Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Vasta
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#101

Kas jõnksud on kusagil kindlatel pööretel või ilmuvad kaootiliselt?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#102

seal 3000-4000 pöörde vahel, kui nagu maksimum jõud taha tuleb.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#103

Natuke kevadist pilti ka sekka:thumb:

Lisatud failid
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#104

Otsin oma saabikule sportõhufiltrit, oskab keegi soovitada mingit tootjat või firmat kes ka müüb ja paigaldab neid? Ning mis filter üldse panna, originaali mõõdus ja sinna airboxi, see vist ka lihtsam viis kui koonusfilter panna:conf: ? On paneelikal ja koonusel mingi vahe ka sees?
Palju segadust tekitanud minus see teema:D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#105

Ma kardan, et suht mõtetu on sul seda sinna panna..:) Sa ei võida suurt mitte midagi sellega. Igasugu parema vooluga filtrid hakkavad ilmselt mõju avaldama märksa suurema hulga tuuningu juures, kui sul seal on ..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#106

Mina panin teise filtri airboxi. Koonusega rohkem jamamist ja pead ettevaatlik olema, et vett mootorisse ei saa.
Paneel filter on lihtsalt nendele masinatele mõeldud millel õhufilter sellise kujuga. Võid ju muidugi selle sinna aretada, aga milleks ...

Ja noh ... kokkuvõtteks ... ega see filtri vahetus miskit jurde suurt ei anna .. .Käib ka originaal 300+ hj juures.

. . . . . . . . .

Aga mina vahetasin ka veel õhuvõtu toru ära mis tuleb iluvõre tagant airboxi. Dislal on see toru suurem :D
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#107

Mul nimelt probleem selles, et kuumema ilmaga kaob autol jõud ära ja õhutemp. lööb kõrgeks(ehk aju hakkab siis jõudu piirama). Lisaks veel kiirendamisel kakub aegajalt:wtf:. Seda sportfiltri teemat soovitati nö profülaktika mõttes, kuid mul on endal tunne, et siin on softiga midagi paigast ära. Open SID-i järgi õhukoguseid jälgides täisgaasiga kiirendades nõuab 1080-1110 mg/c aga ette antakse ainult 950 mg/c, kas sellest võib see kakkumine ka tulla? Ei tea mida teha enam:D

EDIT: See kakkumine ei ole ainult täisgaasiga kiirendades ja mitte koguaeg
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#108

Eks softitajad oskavad siin kindlasti rohkem kommenteerida :)
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#109

See, et ette antakse ainult 950mg/c on suhteliselt mõistlik. Sul ju Garrett peal, mis väga rohkem nagu ei tahaks saada. Eelmine softitegija on proovinud sellest mingil imepõhjusel 190kW kätte saada, kuid on vist turbospeed mäpi ära unustanud. Millegi pärast tundub mulle, et see soft ei ole Garrettile ültsegi sobiv.
Siiski madal airmass ei selgita kakkumise põhjuseid. Kui palju ta sul sõites seda õhutempi näitas? Kohapeal pole seda mõtet vaadata, kuna see minulgi ca 60-70kraadi.

EDIT: Ja mis sul knk1, knk2, knk3 ja knk4 näitavad?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#110

täna just jälgisin seda õhu tempi...linnavahel sõites oli 45-55 vahel ja maanteel 20-30 vahel, ma kohe lähen vaatan neid teisi numbreid ka. Praegu just nagu katsetasin natuke ja see jõu ära kadumine käib nagu nii lampi, üks hetk on ja siis mingi aja pärast jälle kõik normis ja siis jälle:S, ja märkasin et 3ndaga 60-ga lapats põhja vajutada siis mingi lisapower tuleb alles peale 4k ja 5k vahel, enne seda on nagu veitsa hing kinni. Turbo paugutab 0,8-0,9 bari juba 2k pöördest.

EDIT: Neid knk-si ma esimese 33 seast ei leidnud mis SID näitab mul
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#111

Õigus jah, ma vist ei lisanud sulle neid knk väärtuseid. Kas MAF sensor sai üle kontrollitud? Kas 45-55 kraadi oli rahuliku sõidu juures? Kui jah, siis on tõesti räme kuum seal. Mul linnas rahulikult sõites kusagil 30kraadi ringis. Kohapeal tõuseb ta muidugi korraks hirmus kõrgele aga uuesti liikuma hakates langeb. Softi vaatasin ka nüüd otsast lõpuni üle. Tundub nagu normaalne olevat. Tõsi, suht palju on detonatsioonidega seonduvaid mäppe asjatult näpitud. Ei tea, mis selle eesmärk on olnud aga siiski kinnipoomist nad ei põhjusta.
Järgmise asjana kahtlustaks Intercoolerit. Võimalik, et lubrikant sinna seintele paksu kihi tekitanud.

EDIT: Hakkasin mõtlema, et äkki segast peksab hoopis Intake Temperature Sensor.

Eemalda juhe, keera kruvid välja ning puhasta sees olevat värvilist junni ettevaatlikult piirituse ja kõrvapulgaga.

Asub siin:
Pilt

Ja näeb välja selline:
Pilt
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#112

MAF sensorit pole kontrollinud, ei tea kuidas seda tehagi:conf:. Ja 45-55 kraadi oli täiesti rahuliku sõitmise juures, maks pöörded vb 2500. Koha peal näitas ta mul ka 65 kraadi ummikus seistes. Mul on omme nüüd just Troosti ka minek, ütlen Vikile edasi ja kontrollib äkki ära need mul:notworthy:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#113

Käidud Troostis sillastendis ja MAF üle vaadatud(oli OK) ning see sensor puhastatud. Peale seda oli õhutemp 27-32, nii linnakiirustel kui ka maanteel. Eks ma hoian veel silma peal sellel, kuid loodan et aitas:beer:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#114

See peaks ka nüüd su kinnipoomise probleemid lahendama.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#115

Täna siis jooksis koer tee peale ette ja tabas juhipoolset tagumist ust . Peale lööki pani ka plehku, politseis asi fikseeritud ja edasi kaskoga tegelema...igati ebameeldiv kogemus:wall:

Lisatud failid
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#116

Hei saabirahvas
Küsimus laiale ringile, ei hakanud uut teemat tegema kuigi siin foorumis ka palju rehvidest juttu olnud, nii siis küsin siin. Nimelt millist suverehvi soovitate? Ausalt öeldes valik on nii lai, et lööb silme eest kirjuks. Praegu sõidan Michelin Pilot Sport-idega 225/45 R17 ja mu arust on nad liiga lärmakad ehk mu soov oleks vaiksema rehvi järele. Kõik arvamused oodatud:notworthy:
daags
Postitusi: 785
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Korealased

#117

suht vaiksed on continental ja nokian rehvid, kuna nende muster on enamasti pikusuunalised. igasugu v mustriga rehv teeb tugevamat h22lt, aga peab m2rjal paremini. Ei saa head ilma halvata :D
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#118

Otsisin ise ka vaikset rehvi ja paljude kiitvate arvustuste tõttu soetasin Goodyear Excellence'd (225/45/R17) - minu eelmistest V-profiiliga rehvidest on need küll igati vaiksemad ja mugavamad, nii et soovitan :)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Kasutaja avatar
mihkeltt
Postitusi: 258
Liitunud: E Mai 05, 2008 14:41
Asukoht:
Auto:

#119

Skybound-i viimasele väitele annan ka omalt poolt kinnitust. Varem olid all goodyear excellence-id, väga vaiksed rehvid. Märjaga polnud küll koha pealt minek kõige hiilgavam, samas kiiruse peal vältisid vesiliugu väga hästi, 2 aastat tagasi jaanipäevale tartusse sõites sai elu jooksul üht kõige hullemat vihma maanteel kogetud. Nüüd on all Goodyear Eagle F1 GS-D3. Pole paremat rehvi vihmas sõiduks proovida saanud - ligeda tee peal koha pealt võtul minimaalselt või üldse mitte wheel-spin-i. Aga tõepoolest, pole head ilma halvata - kuiva ilmaga on need keskmisest lärmakamad rehvid (krobedama pinnasega asfalti peal, sileda asfalti peal väga vaiksed). Samas väga hea tee tunnetusega, näiteks roobastes kisub väga palju, erinevalt excellence-idest ja üldse on roolist paremini tunda tee iseärasusi. Kui järgmise rehvivahetuse ajal F1-sid veel saadaval on (teadupärast on nende tootmine lõpetatud), siis ostan kindlasti uuesti samad rehvid - müra mind niiväga ei häiri. Ütleks nii, et need on sellised väga toored ja sportlikud rehvid. Kulumise kohta saan infi anda vast aasta pärast :).
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#120

Kohe tuleb IFF ja räägib kindlasti sellest, kui hea rehv on Toyo T1R..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#121

Ma tean soovitada milline ei ole vaikne rehv, Bridgestone Potenza RE050 nimelt. Seda tasub vältida. Sõiduomadustelt ei kurda.
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#122

Siin netiarvustusi lugedes kiidetakse Continental Sport Contact 3-si ja Michelin PS2-esi..keegi juhuslikult sõidab nendega? Oskab miskit kosta, müra ja muu kohta;)
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#123

Mul on Michelin Pilot Sport PS2-d juba teine jooks ja kiidan just mütataseme pärast :headbang:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#124

Täna siis natuke soojem ilm kui muidu ja õhutemperatuuri jama säilib ikka. Linnas sõites oli max 54 kraadi, min oli kuskil 45 ja kuskil 48 kraadi pealt hakkab jõudu piirama..maanteel oli 35 kandis...lisaks veel enne koju jõudmist ütles SID mulle Fill coolant fluid ja tase oli miinimumis, ega siis midagi kui kallasin juurde. Siit ka küsimus, et kas see kõrge temp kulutab ka jahutusvedelikku?
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#125

Jahutusvedeliku kadumise põhjus on pildil..punasega tähistatud. Ja sealt tuleb seda lahinal, üritasin kinni keerata seda ja sättisin voolikut natuke, kuid ei midagi. Tilkumist see pidama ei pannud, ei saagi aru kas on voolik katki kuskilt või see plastkorpus:wtf:.

EDIT: Selle jumstüki nimetus on siis coolant bypass valve

Lisatud failid
Vasta