5. leht 11-st

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Juun 28, 2008 13:37
Postitas Cyber
Cutoff on palju kaugemal, mingi 1.1-1.2 peal ma usun või isegi kõrgemal. Selle tarbeks on kusagil juhi jalgade kohal üks andur, kuhu vaakumvolla ja paar juhet külge tuleb. 0.38 ja 0.4 on ikka suht lähedased numbrid. Kannatab ka kõrgemale ajada seda. Lisaks APC pealt pisut näppida ja saabki täislaksu sinna 1+ peale..;)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Sept 08, 2008 15:13
Postitas Vitautas
Kui ma ei eksi siis täna sain just seda isendit nähtud vist Kotkapoja tänaval seismas. Täitsa kena kohe. :P Tahaks kaa klassikut ... :D

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: E Sept 08, 2008 16:17
Postitas KT100
Algselt postitas: Vitautas
Kui ma ei eksi siis täna sain just seda isendit nähtud vist Kotkapoja tänaval seismas. Täitsa kena kohe. :P Tahaks kaa klassikut ... :D

mhmh, pargin seal, kuna kõige lähem tasuta parkimisala Tehnikakõrgkoolile :thumb:
Aga klassikuid ju müügis küll, odavad ka.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 09, 2008 9:57
Postitas Platinum
Algselt postitas: KT100
Algselt postitas: Vitautas
Kui ma ei eksi siis täna sain just seda isendit nähtud vist Kotkapoja tänaval seismas. Täitsa kena kohe. :P Tahaks kaa klassikut ... :D

mhmh, pargin seal, kuna kõige lähem tasuta parkimisala Tehnikakõrgkoolile :thumb:
Aga klassikuid ju müügis küll, odavad ka.

Käid TTK-s?
Käin ise ka ja sõidan ühe klassikuga...aga parkinud olen Kristiinesse...see pmst sama kaugel. Eile nägin üht valge 4-ukeslist hatchbacki Väike-Ameerika tänaval...too oli küll nukras seisukorras...a noh...eks ma näen ehk sinu pilli ka millalgi ära;)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 09, 2008 9:58
Postitas denver
Tänan Sind eilse hommikuse vahele laskmise eest Tondil.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 09, 2008 17:34
Postitas Vitautas
Algselt postitas: Platinum
Algselt postitas: KT100
Algselt postitas: Vitautas
Kui ma ei eksi siis täna sain just seda isendit nähtud vist Kotkapoja tänaval seismas. Täitsa kena kohe. :P Tahaks kaa klassikut ... :D

mhmh, pargin seal, kuna kõige lähem tasuta parkimisala Tehnikakõrgkoolile :thumb:
Aga klassikuid ju müügis küll, odavad ka.

Käid TTK-s?
Käin ise ka ja sõidan ühe klassikuga...aga parkinud olen Kristiinesse...see pmst sama kaugel. Eile nägin üht valge 4-ukeslist hatchbacki Väike-Ameerika tänaval...too oli küll nukras seisukorras...a noh...eks ma näen ehk sinu pilli ka millalgi ära;)

Hehee... mina kah TTK-st. Ja kui juhtun Saabiga tulema parkimine siis mul tavaliselt selle kolmnurkse maja ees.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 09, 2008 23:03
Postitas KT100
Nonii, meil siis rohkemgi ühist kui lihtsalt SAAB. Ma masinaehituses II kursus.

Aga propageerime viisakat ja paindlikku liiklemist ;)

Tehnilisest küljest ka: juhiiste lagunes täna ära. Mingi polt on kuskilt läbi tulnud istumise alt. Kõigub koledalt, praegu ei jõudnud rohkem süveneda.. loodetavasti pole midagi väga rasket.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Sept 10, 2008 8:22
Postitas Cyber
Võimalik, et see istme tõstmise-langetamise mehhanismi kinnitused lahti. Ees on 2 poldiga kinni (rohkem juhiistmel polegi). Võimalik muidugi ka see, et tala seest keere välja roostetanud-väänatud.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Sept 10, 2008 9:17
Postitas mm17
TTK peale jutt juba läks siis pean ka ikka ära mainima, et minagi seda maja aeg-ajalt külastan.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Sept 10, 2008 21:09
Postitas KT100
no püha müristus, mis konstruktsioon sellel istmel seal all on :fight: plekk nagu paber, loodetavasti uuematel klassikutel, millel turvavöö kinnitub istmele, on see värk vähe paksem :P
Sai natuke remonditud, mõnda aega peaks püsima, kuid seda konstruktsiooni vaadates ei saagi see kesta.:freak:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Sept 10, 2008 21:45
Postitas Platinum
Algselt postitas: KT100
Nonii, meil siis rohkemgi ühist kui lihtsalt SAAB. Ma masinaehituses II kursus.

Ma teedeehituse II kursus...kes teab...äkki oleme üksteist maja peal ka näinud...lihtsalt ei tea, kellega tegu :D

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Sept 10, 2008 22:32
Postitas kirpitz
Risustan, aga: TTK mehed, respect:thumb:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Sept 10, 2008 22:49
Postitas farmacoma
Mul oli sama jama, ei ole siiamaani korralikult korda teinud (keevitanud). Seibidega kuidagi on loksumiskindlaks tehtud.
Kusjuures aasta varem üht teist marki autol nägin sama jama ja siis imestasin, et küll on sellel autol õhuke plekk ja sitt konstruktsioon, et saabil küll nii jura polnud :P
Saabi plekk on siiski mitu korda paksem, kui mõnel sama koha peal.
Algselt postitas: KT100
no püha müristus, mis konstruktsioon sellel istmel seal all on :fight: plekk nagu paber, loodetavasti uuematel klassikutel, millel turvavöö kinnitub istmele, on see värk vähe paksem :P
Sai natuke remonditud, mõnda aega peaks püsima, kuid seda konstruktsiooni vaadates ei saagi see kesta.:freak:

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 16, 2008 20:40
Postitas KT100
Kust saada amordi alumist puksi? Kohalikust varuosadekauplusest öeldi, et eraldi tellida sellist värki ei saa. Peab kas mõnelt teiselt amordilt koos metallrõngaga võtma ja asemele keevitama või tuleb otsida lihtsalt üks suvaline puks.
Oskab keegi suunata, milline puks võiks sobida?

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 16, 2008 20:49
Postitas janek555
Ei mäleta kas kalssikule,või 96-le,aga ühele saabile sai pandud vaz-i puksid ja treitud sobiv puks.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 16, 2008 20:55
Postitas ivomets
zigulli puksid nagu rusikas silmaauku!

edite:
a sa pane kõik puksid uued, siis tunned erinevust ka tagumikuga!

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: T Sept 16, 2008 21:16
Postitas KT100
Tänud! Homme šoppama siis! :)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: K Nov 19, 2008 18:27
Postitas KT100
Väike vahekokkuvõte ka siis: Aero saadetud talveunne, kevadeks saab roolilatt ja mootoripadjad vahetatud. Ilmselt paigaldan originaalvedrud. Kui vahendeid leian, värvin body kit-i ka üle :)

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 26, 2009 13:25
Postitas KT100
Taastatud sadulad ees. 2 uut klotsi selle kettaga vahele ei mahu, raamatu järgi on ventileerimata ketta paksus 10,5mm. See ventketas üle 20. Võib-olla klotsid mingid valed, praegu igaljuhul 1 vana klots kasutusel.
Sadulatega on ka nii, et ühe poole kässar hakkab kohe võtma, kui hooba liigutada, teisel pool maad tühikäiku enne kui rakendub.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 26, 2009 13:31
Postitas suur
Kas seda variant pole, et aerol paksem ketas ja teistsugused sadulad?

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 26, 2009 13:35
Postitas KT100
Sadul on sama, aga ketas on ventilleeritav Aerol. Minu ketas on veel mingi kolmas tuuningvärk, augud sees ja puha. Mitteoriginaal ühesõnaga.
Paraku kirjanduses pole selle ventketta paksust näinud, et teaks, mis ta originaalis on.

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 26, 2009 13:39
Postitas KT100
Žiguli amordi alumised puksid. 5.-/tk. Sisemine istub hästi, välimine pressib natuke välja. Paigaldusviga, aga muidu istuvad hästi :thumb:

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 26, 2009 13:40
Postitas Cyber
EPC andmetel on vent ketastega piduritel osad jupid teised. Kasvõi "brake housing" ehk siis see nn "keha" kus sees kolvid jms käivad. Mulle tundub, et selle asja ehitusest võib sõltuda ka see, kui palju kolbe kokku suruda annab ehk kui palju ketta kõrvale klotsidele ruumi jääb. Äkki on tavaketta sadul? Targemad pead oskavad kindlasti mu väidet ümber lükata või heaks kiita. Või helista ise spetsialistidele ja uuri.

Minu kätte pole varem ventileeritavate ketastega esikäsipiduriga isendeid sattunud...

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: N Mär 26, 2009 13:51
Postitas KT100
Siiski siiski, uurisin raamatut veel korra, seal ju kõik kirjas! Sadulad peaks küll täpselt samad olemas Aerol kui tavamudelil.

Minu ketta täpne paksus 17,4 (suht surnud omadega juba)
Uue klotsi paksus 16,4.
Keerasin ja surusin seda kolbi, sissepoole enam ei saa :bs:
No tegelt pole sellest minu jaoks midagi katki ka.

Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1987, KT100

Postitatud: L Mär 28, 2009 15:18
Postitas KT100
Tervet poritiiva plastikaart pole kellelgi vedelemas? Läks tiba katki üks.