5. leht 6-st
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 14:48
Postitas S9K
9-5 oli hommikul igatahes läinud ja pirukas läks ka lupsti käima. Kahjuks tempi ei vaadanud, õhtal oli igatahes -22. Ilmselt hommikul sama, kui mitte külmem. Linn oli tühjem autodest.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 15:47
Postitas NO FEAR
Õigus jah...mul on Ammeeriklaste massin

Aga ei tohi midagi siin läuksuda, et müün maha ja müün maha...

Saatus nägi ja kohe sain kah.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 16:15
Postitas Martin.V
ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 16:25
Postitas Cyber
ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
Seier või andur valetab!

Ma olen sama hoovi peal ja sama kaudu lähen koju tavaliselt (küll keeran Pärnu mnt-le), aga no soojaks ma küll seda apraati Järve Selveri ajaks ei saa...

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 16:29
Postitas Martin.V
ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
Seier või andur valetab!

Ma olen sama hoovi peal ja sama kaudu lähen koju tavaliselt (küll keeran Pärnu mnt-le), aga no soojaks ma küll seda apraati Järve Selveri ajaks ei saa...
No täna vaatan uuesti

Okei talvel ma muidugi panen paar minutit enne ära sõitu auto sooja, ei taha külma autosse istuda.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 16:48
Postitas polukoli
ma küll ei saa kiidelda kui külmaga mu masin käima läheb ( hea püsivalt 19 kraadi sooja parkimiskoht maja alla ) aga mina kiidaks hoopis seda, kui ruttu Saab saavutab töötemperatuuri !! Töötan Pärnu mnt 139 hoovis ja siit majade vahelt läbi AGRi ja Järvevanale minnes on Tondi selveri juures juba töötemp käes talvel.
Kusjuures läheb jah vägagi kiiresti soojaks.

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 18:59
Postitas Piktor
hommikul näitas mul -18 ja võttis turbiini kohe järgi. Kohe näha, et põhjamaa auto.
Küll aga kimbutab ÜHEKSA-VIITE termostaadi probleem.
Trionicu juurde saan alles 18.jaanuar:(
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: N Jaan 07, 2016 19:09
Postitas konks222
Hommikul oli -29. 9-5 bents köhatas korra ja käis.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 7:28
Postitas looderdaja
Hommikul siis kraade umbes -28 ja minu 9-5 endalegi üllatuseks käivitus hetke pikema käiamise peale kui tavaliselt. Üllatuseks seepärast, et aku pole just 5+ peal

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 8:50
Postitas heff
Mul siin oli -21 ja nädala algusest saati seisnud ning enne seda lühikesi otsi sõitnud tonnine läks isegi ilma mõtlemiseta käima. Ootasin rohkem draamat

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 9:40
Postitas Aasakyla
9-5 2,3 läks -29ga käima aga seekordne käivitus ei teinud akule head. Mina pean küll õhtul igaks juhuks aku laadima panema. Esimene laadimine uuele akule kahe aasta jooksul

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 9:41
Postitas NO FEAR
Ma panin eile õhtul aku veel laadima ning hommikul proovides tegi uus üheksaviis vaid ... joua-joua-joua...ja kõik.

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 9:58
Postitas yksheikki
Tööbussi käivitasin täna pool tundi, enne kui mootor tööle jäi, kipub külmaga kohe välja tagasi surema.
Saab teeb külmaga natuke kaeblikku häält aga muud probleemi midagi, käivitub ilusti iga ilmaga.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 10:33
Postitas wilddog
Ma panin eile õhtul aku veel laadima ning hommikul proovides tegi uus üheksaviis vaid ... joua-joua-joua...ja kõik.

Margariin karteris või akul plaadid koos. Korraliku boosteriga peaks roovima, siis saaks teada kas viga akus või muus.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 10:44
Postitas Trooja
9-5 2,3 läks -29ga käima aga seekordne käivitus ei teinud akule head. Mina pean küll õhtul igaks juhuks aku laadima panema. Esimene laadimine uuele akule kahe aasta jooksul

Tohib uurida, millest järeldub, et " ei tee akule head "?
Hetkel siiamaani ilusti käima läinud koguaeg, peale -15 hakkas tahtma ~1-2sec kauem võtme hoidmist."
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 10:52
Postitas pumps
Saab 9-3ss 2,2 tid ilma eelsoojendust kasutamata läks -20 ilusasti tööle ja siis pani ahju tööle ning 2 km järel puhus juba sooja

Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 11:15
Postitas Aasakyla
9-5 2,3 läks -29ga käima aga seekordne käivitus ei teinud akule head. Mina pean küll õhtul igaks juhuks aku laadima panema. Esimene laadimine uuele akule kahe aasta jooksul

Tohib uurida, millest järeldub, et " ei tee akule head "?
Hetkel siiamaani ilusti käima läinud koguaeg, peale -15 hakkas tahtma ~1-2sec kauem võtme hoidmist."
Auto tegi käivitamisel viu-viu-viu-viu plärts käima, ehk nagu vool hakkab akust otsa saama, tänane külmem käivitus imes veel rohkem voolu kui tavaliselt.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 12:09
Postitas S9K
Pirukas, pegoonia partnerlus. 1.4 bensss, tuttnoi aku pääl, tegi paar tiiru, siis vsjooo. Sai uuesti proovitud, pool tiiru ja lõi tagasi. Selge pilt, jooksis täis, siis ootasin veits, uuesti, ketras nobedamalt LÄKS KÄIMA, KORRA KÄIS, suri välja. Ise käia ei jõudnud. Sama rida veel üks kord, siis tallasin ise gaasi ja sellega lugu lõpeb.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 12:49
Postitas aatom
-28 kraadi hommikul (öösel vast rohkemgi) ja minu 3 masinat, 9-3 ja 9-5 2.2tdi ning Mazda disla, ükski ei käivitunud, akud peal erinevad (9-5-l korralik Varta start-stop üüber-supper aku, mis oli öö laadija järel), kuid vahet pole, lihtsalt sellise külmaga akudes õiget vurtsu pole. Isegi tavaline (trahvo baasil) käivitusabi ei aidanud ühtegi masinat (e. aku ei toetanud piisavalt). Siis tõin ca. 10 kraadises ruumis olnud klassiku pealt miski juustu (e. mitte diisel-masina aku, 3 kuud laadimata) ja Mazda sain kohe käima.
-20 kraadiga läksid kõik 3 masinat normaalselt käima (9-5 köhis pikalt, kuid see vanaduse/läbisõidu asi).
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 13:39
Postitas Cyber
Käivitumise muresid ei ole, aga mul on ploki ja salongisoojendus järgi ka. Aga plokisoe ei soojenda kasti ja siis on see algus üsna vaevaline, foori all seistes on vibra üsna korralik. Mootoripatjades asi ei ole, need on sel aastal vahetatud. Selle aja peale, kui tööle jõuan, on asi muidugi OK juba.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 13:45
Postitas que
Täna -20 kraadiga käivitades oli 9-3og siduripedaal raskevõitu (kummaline), võib see olla märk millegist..
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 14:08
Postitas veikov
eile hommikul oli -28
täna näitas auto -30 käivitus esimesel korral ( uus 9-5)
teisi ei hakanud piinama kuna polnud vajadust.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 15:16
Postitas vmaster
Täna hommikul kell 8:30 Lasnamäel -20 kraadi. Käivitus poolest pöördest.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 15:50
Postitas ARZT
Mõned aastad tagasi tonnar -31 ja -35 omal jõul käima ei läinud.
Kunagi üht huvitavat Nissanit omades, käivitus hetkega iga ilmaga...
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Postitatud: R Jaan 08, 2016 16:01
Postitas NO FEAR
Ma panin eile õhtul aku veel laadima ning hommikul proovides tegi uus üheksaviis vaid ... joua-joua-joua...ja kõik.

Margariin karteris või akul plaadid koos. Korraliku boosteriga peaks roovima, siis saaks teada kas viga akus või muus.
Tundub, et akuga on pahad lood.
10tuh tagasi on õli mootoris vahetatud.
Lasime veel korraliku käivitajaga täna aga ikka ei suutnud vedu võtta. Tõmbasin siis käima masina ja ajasin sooja garagesse.
Huvitav asjaolu on veel see, et soojas auto seisnud juba paar tundi aga aku on ikka veel täitsa jääs.
Aga see, et ma eelnevalt kirjutasin, et saatusega ei tohi mängida, siis nagu ikka kombeks juba, siis sünnipäeva ligiduses ikka vahvad asjad juhtuvad.
Lisatud failid phpkOM457 (160.3 KB)