5. leht 23-st
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 3:05
Postitas overspeed
Öli sisse valamiseks polnud lehtrit just valida, tuli aretada olemasolevatest:

- IMGP0012.JPG (458.07 KiB) Vaadatud 5619 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 3:06
Postitas overspeed
Topeltlehtritega polnud hullu, abimees aitas hoida:

- IMGP0008.JPG (481.68 KiB) Vaadatud 5618 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 3:09
Postitas overspeed
Esipöllega nuputan, kuidas seda paigata nii, et jääks tugev ja ei riivaks silma:

- IMGP0013.JPG (450.13 KiB) Vaadatud 5617 korda

- IMGP0015.JPG (455.83 KiB) Vaadatud 5617 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 3:11
Postitas overspeed
Tekkis möte, et selle U osa ülesse ja alla teen metallist liistu ja needin kinni 2+2 osas. Roostevaba plekki ei leidnud kodunt, leidsin aga 3 mm paksust alumiiniumi, sellest löikan öiges möödus ribad ja mingi 5 mm neetidega:

- IMGP0018.JPG (438.14 KiB) Vaadatud 5616 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 23:50
Postitas overspeed
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 23:52
Postitas overspeed
Siis fikseerisin poltidega liistud, et vastaspoole auke märkida. Kuna pölle plastikosale puuriga ülalt ligi ei pääse, lasin ülemise osa augud läbi alumiste aukude:

- IMGP0006.JPG (432.31 KiB) Vaadatud 5614 korda

- IMGP0007.JPG (506.69 KiB) Vaadatud 5614 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 23:53
Postitas overspeed
Proovisin mis ma proovisin, aga täpsemalt enam ei önnestunud:

- IMGP0009.JPG (460.72 KiB) Vaadatud 5613 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: E Juun 18, 2012 23:55
Postitas overspeed
Olles alumise liistu kinni neetinud, sattusin tagasilöögi ette: needi tangid ei mahu ülalt ligi (kus ma küll ennem oma mötetega olin

):

- IMGP0010.JPG (440.26 KiB) Vaadatud 5612 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 0:05
Postitas overspeed
Otsisin parajaid polte siis neetide asemele. Poldi pea peab olema ümar, et ilusam jääks, ja keerme mööt piisaks 5x10 mm. Selliseid roostevabast polte poes on, aga nende pärast linna söita ka ei tasu. Ja ühestki karbist selliseid tavalisigi ei leidnud.
Önneks meenus, kust selliseid ära kruvida saaks, vanad karbad kapist välja ja poldid olemas.

- IMGP0012.JPG (120.84 KiB) Vaadatud 5611 korda

- IMGP0013.JPG (98.74 KiB) Vaadatud 5611 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 0:11
Postitas overspeed
Niisama läikivate seibidega jääksid poldid liialt silma. Oksüdeerisin (pitsiga punaseks ja öli sisse) poldi pead ja seibid, et nad siis jäävad musta värvi ja ilmastikukindlamad:

- IMGP0014.JPG (452.13 KiB) Vaadatud 5610 korda

- IMGP0015.JPG (72.96 KiB) Vaadatud 5610 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 0:13
Postitas overspeed
Katkine koht tugevalt paigatud:

- IMGP0017.JPG (72.89 KiB) Vaadatud 5609 korda

- IMGP0018.JPG (391.59 KiB) Vaadatud 5609 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 0:16
Postitas overspeed
Pölle alumised vöred tagasi pandud, kindlustasin igaks juhuks silikooniga ka:

- IMGP0020.JPG (107.77 KiB) Vaadatud 5608 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 0:42
Postitas margusmaa
Kui mul Ford oli siis sõideti mul 3 korda esimene pamper katki ja kõigil kolmel korral oli minu auto see mis paigal seisis

Kaks korda pandi masinale kindlustuse abiga uus pamper ette ja ühe korra maksis naabrimees kui õieti mäletan siis miski 1500 eeku. Tookord kui raha sain siis parandasin ka ise pamperit ja kuna mulle ka nokitsemine meeldib siis oli päris huvitav ettevõtmine. Mondeol oli paras lammutamine, et pamper kätte saada sest esituled pidin ka lahti koukima aga kätte ma ta sain. Esimese asjana tegin mõranenud kohad puhtaks. Siis sulatasin jootekolviga pamperiseestpoolt mööda pragu plastiku kokku nii et pragu peaaegu näha ei jäänud. Seejärel kleepisin pamperi siseküljele klaasriide. Välimise poole pealt kraapisin selle prao kohta natuke ja sulatasin kolviga selle üle. Siis sai peene liivakaga kogu pamper üle käidud ja läks plasti pahtel peale ja krunt ning värv (kaks korda) + lakk. Kui masinale ette panin olin tulemusega rahul aga siis läks umbes 2 nädalat mööda ja tööjuures parklas tagurdas üks vahtralehega tibi mu seisval masinal parandatud pamperi segi + suunatulel olid ka tükid taga.
Sinu tehtud parandus on kindlasti tugevam kui see mis mina aretasin nii et usun, et küll ta kestab.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 4:14
Postitas overspeed
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 4:16
Postitas overspeed
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 4:20
Postitas overspeed
Konts vasemal esilogaril, kuhu too alumine liist kinnitub, oli ka murdunud, paikasin sellegi:

- IMGP0008.JPG (194.63 KiB) Vaadatud 5605 korda

- IMGP0009.JPG (436.76 KiB) Vaadatud 5605 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 4:22
Postitas overspeed
Valmis.
Taas söitma (loe: madalalt lendama).
Udutuled peavad veel oma järge ootama.

- IMGP0012.JPG (93.69 KiB) Vaadatud 5603 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 4:25
Postitas overspeed
Oskab keegi öelda, kuidas ja kus kohast 9-5'l käsipiduri trossi pingutatakse ?
900-l sai sealt hoova tagant kesk-konsooli seest, oli kohe spets luuk selle jaoks.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 5:44
Postitas Trionic
Tagatrumlist.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 9:01
Postitas ivomets
et süsteemile selgust saada võiksid trumli maha võtta ja sisu vaadata/uurida. trumlis on sees auk, mille kaudu lapiku kruvikaga saab üht hambulist ratast keerata ja sellega klotse trumlile lähendada või kaugemale ajada ja sellega seoses ka käsipidur pingutab end. aga see auk tuleb õigesse kohta jätta. et seda teha saaksid. pisike lamp abiks.
muidugi esmalt tuleks vaadata, missugused klotsid välja näevad ja kas katted üldse alles on.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: T Juun 19, 2012 23:10
Postitas saabster
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: K Juun 20, 2012 0:46
Postitas overspeed
Tänud vajaliku info eest. Pean sinna tagarataste trumlite sisse piiluma, pole veel kordagi mo poolt lahti käinud. Tea jah mis seisukorras need käsipiduri klotsid on.
Ühtlasi, mis see tagaketta miinimum kulumise mööt lubatud on?

- SundS.jpg (159.21 KiB) Vaadatud 5601 korda
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: K Juun 20, 2012 0:52
Postitas overspeed
Ühtlasi, mis see tagaketta miinimum kulumise mööt lubatud on?
Leidsin AutoData'st:
Tagakettal min 8 mm ketas ja klotsid min 4 mm.
Esikettal (ventileeritud) min 22 mm ja klotsid min 5 mm.
Esikettad klotsidega on mul vahetatud, tagumised tuleb ära mööta.
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: R Juul 13, 2012 20:17
Postitas overspeed
Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed
Postitatud: K Sept 05, 2012 1:02
Postitas overspeed
Nii ... tänu suurele kivile rekka alt, sai esiklaas koos luudadega nüüd uus. Kuid tekkis juba uus mure.
Oskab keegi öelda, kuidas sellel universaalil on tagaluugi ülalpüsimine lahendatud: vedrud vöi amordid vöi mölemad, kui keeruline on neid vahetada ja kui palju peab nendele rahakotti kergendama ?
Ei taha teine enam ülal püsida. Kuna ise veel ei tea, siis mötisklema pani see, et külma ilmaga ei püsi üldse, kuid sooja ilmaga natukse veel püsib ülal
