6. leht 6-st

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: R Apr 11, 2014 17:28
Postitas richard
Et siin ei jääks mulje, et ainult sappi pritsin siis:

Saabianti tegi asja nüüd korda, ei haise enam midagi ja takkaotsa tõid mulle auto ise ära ka, kuna mitu korda pidin käima. :beer:

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: P Mai 18, 2014 13:24
Postitas richard
Keegi teab kelle oma on täpselt sama värvi Saab mis minul aga ilma katuseta, musta nahksisu ja veidi vingema spoilaringiga? Nr oli vist 300ASA. Eesmärk autod koos pildile sättida.

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: P Mai 18, 2014 13:43
Postitas teager
Tean, see on OG9-3 Aero. Kui omanik sama, siis pildistamisest ta huvitatud pole.

terv, teager

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: P Mai 18, 2014 13:45
Postitas richard
Tean, see on OG9-3 Aero. Kui omanik sama, siis pildistamisest ta huvitatud pole.

terv, teager

9-3 jah. Krt, nagu rusikas silmaauku oleks kui koos pildi saaks. Filimehe kleps ka peal, ehk siis sama?

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 21, 2014 13:20
Postitas richard
Nii,

Tulede kojamehed on sattunud keset tulesid, mõlemad natuke erinevas asendis. Ei märganud ka mismoodi juhtus, igatahes kui vett lasta siis seisavad.

Mis seal tuksis võib olla ja kuidas nad õigesse asendisse saab? Iseenesest see mittetöötamine ei heiduta. Kas mõnest kaitsmeresetist vms aitaks et uuesti saada õigesse asendisse või põleb seal midagi läbi?

Ja kas on võimalik kuidagi nii teha et kui nad sealt üldse ära võtta siis enam ei pritsiks vett ka tuledele, sest see ei oma siis enam mõtet...

tänud

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 21, 2014 13:26
Postitas ill
Teager siin teemas lammutab 9000-de kojamehi, 9-5 peaks sarnane olema - http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3673

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: K Mai 21, 2014 16:49
Postitas richard
:beer: uurin

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: P Mai 25, 2014 17:40
Postitas richard
Täitsa tola olen. Muidugi tule enne foorumisse halama ja ära kaitsmeid kontrolli. Kaitse oli läbi. Vahetatud ja asi funktsib jälle.

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Juul 21, 2014 10:35
Postitas richard
See kojamehe kaitse läheb ikka suht tihti läbi. Olen märganud et alati peale pesula külastust. Kuskil mingi juhe katki?

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: P Aug 03, 2014 20:40
Postitas richard
2000km ja natuke pealegi trip tehtud. Oh seda sõidumõnu!

Lätis suutsin natuke ninale haiget teha. Mingil põllal telkimiskohale lähenedes (sissesõidetud rada ikka) ei märganud järsku lohku mis risti rajaga käis ja sõitsin kõmaki esiosa põhjaga sinna sisse. Midagi hullu ei juhtunud - ühe uduka 2 kinnitust läksd ainult pooleks. Siit küsimus - kas need kinnitused on bampri külges või on võimalik eraldi vahetada (autot tõsta pole jõudnud et alla korralikult näeks).

Teine küsimus seoses kliimaga - jube tihti lähvad kondentsvee äravoolu torud umbe. Salongifilter peaks seda sodi püüdma või mismoodi see nii juhtub (eriti pärast kruusateid)? Ei ole väga hea koguaeg salongi kuivatada....

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: L Okt 04, 2014 11:32
Postitas richard
Aa...see teema ka ju siin.

Vahepeal tehtud õlivahetus koos filtritega ja livkiidne molli sai sisse seekord. Enne talve peaks veel nahahoolduse ära tegema.

Kusjuures vahepeal lugesin ka, et vin koodid mis Y-ga algavad peaks justkui 2000a masinad olema. Eks ta siis nii olegi, aga esmane reg on 99...
EDIT: samas osad vin dekooderid annavad justkui 99 teised 2000. aru ei taipa...



Lisan siia pildi manualist:

Mille järgi klapib kerel olev SE ja aasta 2000.

Lisaks:

...saan selle järgi aru et SE variandil peaks justkui olema Kardoni helisüsteem, aga tagaaknal on mul kõlarid nähtamatud. Oskab keegi seda kommenteerida? Keegi välja rookinud või....

Lisatud failid

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: L Okt 04, 2014 13:00
Postitas teager
Sa võtsid selle teksti US kasutusjuhendist? Neil teistsugused (ja luksuslikumad) varustused kui EU masinatel.

Auto on sul jah MY00

Terv, teager

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: L Okt 04, 2014 13:09
Postitas richard
Sa võtsid selle teksti US kasutusjuhendist? Neil teistsugused (ja luksuslikumad) varustused kui EU masinatel.

Auto on sul jah MY00

Terv, teager

those bastards :( aga suva, heli on talutav niigi.

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 15, 2014 15:33
Postitas richard
Ülevaatus läbitud. Tehti ainult märkus et suunatuled võiks veidi rohkem värvi omada. Mis pirnid sinna käivad muidu?

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 15, 2014 15:52
Postitas Cyber
Kollased..:D

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 15, 2014 16:27
Postitas teager
Kollased..:D

Diadem vs. Regular vs. Silver Vision

terv, teager

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 15, 2014 16:28
Postitas richard
Hahaha. Mis tüüpi, ei viitsi lahti kakkuda mitu korda koerailmaga.

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 15, 2014 16:28
Postitas richard
Kollased..:D

Diadem vs. Regular vs. Silver Vision

terv, teager

Ty

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: K Dets 24, 2014 13:38
Postitas richard
Vahepeal läks külmaks ja uduseks.
Aitas salongiventika vahetus. Tänud kaasfoorumlasele Marx kes pühade ajal nõustus liikuma ja uuskasutatud vendi tõi. Saab jälle soojas sõita

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 29, 2014 14:57
Postitas richard
Mingi hetk nüüd kuskile remondimeeste poole minek aga igaksjuhuks küsin:

Juhtus nii et peale korralikku kiirendust hakkas kurvis õlituluke vilgutama, siis jäi põlema. Suretasin auto välja, lasin seista, kontrollisin taset, normis. Ok, mingi surve teema. Siis mingi hetk vilgutas just kiirendades jälle tuld. Nüüd mõned kilomeetrid vaikus olnud.

Mida oodata (ja summasid võib u2u teel pritsida)?

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 29, 2014 16:17
Postitas Viki
teadmata su kompetentsi lihtsalt igaks juhuks mainin, et korduvalt tuleb ette olukordi kus inimene vaatab õlitaset käigukasti varda järgi.
muidu osaliselt meenutab madala õlitaseme teemat küll

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 29, 2014 16:51
Postitas richard
teadmata su kompetentsi lihtsalt igaks juhuks mainin, et korduvalt tuleb ette olukordi kus inimene vaatab õlitaset käigukasti varda järgi.
muidu osaliselt meenutab madala õlitaseme teemat küll

Ma kallan sinna päris tihti õli juurde kuna ta mul suht joodik, niiet ei aja käimakasti vardaga segamini. Lasin tunnikese jahtuda ja käivitades klõbin kadunud.

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 29, 2014 17:04
Postitas konks222
Mina ei julgeks peale sellist pulli küll enam edasi sõita. Ennem selgitaks põhjuse välja. Kas must õlipumbasõel, vigane filter, vigane surveandur.................. Enamasti lõppevad sellised asjad mootori vahetusega.

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Dets 29, 2014 18:45
Postitas richard
Koduni sõitsin vaikselt

Saab 9-5 SE LPT, 1999, richard [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 19, 2015 11:00
Postitas teager
Mis sellest punasest saanud on?

http://www.auto24.ee/used/1920917

terv, teager