ja pealelõunaks olid enamus peast soojad juba ja nii me vähehaaval end kokku korjama asusimegi. Õhtuks kolisime ~150km kaugusele Trollhättanist, Sjötorpi külakesse, järve kaldale.

Pilt

Sellega võib enam-vähem ka lõpetada. Järgmisel päeval sõitsime lihtsalt otse laevale ja tulime koju ära.

Ülejäänud pildid tulevad ka üsna varsti, pean pisut puhastust tegema ja üritama mitte üles panna kõike, mis objektiivi ette jäi. Lihtsalt liiga palju oleks seda..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#102

Suurimad tänud Cyber, elasin praegu arvuti taga kaasa ülivaimustunult. Ja kurb tunne, et ma sinna ei saand.
Samas , kuidagi jube kripeldama jäi selle 9-3 cabrio katuse hind:wtf: ma kas arvutan midagi väga valesti või ma ei suuda seda lihtsalt uskuda.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#103

Algselt postitas: Eleri
Suurimad tänud Cyber, elasin praegu arvuti taga kaasa ülivaimustunult. Ja kurb tunne, et ma sinna ei saand.
Samas , kuidagi jube kripeldama jäi selle 9-3 cabrio katuse hind:wtf: ma kas arvutan midagi väga valesti või ma ei suuda seda lihtsalt uskuda.

Sa lihdsalt ei suuda seda uskuda :eureka:
Iga ratas veab and then some!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#104

Herr Trolli sõnul olla selle katuse hind viimasel päeval langenud 2500SEK-ini...:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#105

Algselt postitas: Cyber
Herr Trolli sõnul olla selle katuse hind viimasel päeval langenud 2500SEK-ini...:P

ma ei julge isegi mitte küsida, kas seda oleks andnud minu autole peale panna:mad: vana 9-3 ju sama kerega.
Sobivuse korral oleks kasvõi hetkega vist kohale sõitnud, kasvõi laenuga.

EDIT: eks see olegi nii, et kui oled kohal pole vaja, ja sel keda pole kohal, on .....
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#106

ma ei julge isegi mitte küsida, kas seda oleks andnud minu autole peale panna:mad: vana 9-3 ju sama kerega.
Sobivuse korral oleks kasvõi hetkega vist kohale sõitnud, kasvõi laenuga.


2 või siis 5- aasta pärast avaneb uuesti võimalus oma maha jäänud katust piiluma minna, sest umbes sellise intervalliga need väljamüügid toimuvad.
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#107

Rästas elas ka tagantjärele tripielamusi kaasa. Thnx, Cyber, pildimaterjali eest :)
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#108

Kas nüüd peab tõesti 10 aastat ootama?:(
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#109

Ei pea..:) Nii paljlu kui ma aru sain siis Trollhättanil toimub see üritus jälle 2009. Siis küll ilmselt mitte nii suurejooneliselt, kui seekord. Samas on järgmisel aastal ka palju lähemal üks üritus planeeritud, nimelt Lätis. 10 aastat Läti Saabiklubi ja rahvusvaheline kokkutulek sellega koos. Mul on miski "preliminary agenda" selle kohta olemas. Lätlased olid oma autode peale neid hunnikus jätnud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#110

ei, trollhättanisse võib ka niisama minna :) muuseum on avatud, tehasetuurile peaks ka vist saama. ainult saabe on natuke vähem
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#111

ok .. mingi valik pilte on nüüd siin. Need on kõik suhteliselt pisikeseks tehtud ja arvuliselt umbes kolmandik kõigist. Kui keegi mõnda väga-väga tahab suurena, siis andke teada. Eks ma katsun kogu materjali ka kokkutulekule kaasa võtta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RistoAe...
Postitusi: 16
Liitunud: T Juun 19, 2007 1:19
Asukoht:
Auto:

#112

TERE!
Tänud Cyberile ja CO kes meid Trollhättanis kenasti vastu võtsid ja meid vajaliku ürituse infoga tutvustasid. Ise värske Saabihuviline ja mul oli seal põnevust palju.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#113

panid sa isand Cyber tähele, palju seal 92-sid kohal võis olla. piltidelt väga ei paistnud.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#114

Algselt postitas: t8
panid sa isand Cyber tähele, palju seal 92-sid kohal võis olla. piltidelt väga ei paistnud.
Ikka oli..:) kahetaktiliste paukumist oli terve ilm pidevalt täis..:) Eks seal oli muidugi muid loomi ka, kui 92-d... Nagu ma ütlesin, panin hetkel välja vast kolmandiku pilte ja needki suht suvalise valikuna. Ma usun, et nende 92-de pilte peaks kindlasti veel olema. (see roheline, mis ühelt pildidlt koos V6 mootoriga paistab, oli ka 92...;) )
EDIT: Kammisin mingi hunniku musta materjali läbi veel, ega väga palju siiski ei olnud, 96-ed olid vist kõige suuremaarvulisem seltskond.
Aga siiski....
http://www.saabnet.ee/~cyber/saabfestiv ... ge828.html näiteks. või http://www.saabnet.ee/~cyber/saabfestiv ... ge831.html
92 ja 93 olid näitusel koos, nii nagu ka 95 ja 96 2- ja 4-taktilised.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#115

tubli kirja(ja pildi-)töö, Cyber, ülihuvitav lektüür hommikukohvi kõrvale! süda tilgub siiani verd, et kaasa ei õnnestunud tulla :(

EDIT: eriti hästi ma kujutan ette seda tunnet, mis teid võis vallata SDCC müügiangaaris - nagu väiksed lapsed suures mänguasjapoes :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#116

Algselt postitas: aljoga
EDIT: eriti hästi ma kujutan ette seda tunnet, mis teid võis vallata SDCC müügiangaaris - nagu väiksed lapsed suures mänguasjapoes :D
Mis on poisikeste ja meeste vahe?? Meeste mänguasjades käib lihtsalt rohkem patareisid..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#117

Üritan ka omaltpoolt väikese ülevaate anda. Kuna mind huvitasid seal rohkem "kiired ja vihased" on minu pildimaterjal vähe teisest mastist.

Pilt

Pilt

9-3 le toodeti neid asju kõigest 5 tk
Pilt

Pilt

roosa põrsas;)
Pilt

seda sõitu vaadates tekkis tunne nagu oleks ajas 30 aastat tagasi rännanud, väga mõnus feeling oli
Pilt

ja siin siis puuga pähe ja tere tulemast tagasi tänapäeva
Pilt

Pilt

nagu näha võib ka saabist "neegripilli" teha
Pilt

natuke saabikunsti...
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ilu on muidugi vaataja silmades aga mulle tundus ülepakutud
Pilt

selle auto kapotialune oli muljetavaldav, peale kuuleri, megasuure turbo ja torustiku ei olnud seal midagi, mootor oli nihutatud praktiliselt salongi...
Pilt

Pilt

Pilt

selle punni kapoti alt vaatab vastu saabi V6, sellisega tahaks proovisõitu teha
Pilt

Lätlastele jäime seekord alla, nad olid 4-5 autoga ja kõik väga asjakohaselt disanitud, kadedaks tegi raisk, jälle olid nad meist paremad:) aga edaspidi loodetavati me sellel juhtuda ei lase.
Pilt

ok, rohkem ei viitsi väga trükkida, eks kokkutulekul muljetab, loodetavasti saite mingigi ülevaate.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#118

Oh, Trolli punase 9-3 aero pilti vaadates meenus paar fakti

Pilt

Punane on üks viimastest toodetud 9-3 Aerodest (Vist oli ka BSR-i chipiga), katusel viimane viiest 9-3-le toodetud Toppolatest (katusel 2m x 1.70 voodi, tammespooniga kaetud seest, induktsioonpliit jms kola..:) ). Omanik kurtis veel, et naabrid peavad teda veidrikuks, omal on 250m2 maja, aga magab autos..:D Lihtsalt nii mõnus asi pidi olema.

See klassikunina, mis sealt tagant paistab, on sama mehe omanduses olev klassik kabrio prototüüp NR. 1. Muuseumis on muuseas nr. 2...;) Onu veabki seda aegajalt näitustele, muidu eriti ei sõida, ehk nii palju, et autol pisut elu sees hoida. Kohutavalt kena nägi välja...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#119

kas see NR1 seeriamasinaist millegi välispidiselt määratava järgi märgatavalt erines ka?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#120

Mitte eriti. Kuna auto ise on kokku pandud hoopis Ameerikas, kuhu oli esialgne turg suunatud, siis olid kellad miilides. Miskit paberimajandust ilmselt käib ka kaasas autoga, tõestama ju peab, millega tegu. Aga muus osas oli nagu flatnose classic cabrio ikka. Väga põhjalikult ei saand muidugi uurida ka, enamuse ajast oli masin treila peal katte all või sõitis kusagil ringi. Kui Toppolat uurimas käisime, siis pisut piilusime serva alla, aga mingit põhjalikku "psühhoanalüüsi" ei saanud teha. Kena tumepunane sisu, läbisõit ~48kkm (või siis miili?? ), onu oli algul paar aastat teda ikka igapäevaselt kasutanud, aga hiljem jättis seisma.
EDIT: ahjaa väljalaskeaasta oli vist '83, ilmselt on sel mingi kiiksuga VIN...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#121

Täiesti OT juba
Part tahab enda klassikust ilmselt ka NR1 masinat teha vist.
Ehitamisel julgen soovitada siinse foorumi kasutaja jaanest. Too mees on üliasjalik ja saab vist isegi si*ast saia tegemisega hakkama.
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#122

Algselt postitas: TROLL

ilu on muidugi vaataja silmades aga mulle tundus ülepakutud
Pilt

mulle isiklikult meeldib. igasuguste muude überspoilerite valguses on see suht saabilik. ainult nende läikivate ersatspeeglite asemel võiks olla pigem originaalpeeglid või siis päris kustomkraam
Vasta