Kirjutan ka paar sõna, peale Tallinki laeva esimest korda internetis.
Sõit Rootsi-Saksa kulges vahelduva eduga, vahepeal hakkas kummitama aeg-ajalt mittekäivitumise probleem. Asi tipnes sellega, et Rodby-Puttgardeni praamilt sai auto+haagis käsitsi maha lükatud....
Pärast mõningast veaotsingut selgus, et aju ei anna peareleele millegipärast toidet peale. No mis seal ikka, õppind mees tegi kiirelt juhtmetes ümberühendused, et süüte sissekeeramisega pearelee ja bensupumbarelee toite saaksid. Ja ta käivitus, kuni järgmise tanklani...
Siis sai kõvasti kukalt sügatud ja erinevate spetsialistidega konsulteeritud. Tänud igatahes seb-ile, kes tuli mõtte peale kontrollida väntvõlli asendiandurit, mis tõepoolest natuke vildakalt oma klambri otsas istub. Pärast väikest kronsa mõjutamist suure rauatükiga käivitus auto hetkelt (nüüd on siis vea olemus teada). Siiamaani pole rohkem tehn probleeme olnud (kui väja arvata jätkuv kolin summutis ja vilisev siduri survelaager, mis äsja sai vahetatud).
Saksa üritusele jõudsime "tänu" tehn probleemidele teisipäeva keskööks, kui kämps oli juba suletud, seega ööbisime kämpsi respa ees parklas.
Järgmised 2 päeva oli sisustatud meie Saksa sõprade poolt, sõit auruveduri rongiga, erinevad road-tripid Schwartzwaldi mägiteedel - superluks igatahes
Reedel suund Sveitsi poole, Sakslaste poolt oli ka mingi ühine minek orgunnitud, kuid kahjuks ei saanud me teetööde tõttu aru, kus see startpoint siis lõpuks ikka oli. Mis seal ikka, sõitsime otse Interlakenisse.
Majutusime kämpsi paari km kaugusel kogunemiskohast. Orgunni poolt pakutav "kämping" oli küll palju õnne, kõrgepingeliini all mingi mudane heinamaa, kui ma oleks oma käruga sinna parkinud, siis omal jõul tõenäoliselt poleks välja saanud.
Pealelõunal jõudisme veel külastada üht orgunni poolt välja pakutud vaatamisväärsust. Mäe tipp oli kahjuks pilve sees, kuid see trammiga sõit oli super.
http://www.niesen.ch/
Õhtul oli siis programmi järgne söök ja väike õlu.
Täna käisime koos No FEAR-i perega Cailler (
http://www.cailler.ch/en/Home.aspx ) shokolaadivabrikus ja hiljem mingite koobaste juures kuhu me ise ei viitsinud minna, No Fear ehk kommenteerib kuidas oli.
Mart284 läks pikemale tuurile miskit hüdroelektrijaama vaatama.
Siiani sõidetud mägiteed on ikka vapustavad sõitmise mõttes, hea et autole paremad pidurid tehtud said
Ilm on ausaltöeldes s...tt, sajab täiega, hommiku poole oli isegi parem.
Õhtul ootab ees programmijärgne õhtusöök ja entertainment.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson