5. leht 11-st

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Mai 09, 2010 22:59
Postitas Jupats
Kas jõnksud on kusagil kindlatel pööretel või ilmuvad kaootiliselt?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Mai 10, 2010 12:20
Postitas RStorm
seal 3000-4000 pöörde vahel, kui nagu maksimum jõud taha tuleb.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Mai 11, 2010 22:15
Postitas RStorm
Natuke kevadist pilti ka sekka:thumb:

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 13:38
Postitas RStorm
Otsin oma saabikule sportõhufiltrit, oskab keegi soovitada mingit tootjat või firmat kes ka müüb ja paigaldab neid? Ning mis filter üldse panna, originaali mõõdus ja sinna airboxi, see vist ka lihtsam viis kui koonusfilter panna:conf: ? On paneelikal ja koonusel mingi vahe ka sees?
Palju segadust tekitanud minus see teema:D

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 13:41
Postitas Cyber
Ma kardan, et suht mõtetu on sul seda sinna panna..:) Sa ei võida suurt mitte midagi sellega. Igasugu parema vooluga filtrid hakkavad ilmselt mõju avaldama märksa suurema hulga tuuningu juures, kui sul seal on ..:)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 13:44
Postitas Homersimpson
Mina panin teise filtri airboxi. Koonusega rohkem jamamist ja pead ettevaatlik olema, et vett mootorisse ei saa.
Paneel filter on lihtsalt nendele masinatele mõeldud millel õhufilter sellise kujuga. Võid ju muidugi selle sinna aretada, aga milleks ...

Ja noh ... kokkuvõtteks ... ega see filtri vahetus miskit jurde suurt ei anna .. .Käib ka originaal 300+ hj juures.

. . . . . . . . .

Aga mina vahetasin ka veel õhuvõtu toru ära mis tuleb iluvõre tagant airboxi. Dislal on see toru suurem :D

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 14:07
Postitas RStorm
Mul nimelt probleem selles, et kuumema ilmaga kaob autol jõud ära ja õhutemp. lööb kõrgeks(ehk aju hakkab siis jõudu piirama). Lisaks veel kiirendamisel kakub aegajalt:wtf:. Seda sportfiltri teemat soovitati nö profülaktika mõttes, kuid mul on endal tunne, et siin on softiga midagi paigast ära. Open SID-i järgi õhukoguseid jälgides täisgaasiga kiirendades nõuab 1080-1110 mg/c aga ette antakse ainult 950 mg/c, kas sellest võib see kakkumine ka tulla? Ei tea mida teha enam:D

EDIT: See kakkumine ei ole ainult täisgaasiga kiirendades ja mitte koguaeg

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 14:27
Postitas Homersimpson
Eks softitajad oskavad siin kindlasti rohkem kommenteerida :)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 15:13
Postitas Jupats
See, et ette antakse ainult 950mg/c on suhteliselt mõistlik. Sul ju Garrett peal, mis väga rohkem nagu ei tahaks saada. Eelmine softitegija on proovinud sellest mingil imepõhjusel 190kW kätte saada, kuid on vist turbospeed mäpi ära unustanud. Millegi pärast tundub mulle, et see soft ei ole Garrettile ültsegi sobiv.
Siiski madal airmass ei selgita kakkumise põhjuseid. Kui palju ta sul sõites seda õhutempi näitas? Kohapeal pole seda mõtet vaadata, kuna see minulgi ca 60-70kraadi.

EDIT: Ja mis sul knk1, knk2, knk3 ja knk4 näitavad?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 20:45
Postitas RStorm
täna just jälgisin seda õhu tempi...linnavahel sõites oli 45-55 vahel ja maanteel 20-30 vahel, ma kohe lähen vaatan neid teisi numbreid ka. Praegu just nagu katsetasin natuke ja see jõu ära kadumine käib nagu nii lampi, üks hetk on ja siis mingi aja pärast jälle kõik normis ja siis jälle:S, ja märkasin et 3ndaga 60-ga lapats põhja vajutada siis mingi lisapower tuleb alles peale 4k ja 5k vahel, enne seda on nagu veitsa hing kinni. Turbo paugutab 0,8-0,9 bari juba 2k pöördest.

EDIT: Neid knk-si ma esimese 33 seast ei leidnud mis SID näitab mul

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 21:58
Postitas Jupats
Õigus jah, ma vist ei lisanud sulle neid knk väärtuseid. Kas MAF sensor sai üle kontrollitud? Kas 45-55 kraadi oli rahuliku sõidu juures? Kui jah, siis on tõesti räme kuum seal. Mul linnas rahulikult sõites kusagil 30kraadi ringis. Kohapeal tõuseb ta muidugi korraks hirmus kõrgele aga uuesti liikuma hakates langeb. Softi vaatasin ka nüüd otsast lõpuni üle. Tundub nagu normaalne olevat. Tõsi, suht palju on detonatsioonidega seonduvaid mäppe asjatult näpitud. Ei tea, mis selle eesmärk on olnud aga siiski kinnipoomist nad ei põhjusta.
Järgmise asjana kahtlustaks Intercoolerit. Võimalik, et lubrikant sinna seintele paksu kihi tekitanud.

EDIT: Hakkasin mõtlema, et äkki segast peksab hoopis Intake Temperature Sensor.

Eemalda juhe, keera kruvid välja ning puhasta sees olevat värvilist junni ettevaatlikult piirituse ja kõrvapulgaga.

Asub siin:
Pilt

Ja näeb välja selline:
Pilt

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Juun 01, 2010 22:36
Postitas RStorm
MAF sensorit pole kontrollinud, ei tea kuidas seda tehagi:conf:. Ja 45-55 kraadi oli täiesti rahuliku sõitmise juures, maks pöörded vb 2500. Koha peal näitas ta mul ka 65 kraadi ummikus seistes. Mul on omme nüüd just Troosti ka minek, ütlen Vikile edasi ja kontrollib äkki ära need mul:notworthy:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Juun 02, 2010 23:21
Postitas RStorm
Käidud Troostis sillastendis ja MAF üle vaadatud(oli OK) ning see sensor puhastatud. Peale seda oli õhutemp 27-32, nii linnakiirustel kui ka maanteel. Eks ma hoian veel silma peal sellel, kuid loodan et aitas:beer:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Juun 02, 2010 23:23
Postitas Jupats
See peaks ka nüüd su kinnipoomise probleemid lahendama.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: L Juun 05, 2010 23:59
Postitas RStorm
Täna siis jooksis koer tee peale ette ja tabas juhipoolset tagumist ust . Peale lööki pani ka plehku, politseis asi fikseeritud ja edasi kaskoga tegelema...igati ebameeldiv kogemus:wall:

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Juun 17, 2010 22:31
Postitas RStorm
Hei saabirahvas
Küsimus laiale ringile, ei hakanud uut teemat tegema kuigi siin foorumis ka palju rehvidest juttu olnud, nii siis küsin siin. Nimelt millist suverehvi soovitate? Ausalt öeldes valik on nii lai, et lööb silme eest kirjuks. Praegu sõidan Michelin Pilot Sport-idega 225/45 R17 ja mu arust on nad liiga lärmakad ehk mu soov oleks vaiksema rehvi järele. Kõik arvamused oodatud:notworthy:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Juun 17, 2010 23:42
Postitas daags
suht vaiksed on continental ja nokian rehvid, kuna nende muster on enamasti pikusuunalised. igasugu v mustriga rehv teeb tugevamat h22lt, aga peab m2rjal paremini. Ei saa head ilma halvata :D

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Juun 18, 2010 0:26
Postitas Skybound
Otsisin ise ka vaikset rehvi ja paljude kiitvate arvustuste tõttu soetasin Goodyear Excellence'd (225/45/R17) - minu eelmistest V-profiiliga rehvidest on need küll igati vaiksemad ja mugavamad, nii et soovitan :)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Juun 18, 2010 1:05
Postitas mihkeltt
Skybound-i viimasele väitele annan ka omalt poolt kinnitust. Varem olid all goodyear excellence-id, väga vaiksed rehvid. Märjaga polnud küll koha pealt minek kõige hiilgavam, samas kiiruse peal vältisid vesiliugu väga hästi, 2 aastat tagasi jaanipäevale tartusse sõites sai elu jooksul üht kõige hullemat vihma maanteel kogetud. Nüüd on all Goodyear Eagle F1 GS-D3. Pole paremat rehvi vihmas sõiduks proovida saanud - ligeda tee peal koha pealt võtul minimaalselt või üldse mitte wheel-spin-i. Aga tõepoolest, pole head ilma halvata - kuiva ilmaga on need keskmisest lärmakamad rehvid (krobedama pinnasega asfalti peal, sileda asfalti peal väga vaiksed). Samas väga hea tee tunnetusega, näiteks roobastes kisub väga palju, erinevalt excellence-idest ja üldse on roolist paremini tunda tee iseärasusi. Kui järgmise rehvivahetuse ajal F1-sid veel saadaval on (teadupärast on nende tootmine lõpetatud), siis ostan kindlasti uuesti samad rehvid - müra mind niiväga ei häiri. Ütleks nii, et need on sellised väga toored ja sportlikud rehvid. Kulumise kohta saan infi anda vast aasta pärast :).

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Juun 18, 2010 8:42
Postitas Cyber
Kohe tuleb IFF ja räägib kindlasti sellest, kui hea rehv on Toyo T1R..:)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Juun 18, 2010 9:14
Postitas ivark
Ma tean soovitada milline ei ole vaikne rehv, Bridgestone Potenza RE050 nimelt. Seda tasub vältida. Sõiduomadustelt ei kurda.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Juun 18, 2010 16:43
Postitas RStorm
Siin netiarvustusi lugedes kiidetakse Continental Sport Contact 3-si ja Michelin PS2-esi..keegi juhuslikult sõidab nendega? Oskab miskit kosta, müra ja muu kohta;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Juun 18, 2010 17:14
Postitas Jaanus
Mul on Michelin Pilot Sport PS2-d juba teine jooks ja kiidan just mütataseme pärast :headbang:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Juun 18, 2010 21:29
Postitas RStorm
Täna siis natuke soojem ilm kui muidu ja õhutemperatuuri jama säilib ikka. Linnas sõites oli max 54 kraadi, min oli kuskil 45 ja kuskil 48 kraadi pealt hakkab jõudu piirama..maanteel oli 35 kandis...lisaks veel enne koju jõudmist ütles SID mulle Fill coolant fluid ja tase oli miinimumis, ega siis midagi kui kallasin juurde. Siit ka küsimus, et kas see kõrge temp kulutab ka jahutusvedelikku?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: P Juun 20, 2010 20:21
Postitas RStorm
Jahutusvedeliku kadumise põhjus on pildil..punasega tähistatud. Ja sealt tuleb seda lahinal, üritasin kinni keerata seda ja sättisin voolikut natuke, kuid ei midagi. Tilkumist see pidama ei pannud, ei saagi aru kas on voolik katki kuskilt või see plastkorpus:wtf:.

EDIT: Selle jumstüki nimetus on siis coolant bypass valve

Lisatud failid