5. leht 6-st
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: R Juun 19, 2009 20:50
Postitas Platinum
Noniii...auto koos ja jälle liikvel!
Audiojuhtmed kõik nüüd viidud kenasti tekstiili alt, nii et armatuur näeb jälle kena välja

Juhipoolse uksepolstri riie hakkas ka lahti kuluma, selle tegin ka täna korda.
Keegi oskab midagi öelda tulede kojameeste mootorite hingeelu kohta?
Parempoolne nimelt käib kahtlaselt ja vahepeal jääb keset tsüklit kojamees lampi seisma keset tuld...ega see mingi suur häda pole...aga noh, visuaalselt häiriv küll.
Koopaääred nüüd ka vaja veel korda teha. Klaasriidega sai veidi möllatud kuu aega tagasi, kuid pahtli ja värvini pole veel jõudnud. Värviga on üldse mingi jama, värvipoes kehitati värvi peale õlgu ja näidati üldse mingit x värvi...eks näis, mis SAAB.
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: L Juun 20, 2009 10:42
Postitas Cyber
Kojamehemootorid tuleb juppideks teha, puhastada, uesti määrida ja kokku panna. Sisuliselt sama jutt, mis
siin
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: P Sept 13, 2009 16:56
Postitas Platinum
Istun praegu sõjaväes. Noorteaeg saab kohevarsti läbi, saan jälle rooli taha

täiega tunnen autosõidust puudust

Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: E Sept 14, 2009 8:59
Postitas KT100
Algselt postitas: Platinum
Istun praegu sõjaväes. Noorteaeg saab kohevarsti läbi, saan jälle rooli taha

täiega tunnen autosõidust puudust
Jõudu paraadiks, kaasvõitleja

mul puhkus reedest peal, auto juba soojaks sõidetud

Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: L Okt 10, 2009 13:22
Postitas Platinum
Ohjah...tagumine parem ylemine 66tshoob koos v2ikese osa kerega lihtsalt ylej22nud kere kyljest 2ra tulnud...
Seep2rast ta viimasel ajal siis maanteel ujuski...
:(
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: L Okt 10, 2009 13:44
Postitas Cyber
Tagumine? Õõts? Ülemine? Millest ma nüüd valesti aru sain, aga Klassikul on ju taga talasild. Ja see "kiik" ei ole just õõtshoob vist nime järgi...
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: L Okt 10, 2009 13:46
Postitas Platinum
Mingi pikisuunaline tugivarras peaks tegelt olema...
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: L Okt 10, 2009 19:44
Postitas farmacoma
Pikkisuunaline amort?

Tavaliselt läheb katki amordi ülemine kinnitus, võib ka reaktiivvarda kinnitus läbi roostetada.
Kui see teine asi läheb, siis võib vist väga veider tunne olla sõites.
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: P Okt 11, 2009 13:19
Postitas Platinum
Nonii, see jurapuu nyyd kere kyljes j2lle...eks n2is, kas j6uan t2na pataljoni v6i mitte

Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: L Nov 14, 2009 12:56
Postitas Platinum
Vahetasin vasakpoolse 66tshoova 2ra....l2ksin tehnoylevaatusele ka...ja sain t2iesti puhtalt l2bi:headbang:
I'm back on the road!:drive::headbang:
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: P Nov 29, 2009 12:42
Postitas Platinum
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: E Nov 30, 2009 10:26
Postitas Nakataja
Päris tore effekt küll

aga mind teeks selline asi pigem murelikuks. Pakun välja, et sul on kas liiga madal laadimispinge või siis liiga võimas võimendi. Igaljuhul on sul suur oht teele jääda, isegi kui bensiini peaks paak täis olema.
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: E Nov 30, 2009 10:45
Postitas SoS
Aga äkki on hoopis supakas nii vinge, et paneb bensu paagis tümpsutaktis lainetama

Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: T Dets 01, 2009 12:02
Postitas Platinum
Supakas väristab esiistmeidki...nii et pakun, et ajab veidi bena ka paagis loksuma.
Selles osas ma küll ei karda tee äärde jääda...alati kui bena hakkab otsa saama ja mõni tümpsum lugu peal, siis tuluke blingib:D
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: T Dets 01, 2009 12:16
Postitas que
tasemel värvimuusika, peaks ka omale äkki võimsama supaka hankima

:D
jõudu ja jaksu
terv
que
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: T Dets 01, 2009 15:57
Postitas Platinum
Mul 300ne rockford fosgate punch p1...ja võim vaid 200ne...

nii et pole mul seal midagi nii võimast:P
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: T Dets 01, 2009 16:47
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: Platinum
Supakas väristab esiistmeidki...nii et pakun, et ajab veidi bena ka paagis loksuma.
Selles osas ma küll ei karda tee äärde jääda...alati kui bena hakkab otsa saama ja mõni tümpsum lugu peal, siis tuluke blingib:D
Vaata, et see supakas Sul paagi põhjast vibraga igasugu aastate kõntsa niiviisi lahti ei peksa - aab veel süsteemi umbe!
(Kui Sa oled hiljuti paagi maha kakkund ja ära puhastand, siis seda ohtu muidugi ei ole. )
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: N Dets 17, 2009 10:17
Postitas Platinum
Vanarahvas targutab: Mis kehvasti, see uuesti.
Lähtudes sellest rahvatarkusest olin sunnitud oma kalli SAABi lae jällegi välja võtma. Seekord parandasin kõik nõrgemad kohad liimi ja ajalehega ära. Uus riie on ka veidi spetsim, kui eelmine
Ja nagu järgnevalt pildilt näha võib, siis otsustasin koos laega käsile võtta ka tagumised küljepiilarite katted ja tagumise aknalaua:
Eileöine tuisk tegi SAABi ka veidi aerodünaamilisemaks
Mis veel teen ja plaanis teha?
Tule kojamehe mootori lammutasin lahti ja selle peaks varsti korda saama ja tagasi panema. Järgmiseks plaanin istmesoojenduse hingeelu uurima hakata. Saaks selle korda, oleks juba päris spets värk

Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: R Dets 25, 2009 14:04
Postitas Platinum
Uus lagi sees:
Rakendasin oma karu jõudu tahavaatepeegli paigaldamisel. Peegel andis alla. Murdsin pooleks.
Üritan uue peegli leida. Varsti ehk teen jälle kindlustuse ära ja vuran ringi:drive:
Või siis...hakkan istmesoojenduse kallal nokitsema.
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: R Dets 25, 2009 16:53
Postitas Cyber
Peaks vaatama, mul äkki vedeleb üks peegel...
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: E Jaan 11, 2010 8:51
Postitas Platinum
Eile sõitsin Häädemeeste-Tallinn otsa...ja sain küttekuluks umbes 11l/100km.....nagu wtf???
Tavaliselt tulen selle otsa mingi 200 krooniga ära...seekord läks 300 sisse ja hea, et üldse kohale jõudsin selle küttega
:conf::conf::conf:
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: E Jaan 11, 2010 8:53
Postitas Platinum
A samas kui mõelda...siis...üle 3.5k pöörde ka hästi ei tahtnud minna...äkki polnud üks pütt jälle töös??? A krt sellest oleks ju ometi aru saanud:conf:
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: E Jaan 11, 2010 9:10
Postitas janek555
Ilm on külm ja kõik vead tulevad esile. Viga võib olla kütusesüsteemis,kui ka peale jäävates pidurites. Kindlasti on laagri määrded vanad ja piduri silindrid roostesed jne. - kõik need pisiasjad võivadki külmaga nii mõjuda.
Silindri mitte töötamise oleksid ikka ära tabanud.
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: T Jaan 12, 2010 16:48
Postitas Platinum
Hmm...miskipärast tühikäigul pöörded 800 kandis....ei usu hästi seda pidurite juttu. Kusagil mujal on ikka mingi kala sees !
Saab 900i, 1986, Platinum
Postitatud: T Jaan 12, 2010 17:43
Postitas Ryhkija
Klassiku tühikäigu pöörded ju peaksidki olema 850 +/- 50 ,seega 800 p/min on veel täitsa vea piires. Aga kui muidu pöördesse minna ei taha, siis mina kahtlustaks kütusefiltrit, miski jagu vett sinna sattunud ja külmaga jäätub - mingist määrast rohkem lihtsalt filtrist ajaühikus kütust läbi ei lähe. Sel juhul aitab kütusefiltri vahetus.