5. leht 14-st

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: L Juun 15, 2013 11:06
Postitas janek555
Enne külge keevitamist lasin sisse värvi peale, pärast sinna enam ligi ei pääse.




Paika ajamine enne keevitamist.





Enne oli tiivajoon tugevalt sissepoole, nüüd täitsa rahuldav.







Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Juul 01, 2013 20:30
Postitas janek555
Võib hakata kokku panema.




Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: T Juul 02, 2013 16:31
Postitas janek555
Sai kokku ja usun,et kestab kaua ... tulemusega väga rahul ei ole - saaks mitu asja ilusamini teha ... aga see rohkem minu isiklik probleem ja tundub,et teisi ei sega. Oli rõõm kätt harjutada ja ilusa auto iga pikendada.


Lisatud failid

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Juul 07, 2013 19:35
Postitas Andreas187
Suur tänu, Janek! Autol on nüüd hoopis teine nägemine ja väärtus. Nüüd on minu kord jätkata kokkupanekut. Alustasin tuledest:


Pilt


Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Juul 07, 2013 22:19
Postitas teager
Kas uued reflektorid või said vanad taastatud? Omal ajal otsisin tulutult kohta, kes plastikut kroomiks...

Terv, teager

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Juul 08, 2013 9:18
Postitas Andreas187
Need on uued reflektorid. Pärinevad speedpartsist.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Juul 31, 2013 17:54
Postitas Andreas187
Kummalisel kombel on üles öelnud raadio, suunatuled, ohutuled, sigareti süütaja koos tagurdustulega ning pidurituled. Kõigi kaitsmed on läbi põlenud. samal qual on ära surnud ka tahhomeeter. Kust viga otsima hakata?

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Juul 31, 2013 20:21
Postitas D116
Kummalisel kombel on üles öelnud raadio, suunatuled, ohutuled, sigareti süütaja koos tagurdustulega ning pidurituled. Kõigi kaitsmed on läbi põlenud. samal qual on ära surnud ka tahhomeeter. Kust viga otsima hakata?
Tonnisel oli mul tagurdus anduri pistikust tulnud selline asi.
Vaata ühekaupa ära, kus lühis on.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Juul 31, 2013 20:22
Postitas janek555
Mõõda laadimis pinget, äkki laeb üle. Kui sellega korras vaata üle selle tehtud tiiva ümbruses olevad juhtmed ,ma olin hoolikas, aga kunagi ei või teada...

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Dets 16, 2013 18:18
Postitas farmacoma
Sul parem tagumine tuli ei põle nii nagu vasak, pidurituli üldse ei põle paremal.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Mär 23, 2014 22:43
Postitas Andreas187
Juba mõni aeg tagasi ostsin veidi helitehnikat.
Nüüd tasapisi valmistan asju paigaldamiseks ette.

Suurim ettevõtmine on kõlarite paigutus ustesse. Selle tarvis võtsin katsetamiseks varem varutud uksepaneeli ja panin paika kõlarite kinnituskoha ustes.

Järgmisena tuli välja mõelda kõlarikatte variant. Internetis olen näinud igasuguseid ratse, kuid ma tahaks et uksepaneel jääks kena ja mitte liiga silmatorkav. Sama kangast, millega kõlaripaneel on kaetud, kasutan ka käepideme ümbruse tegemisel, et jääks terviklikum ilme kuigi nende kahe värv väga ei erine. Aga eks see originaal poroloniga riie on natuke väsinud nagunii ja värskendus ei tee paha.

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: T Apr 01, 2014 21:25
Postitas Mart900
Väga lahe, mul on need vakstust kotid, ei tea kas 4D autodel kah neid kõvast plastist katteid tehti? 2 ja 3D uksed on vist suuremad natuke.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Apr 02, 2014 10:49
Postitas Andreas187
Väga lahe, mul on need vakstust kotid, ei tea kas 4D autodel kah neid kõvast plastist katteid tehti? 2 ja 3D uksed on vist suuremad natuke.

Ei ole ise sedaani ustega kokku puutunud, kuid kindlasti annaks ka sinna kenasti midagi ehitada.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: N Apr 10, 2014 19:49
Postitas Andreas187
Ühte uut peatükki kirjutan paralleelselt helitehnikale veel.
Et ikka igav ei hakkaks ja teistele maanteel jalgu ei jääks


Pilt

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Apr 16, 2014 15:26
Postitas Tydruc
Oi.. kas võis olla, et see kirispunane klassik oli laupäeva õhtul Järve Keskuse parklas?
Igatahes tundub sama masin olevat :)

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Apr 16, 2014 19:16
Postitas richard
assa mait, ma nägin vist Laupäeval mööda tammsaaret õika poole sõitmas. Üüberhott näeb välja.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Apr 16, 2014 19:50
Postitas ill
Lucky me, ma pea igal hommikul jalutan mööda sellest autost :)

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Apr 16, 2014 20:55
Postitas Andreas187
Eks teisi päris selliseid linnapeal palju ei liigu. Ja Saab jääb meile kõigile nagunii linnapildis rohkem silma. :) Kandiline klassik veel enam ;) Eriti kui see laupäeval mööda tammsaare teed õika poole pesulasse sõitis ja siis Järve Selveri parklasse parkis

Maru värk :drive:


Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Apr 16, 2014 22:16
Postitas saabu14jr
Tõesti, iga nurga alt näeb überhot välja, oli au Marienthali selveri juures tonnisega selle auto taga sõita. lasin ka akna lahti, lootuses, et ehk kuuleb seda vinget klassiku häält, kuid ei olnud minu auto juurde midagi kuulda :(

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Apr 21, 2014 17:37
Postitas Andreas187
Kõlar on nüüd paigaldatud koos kattega.
Kuna mul see riie sai otsa, siis pole hetkel on veel tegemata käepideme ümbrus

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Apr 28, 2014 14:08
Postitas ill
Vahetasid KT100-ga autod ära :conf:

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Apr 28, 2014 22:42
Postitas Andreas187
Vahetasid KT100-ga autod ära :conf:

Vahepeal tuleb vahetust teha. Siis saab aru kui hea ikka oma klassik on - KT100 arvab muidugi samamoodi..


Aga lisaks sain temalt ühe huvitava hooratta:


Pilt

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: T Apr 29, 2014 9:37
Postitas Andrus99
Tubli on, mul oleks kaa sellist hooratast hädasti vaja :head:

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Mai 04, 2014 9:49
Postitas Andreas187
Veel enne kui auto uue hingamise saab, tuleb pidama saamisele ka mõelda.
Ehk et klassiku puhul teada tuntud upgrade - 9k pidurid


Pilt


Pilt


Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Mai 04, 2014 12:34
Postitas S9K
Ei tea kaugele sa T5 installiga jõudnud oled, aga sealt on põhimõtteliselt käivitamiseks ainult kuut juhet vaja.

Jäme kollane/roheline - toitejuhe pihustitele, DI-le jne.
Keskmise jämedusega kollane - starter
Peenike lilla/valge - aju toide
Peenike kollane ( /hall ) - süüte juhe
Peenike sinine - Pearelee, ühendab ära kol/roh toitejuhtme
Peenike valge - kütuserelee

Juhtmed võivad pisut värvide poolest erineda.

Spido ja tahho vist võib kokku keerata omavahel, kui õiget kiiruse andurit pole

Siis paar andurit - õlirõhk, laadimine jne.

Ning ülejäänu võib minema lõigata.