5. leht 6-st

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:20
Postitas MadMan
Granaadiga kana küpsetades on oht vigastada teisi ruumis viibijaid ja hoone sisemust. Jaan ise viga ei saa kuna puupead ohustavad ainult koid ja rähnid.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 12:29
Postitas aednik
Niisiis jätad õhku oletuse, et magnet siiski võib mõjutada bensiinimolekule.. Ohtlik on muidugi bensiini kuumutamine kapoti all. Bensuaurud võivad torude vahelt välja pressida. Või lausa mingeid klapikesi, tihendeid (suletud) süsteemis oma kasvanud surve tõttu vigastada. N: Vee paisumine vist 4,7% 0-90 kraadini.

Kas seda pidasid ohuna silmas?:poke:

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 15:24
Postitas kaarel
Kohati võib tõesti jääda mulje, et tegemist materdamisega. KUID - siin on väga suur vahe, kas materdatakse inimest või vaieldakse argumenteeritult mingi idee üle.

Mulle küll ei tundu, et keegi oleks teemaalgataja suhtes lahmivalt käitunud. Olen veendunud, et enamik meist tervitab isetegijaid ja siiraid huvilisi, kes tahavad asjadest ka sisuliselt aru saada ning nokitsevad-katsetavad garaažinurgas.

Ent need samad huvilised lähtuvad siiski hetkel teada olevatest füüsikaseadustest ning sellest ka kriitika. Oleks ju absurd kui siin foorumis hakataks pelgalt üksteisele meeldimise pärast tegelema soolapuhumise ja loodusseaduste mahapõletamisega.

Eks nii mõnegi toote edu (sh võib-olla ka need magnetvidinad) on üles ehitatud nn lihtrahva naiivsusele. Piisavalt suur hulk füüsika- ja keemiatunnis küünte lakkimisega tegelenud inimesi ning usutaksegi kõike, mida kiiskavad reklaamid neile välja pakuvad. Ilma kriitikameeleta. Küllap see vist ongi kapitalism - lollidelt võetakse raha ära ja antakse tarkadele. ;)

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 17:28
Postitas MangustGrupp
Arvan et mõttetu ehitada midagi peale, magnetid jne panna... linnas 8-10L piires on normaalne kütusekulu, ning maantel 7L on samuti hea. Olete ju SaaBi omandajad, hea, mugav, kiir sõiduvahend - kui point raha säästma, siis äkki mitsubishi colt diisel osta või bensukas 1.3? :) Võrreldes BMW 325i-ga, meil kütusekulu väga hea, ning sõidab parem kui bemewe minu meelest =)

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 18:07
Postitas aednik
Mul juba on küllaldane ökoauto, aga lihtsalt huvitab. Võibolla mõõdad testriga ära, kas tekib hetkeline elektrivool torus? Kui magnetvoog terveid molekule ei mõjuta, siis võibolla teeb ta seda tuumatasandil, sest kõik molekulid koosnevad aatomitest, mille ümber peaks tiirlema elektronid või mingid ioonid, kui ma nüüd väga mööda ei pane. Magnetvoog indutseerib elektrivoolu, seni kuni bensiin on magnetvälja piirkonnas. Noh, muidugi see võib olla imeväike, mittemõõdetav. 30cm-ne jurakas..., kas Trionicu mosse ajal nii võimsaid magneteid oli üldse olemas? Võib küsida, et tekib vool küll, aga mis siis, kas see midagi seal liigutab?..
EDIT: Rootslastel on Saab ja Volvo, soomlastel Nokia ja Helkama, ja eestlased ei saa ühest pagana teleturu kaubast jagu!:D

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 19:57
Postitas MangustGrupp
Algselt postitas: ml
Mul juba on küllaldane ökoauto, aga lihtsalt huvitab. Võibolla mõõdad testriga ära, kas tekib hetkeline elektrivool torus? Kui magnetvoog terveid molekule ei mõjuta, siis võibolla teeb ta seda tuumatasandil, sest kõik molekulid koosnevad aatomitest, mille ümber peaks tiirlema elektronid või mingid ioonid, kui ma nüüd väga mööda ei pane. Magnetvoog indutseerib elektrivoolu, seni kuni bensiin on magnetvälja piirkonnas. Noh, muidugi see võib olla imeväike, mittemõõdetav. 30cm-ne jurakas..., kas Trionicu mosse ajal nii võimsaid magneteid oli üldse olemas? Võib küsida, et tekib vool küll, aga mis siis, kas see midagi seal liigutab?..
EDIT: Rootslastel on Saab ja Volvo, soomlastel Nokia ja Helkama, ja eestlased ei saa ühest pagana teleturu kaubast jagu!:D

viimane lause mulle meeldis :))) Ehk ootame tulemused peale nadalavahetust :DDD

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 21:25
Postitas olaviv
Algselt postitas: ml
Algselt postitas: MadMan
Veel lugemist Inset Fuel Stabilizer :eureka:

Jaan Tatikate häda on see, et oma tegevuse käigus pannakse ohtu teiste inimeste elu ja vara. Ntx granaadiga kana küpsetades... ;)
Objection!
Milles oht seisneb?

ma ei tea palju 9-5 bensusüsteemis surve on aga tonnisel on ~3baari, see on juba üksjagu. Kujuta nüüd ette, et bensuvoolik selle vasktoru küljest lahti tuleb ja pump täie jõuga mootoriruumi kütet piserdab, läheduses on hõõguv turbo, pakkuge auto süttimise tõenäosust...

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 21:30
Postitas olaviv
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: olaviv
Igal ajsal tõesti omad piirid, igasugu jamaga ei maksa aega raisata. Samas ei tasu olla üleliia konservatiivne uute ideede suhtes - peaaegu kõiki tänapäevaseid leiutisi on ajaloos peetud mingiks jaburuseks.
Ma üldse ei imestaks, kui ühel päeval ilmub mingi kütuselisand või mootoritehnoloogia mis märkimisväärselt kasutegurit tõstab. Nagu ennist mainisin on vähemalt teoreetiliselt üksjagu potensiaali ka parimates tänapäevastes mootorites.
Antud teemas pole juttugi uutest ideedest.Antud leiutise analoogi ostsin Volga poest,aastaks oli 1988:freak: ja katsetasin enda "mosse" peal. Teema on variatsioonidega läbi käinud kõigist autofoorumitest,ajakirjandusest,isegi "müüdimurdjad" on seda müüti murdnud.

minu jutt rohkem üldises plaanis uute ja harjumatute ideede suhtes, mitte konkreetselt imemagneti kohta.
Ma isiklikult ei usu, et magnet (antud magnetvälja suurusjärkude juures) bensiini märkimisväärselt mõjutaks. Kui rakendada ülitugevaid magnetvälju siis võib sealt küll huvitavaid nähtusi oodata. Kas just kütusekulu vähenemist, see on juba iseasi :D

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 23:26
Postitas rpm
Tere jälle, vastaks mõningatele arvamustele, projekti eesmärk ON uurida palju annab vähendada kütuse kulu antud võimsuse juures mitte mängida bensiini koid, lubage küsida palju hävitab katalüsaator kütust selle viskame ju otseselt minema ja kõik sama võimsuse juures, mulle meeldib kolmest rekkast 200 mööda minna pole probleemi, väljaarvatud 9kilone trahv mis pollarid tegid, aga seejuures on võimalik asja paremaks tuunida sama võimsus vähema küttega, aastal 88 polnud tavainimesel võimalik saada N-45 tugevusega magneteid lihtsalt öeldes kui need kokku lähevad siis lahti ei tõmba(mitmed tegelased proovisid) ja kui näpunahk vahele jääb on verevalum, teen parasjagu paak täis-tühjaks katsetusi ja see võtab nati aega, aga täna 70 tsoonis Vaidas tartu mnt. 5,4 tühja autoga +1C* kummirõhku ei tea, ja pärast sajaga 6,8-7,2 keskmiselt 7 nagu nalja, kõikumine tingitud tõusudest langustest, ilma süsteemita 9-11 keskmiselt 10 sajale, ja ega vist see info polegi huvitav pühapäeva sõitjatele kui võrd see on suunatud tegelastele kes on nõus ka midagi ise ära tegema mitte lootma teistele ja siis nendelt kalli raha eest seda ostavad, mis pole ka iseenesest paha, lihtsalt võimalikud varjandid.:wise:

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 23:36
Postitas Cyber
jess... 10 rida teksti, kõik 1 lause...:P Mitte kottigi ei saand aru enam. Mis katalüsaatorit sa seal sama võimsusega minema viskad?

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 23:42
Postitas rpm
Sorry eesti keel oli kaks koolis .
Lihtsalt küsimus millex on katalüsaator?
Ja kui palju võtax auto kütust kui see kõik silindris ära põleks?
Eesmärk alandada kütuse külu kaotamatta võimsust või muid tehnilisi näitajaid.
Lihtne.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 23:47
Postitas Cyber
Katalüsaator on väljaheitegaaside puhastamiseks. Kuidas töötab...

Kui kõik kütus silindris ära põleb, siis võtabki ta täpselt nii palju - kõik ära.. mitte midagi ei jäta alles. Ta teeb sul seda praegu ka, ilma midagi ehitamata.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 23:52
Postitas rpm
Jutt segane jah kui lugeda kõrvalt vaataja seisukohast, aga mõte oli katalüsaatoris kaotatud kütus on otsegu selle(kütuse) minema viskamine.
Järgmisena proovin kütuse katalüsaatorit(lisand mis ei maksa midagi peale selle süsteemi ehitamist)ja mis pole aastast 88... täpsemalt peale katseid, vahepeal võiks keegi kel huvi on ise järgi proovida kas magnet värk toimib või ei toimi, kuna arvatakse samuti(koolis õpetatakse) et inimesed on ahvist arenenud ja jõudu neile arvamisel:drink:

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 23:53
Postitas will
´"kõikumine tingitud tõusudest langustest, ilma süsteemita 9-11 keskmiselt 10 sajale"
Kui su auto võtab maanteel 100 km/h sõites 9-11 siis soovitan soojalt remontima hakkama.
Naljapärast täna proovisin ja võttis samuti 70 km/h mingi 6.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: N Veebr 28, 2008 23:55
Postitas S9K
4.2 A8 quattro võtab samapalju, sul tõesti midagi muud viga.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 0:00
Postitas rpm
Seda muidugi et puhastab VH gaase kuid põlematta kütus põletatakse keemiliselt samuti ära, sõida ziguli või mosse taga ilge bensukas käib üle pea, ja ma ei usu et neil paagi kork ära oleks.
Jutt ei käigi mingist 50% säästmisest ainult ühe süsteemiga, natuke siit ja natuke sealt ja lõpuks tulemus käes 50 % vähem kütust on täisa reaalne, ma tean et 100a tagasi olid mobiilid arvutid jne. ka jama jutt aga elame näeme.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 0:02
Postitas rpm
Millele peax tähelepanu pöörama, väike kontroll ei tee paha.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 0:08
Postitas iisak
Algselt postitas: rpm
Millele peax tähelepanu pöörama, väike kontroll ei tee paha.
Järjest koomilisemaks läheb....:drink::drink:

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 0:32
Postitas vmaster
Kunagi, kui see kõnealune auto minu valduses oli, siis võttis ta 100 km/h sõites SID-i järgi maanteel 8l ringis sajale. Autos oli kolm inimest.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 8:50
Postitas Cyber
doh... keegi võiks proovida... sest koolis õpetatakse inimese ahvist pärinemist...

Ole hea ära enam peale võta... koolis sa jätsid ilmselt ka selle tunni vahele, kus evolutsioonist räägiti.
Algselt postitas: rpm
vahepeal võiks keegi kel huvi on ise järgi proovida kas magnet värk toimib või ei toimi, kuna arvatakse samuti(koolis õpetatakse) et inimesed on ahvist arenenud ja jõudu neile arvamisel:drink:

Lisatud failid

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 9:00
Postitas ivomets
ühe elektroodiga kyynlad võiksid ka välja visata ja panna 4 elektoodiga. siis on neili sädet ja see bensiinisegu syttib kiiremini ja põleb yhtlasemalt ja täielikumalt.
Ma olen selle kohta lugenud.

Lisatud failid

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 10:35
Postitas rpm
Küünlad, hea mõte, müüakse ka mingeid Halo plug-e ja Firestorm mis pidid samuti kütust paremini põletama seega kas lisandub võimsust või väheneb küte, teen proovi.:eureka:

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 10:37
Postitas qdwin
Proovi ära jah. Saabki teada kui kiiresti süütekassett maha põleb.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 12:53
Postitas rpm
Küsimus Hr.qdwin-ile ja neile kes samal lainepikkusel, kas keegi on Haloplugi ostnud ja valinud õige mudeli nr. pärast mida kasset maha põles või on see ainult teoreetiline võimalus jälle ?
Küsimus on et mida kasutati, ja millal ?

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Postitatud: R Veebr 29, 2008 12:55
Postitas smr
Algselt postitas: rpm
Küsimus Hr.qdwin-ile ja neile kes samal lainepikkusel.
Küsimus on et mida kasutati, ja millal ?
Kasutati oktoobris