5. leht 10-st
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: N Mär 13, 2008 21:41
Postitas IFF
Hjaaa. Silm kohe puhkas kui vaatasin oma masinat puksiiri seljas kraatisilises asendis seismas. Just kui öeldes, mina tegin endast parima. Ära tundmis rõõm suvest ning silma ilu.
Ma ei tea miks aga mulle meeldib see. Pesen auto puhtaks teen korda siis lasen pildid ka teha.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: N Mär 13, 2008 22:51
Postitas suur
Algselt postitas: IFF
PS: ja siis kõik juhtus talvistes seades, mis siis on kuni 1 Bar.
Tead, selel asjaga on nii, et kui mingi asi kõva valu saab tihti, siis lõpuks ta puruneb. Ja purunemine ei pruugi juhtuda siis kui valu taga. Suvalisel hetkel. Tead ise.
Suure koormusega tekkis kuhugi mingisugune mikropragu vms, ning selle edasiarenemiseks polnud üldse enam väga palju jõudu tarvis.
Aga sitt lugu sellegipoolest.
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: N Mär 13, 2008 23:00
Postitas IFF
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: IFF
PS: ja siis kõik juhtus talvistes seades, mis siis on kuni 1 Bar.
Tead, selel asjaga on nii, et kui mingi asi kõva valu saab tihti, siis lõpuks ta puruneb. Ja purunemine ei pruugi juhtuda siis kui valu taga. Suvalisel hetkel. Tead ise.
Suure koormusega tekkis kuhugi mingisugune mikropragu vms, ning selle edasiarenemiseks polnud üldse enam väga palju jõudu tarvis.
Aga sitt lugu sellegipoolest.
Ei no mis tas siis sitt lugu on. Loodus teeb omad valikud. Mõte oli kevadeks masin korda teha, ju siis vanajumal juhatas vead veel kätte enne suverehvi alla panekut.
Tee oli muidugi konarlik tollel hetkel vabalt võis põhjustatud olla vanadest mootori patjadest ning kasti padjast, ning vedelast kerest, mis läbi paindus kogu kupatusega!

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: N Mär 13, 2008 23:56
Postitas sebastian
Loodus tegi oma õige valiku vist. Masin andis märku, et enne kui "1,palju" baare juurde keerad, tuleb nõrk koht korda teha

Kui miskit lendab, siis ise mõtlen alati nii: tore, et pole masinaga hetkel kusagil pärap....s.
Lendas bensupump, kui hakkasin just end Õismäele parkima, lendas plokikaane tihend, olime koos sinuga autodega Piibel, läpakas kaasas, et "RPM vs. boost" mõõta.
Ja võib kolm korda arvata, kelle slepis ma linna poole veeresin...
Samuti anti justkui märku, et seekord ära kurat hakka kiirendama...polnudki vaja, sest valget suitsu oli juba kogu maailm täis just vahetult enne gaasitamist

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Mär 14, 2008 12:42
Postitas Jupats
Nägin täna Troostis sinu armukest Trionicu käpa all rahulikult unelemas. Mõnesmõttes vedas, et pooltelg kasti ära ei lõhkunud. Aga pooltelje silinder nägi välja küll nagu vägistatud jaanalind:D:D Põhjuseid võib palju olla. Vasak kastipadi paistis ka natuke kahtlane.
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Mär 14, 2008 12:51
Postitas IFF
Algselt postitas: Jupats
Nägin täna Troostis sinu armukest Trionicu käpa all rahulikult unelemas. Mõnesmõttes vedas, et pooltelg kasti ära ei lõhkunud. Aga pooltelje silinder nägi välja küll nagu vägistatud jaanalind:D:D Põhjuseid võib palju olla. Vasak kastipadi paistis ka natuke kahtlane.
Näedsa siis Küla pealt saad teada kuidas asjad käivad.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Mär 14, 2008 22:00
Postitas IFF
Super!
Troost ning Trionic teevad ikka imesid! Masin oli 24h kokku nende territooriumil.
Homme sõidan vähe pikemalt ning kirjutan pikemalt!
Nüüd aga

ja siis veel

ning sealt edasi

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: P Mär 16, 2008 18:50
Postitas IFF
Nüüd on siis liigutud nii mõnigi kilomeeter ning kõik on tip-top.
Vahetusse läks siis koos kõigega juba ka Mootori padjad mõlemad ning käigukasti padi, et enam taolist väikest äpardust ei juhtuks.
Toon all ära ka mõned pildid siis ühest teatud "detailist" mis sai "vähe" peksa.
Edit: Ongi uus trofee klapi kõrvale panna nüüd!
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: P Mär 16, 2008 18:53
Postitas romza
Tundub nagu ilus roos

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: P Mär 16, 2008 20:38
Postitas suur
Kui trofeeks jätad, siis ära jumala eest määret maha pese - läheb veel rooste.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: P Mär 16, 2008 21:50
Postitas IFF
Algselt postitas: suur
Kui trofeeks jätad, siis ära jumala eest määret maha pese - läheb veel rooste.
Sa vist ei ole seda määret kunagi maha pesnud kuskilt

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: E Mär 17, 2008 7:06
Postitas suur
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: suur
Kui trofeeks jätad, siis ära jumala eest määret maha pese - läheb veel rooste.
Sa vist ei ole seda määret kunagi maha pesnud kuskilt
Ei ole jah. Määrdega moodustab täiusliku komplekti

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: T Apr 01, 2008 0:59
Postitas IFF
Kuna väljas on ilm ilusaks läinud ning veed vulisevad, peab ise ka kevade ning suvise seade peale mõtlema hakkama ning talveunest masina välja ajama. Seega saabusid sellised asjad!

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:10
Postitas IFF
Algselt postitas: Marquis
Väga ilus 9000, nägin seda mustamäel parkimas paar päeva tagasi

Hakkasid silma kohe värvitud peeglid ja küljekarbid. Tooni erinevus ilmselt sellest, et need siis eelmine omanik ise hiljem üle värvinud..
17 tolli velg ka alla ja viimasepeal!
Aga palun

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:11
Postitas IFF
Kahju ainult, et Jazz käsipesula kvaliteet kuhugi ei kõlba
Kui paremad pildid saan siis panen uued.
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:18
Postitas Jürgen
Miks mitte samad veljed, aga tumedad? Ma usun, et oleks parema effekti jätnud, üldkokkuvõttes - KENA:headbang:
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:20
Postitas IFF
Algselt postitas: Jürgen
Miks mitte samad veljed, aga tumedad? Ma usun, et oleks parema effekti jätnud, üldkokkuvõttes - KENA:headbang:
Ma mõtlesin Tumedate peale, kuid mulle meeldivad nn hõbedased rohkem. Kuigi pole musta alla keerand endale. Eelistan miskipärast heledat. Ilmselt vanamoeline olen!
Edit: Ja kusjuures kas sa oled otsinud Tonnisele velgi? Maru raske on leida midagi mõistlikku!
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:22
Postitas IFF
Veel
Lisatud failid
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:32
Postitas IFF
Tahtsin veel lisada, et täitsin sellega ühe oma lubaduse ning unistuse panna alla 224/45 R17 rehv.
Ilmselt ei vaja kirjeldamist pidamise vahe!
Edit: Tahtsin siin kohal tänada veel kodanik Saabut ka. Väga meeldiva ning operatiivse koostöö eest. Sai tema juures velgedele rehvid peale lasta väänatud ning kahe päeva pärast juba esimest korda rehvi parandamas käidud ning miini killu taolist eset sealt välja urgitsemas.
Väga meeldiv teenindus!

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:38
Postitas S9K
hele velg tundub SUUUREM. Mul tumedad nüüd ja suht väiksed nagu:freak:. Aga extreme makeover Saab Editon. Väga pro, müts maha minu poolt.
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: R Apr 11, 2008 23:50
Postitas Eleri
Venna on mu venna:) maitse meil 100% 1. mu esimese auto all olid 99% sarnased veljed:)

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: L Apr 12, 2008 9:54
Postitas suur
Väga kena auto sul nüüd.
Eriti kenad on sinu vanad veljed minu tonni all.

Kõik rahul

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: L Apr 12, 2008 10:03
Postitas IFF
Algselt postitas: Eleri
Venna on mu venna:) maitse meil 100% 1. mu esimese auto all olid 99% sarnased veljed:)
Tegelt ongi samad ainult 2" suurem ning teiste mõõtudega ja auguvahedega.
Tegemist siis Kosei velgedega.
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: L Apr 12, 2008 13:53
Postitas sebastian
Täitsa minu maitse!
Ise vahtisin ka neid tumedamaid, aga jah - visuaalselt näivad tumedad auto all väiksemad. Tonnise niigi rohmakas kere tahaks veelgi ruuremaid rattaid, aga ei mahu ju, kui päris 35- rihmasid peale ei venita.
Kuidas sõidumugavus võrreldes 16-tollistega? Või olid sul enne 15-tollised?
Ma mõtlen lehmaradadel e. Tallinna teedel.
Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF
Postitatud: L Apr 12, 2008 14:23
Postitas IFF
Algselt postitas: sebastian
Täitsa minu maitse!
Ise vahtisin ka neid tumedamaid, aga jah - visuaalselt näivad tumedad auto all väiksemad. Tonnise niigi rohmakas kere tahaks veelgi ruuremaid rattaid, aga ei mahu ju, kui päris 35- rihmasid peale ei venita.
Kuidas sõidumugavus võrreldes 16-tollistega? Või olid sul enne 15-tollised?
Ma mõtlen lehmaradadel e. Tallinna teedel.
Noh ennist oli mul 15", ning talvekad lausa 195/60. Nendega võrreldes on ikka ulme erinevus. Augud on isegi mugavamaks läinud (ei kuku igast väiksesse vihmaussi auku enam sisse)kuid igast ebatasasused meie teedel on nõmedad. Eks rool otsib ise teed rohkem kuid ei midagi millega juht hakkama ei saaks. Kuid kurvides käitumine ning pidamine on hoopis mõnusam.