6. leht 7-st

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: P Aug 23, 2015 21:31
Postitas vvs
:headbang:
Ma ei saa neid pilte vaadata (loe: kõik on perfekto) :cool:

Nii krdi ägedat ja õiget asja teed...kõva kadeduseuss on mu sees :P
No milleks siis ostsid Hirschi :) Igav ju
Hirsch on ka piisavalt emotsioone pakkuv ja midagi suurt seal teha ei plaani, vähemalt esialgu :)
Pootsmani suur entusiasm ja kena tulemus tekitab kadedust :D

Saan ma õigesti aru, et drosselisse minev metallist toru on juba kõva samm jahedama õhu jaoks?

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: E Aug 24, 2015 9:00
Postitas Pootsman
Toru ise ei anna vast suurt midagi, vb voolab paremini, ei tule nii lihtsalt lahti ja näeb muidu ülbe välja. Viimase tegemisega andis juurde puhtalt see, et vahejahuti pinda sai rohkem pamperi õhuava ette viidud, õhk pääseb rohkem ligi. S9K tegelt tahtis tuule suunamiseks ka veel plekki väänata aga no siis oleks pidanud ühe päeva veel veetma Viljandis :drink: Midagi sellist: http://genuinesaab.com/gallery/albums/F ... .sized.jpg

Keskmine kütusekulu - 8.2L/100km (20% linn 80% maantee)

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Aug 26, 2015 8:33
Postitas Renee_
Ja sa tahad selle maha müüa?

Edit: Sain juba aru vist miks müüa tahad :D

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Aug 26, 2015 9:20
Postitas Pootsman
Ja sa tahad selle maha müüa?

Edit: Sain juba aru vist miks müüa tahad :D

Reimo autoga ei ole mul midagi teha :) uuemat, manuaali ja Imola Red värvusega autot tahan mis peaks mahutama vähemalt lapsekäru.

Midagi sellist: http://www.blocket.se/stockholm/Saab_9_ ... ?ca=11&w=2

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Aug 26, 2015 10:29
Postitas richard
Ai seee on ilus värv.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Aug 27, 2015 7:50
Postitas Pootsman
Sain värsked pildid ka kätte:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Sept 24, 2015 13:39
Postitas Pootsman
Kuna püsikiiruse hoidjat ei ole tuli see ise paigaldada. Selleks, et püsikas toimima saada piisab 9-5 puhul ainult suunatule/püsikiiruse kangi vahetusest, sellest on eelnevalt siin fooumis juttu juba olnud ka, vist ivomets vihjas kui eelmise 9-5l püsika puudumis mure oli. Kang õnnestus hea hinnaga hankida kasutaja engine käest.

- akuklemm maha
- rool sirgeks keerata
- rooli tagaküljel mõlemal pool on kaks punni, punnide taga torx peaga kruvid (t30)
 
- nende lahti keeramise järel saab rooli katte koos airbagiga pisut eemale nihutada ja lahti ühendada 4 pistikut, kui mälu ei peta siis vanematel alla 2001.a autodel airbagi külge kinnituv pistik on teistsugune ( pisem lapik kruvikeeraja abiks pistikute lahti ühendamisel )
 
- katte eemaldamisel pääseb ligi mutrile mis hoiab rooli kinni, lahti keerata ja pisut sikutada rooli kuni liikuma hakkab. (Mutri saab lahti 22 padruniga)
- rooli taga on kollane pistik, see tuleb lahti ühendada
 
- plastik katted saab kätte kui lahti keerata ees kaks kruvi ja alt üks kruvi(kruvid torx t25)
 
- suunatule kang on oma pesasse sisse lükatav ja selle taga on pistik, kang välja pistik lahti ja uus püsika funktsioonidega kang asemele.
 
- tagasi kokku kõik panna ja proovi sõidule.
 

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Sept 24, 2015 14:24
Postitas Viki
edaspidi teadmiseks, et selle töö jaoks rooli küll pole vaja maha võtta:P

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Sept 24, 2015 15:14
Postitas teager
Mõtetu hunnik tööd ära tehtud tõesti. Rool 90 kraadi keerata, 2 torx kruvi lahti, plastkatted roolisamba alt-pealt lahti, kang välja võtta ja uus asemele. Mitu korda vahetanud enda omal. (kõigepealt ligadi-logadi kangi vastu ja siis uue vastu)

terv, teager

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Sept 24, 2015 15:42
Postitas Pootsman
Mõtetu hunnik tööd ära tehtud tõesti. Rool 90 kraadi keerata, 2 torx kruvi lahti, plastkatted roolisamba alt-pealt lahti, kang välja võtta ja uus asemele. Mitu korda vahetanud enda omal. (kõigepealt ligadi-logadi kangi vastu ja siis uue vastu)

terv, teager

Heh, ja ma isegi ei vaevunud proovima kui rool peal oli kas saab ilma need plastikud roolisamba ümbert kätte.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Sept 24, 2015 15:46
Postitas ill
No aga vähemalt oli huvitav :)

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: N Sept 24, 2015 22:08
Postitas Homunkulus
Aitäh Pootsman, et võtsid oma kogemust jagada! Oli see nüüd tehniliselt maailma parim lähenemine või mitte, polegi ju suurt vahet! Äraütlemata kiiduväärt postitus sinu poolt ning sellele järgnevad kommentaarid hoiavad paljudel isetegijatel hulga aega/raha kokku.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 21, 2015 10:34
Postitas Pootsman
Tallinn Kaunas Tallinn ca. 1130km, ühe paagiga ära ei sõida, tagasi teel Häädemeestel tuli uuesti tankida. Paagi täiega sai 966km ja kulus selleks 63.6L keskmiseks teeb 6.6L. Tõsi, sõit oli igav ühtlane kulgemine 100km/h ning maanteed olid tühjad.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 21, 2015 10:44
Postitas kasparius
Kruiis ja puha :)
Kui ma oleks kodumaal, siis ma oleks ostuhuviline.:beer:

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 21, 2015 10:48
Postitas vvs
Tallinn Kaunas Tallinn ca. 1130km, ühe paagiga ära ei sõida, tagasi teel Häädemeestel tuli uuesti tankida. Paagi täiega sai 966km ja kulus selleks 63.6L keskmiseks teeb 6.6L. Tõsi, sõit oli igav ühtlane kulgemine 100km/h ning maanteed olid tühjad.
Super tulemus arvestades mis see auto kaalub ja mis suutlikkus sellel Saabil on :)

Olen isegi üritanud taolist säästu sõitu teha aga väga kaua ei suuda niimoodi 90-ga kulgeda :D Tekib selline takistamise tunne teiste autojuhtide suhtes ja niimoodi need üritused mul luhta lähevad :P

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 21, 2015 12:12
Postitas Pootsman
Tallinn Kaunas Tallinn ca. 1130km, ühe paagiga ära ei sõida, tagasi teel Häädemeestel tuli uuesti tankida. Paagi täiega sai 966km ja kulus selleks 63.6L keskmiseks teeb 6.6L. Tõsi, sõit oli igav ühtlane kulgemine 100km/h ning maanteed olid tühjad.
Super tulemus arvestades mis see auto kaalub ja mis suutlikkus sellel Saabil on :)

Olen isegi üritanud taolist säästu sõitu teha aga väga kaua ei suuda niimoodi 90-ga kulgeda :D Tekib selline takistamise tunne teiste autojuhtide suhtes ja niimoodi need üritused mul luhta lähevad :P

Hetkel peab viisakas olema liikluses, eelmine nädal sain litaka kätte kiirus eest.
Öösel pole hullu niimoodi kulgeda, saab püsikaga omas mullis kulgeda ja kedagi jalus ka pole. Mu esimesel manuaal kastiga peaaegu plank varustusega lpt 9-5l oli sama kütusekulu maanteel. Ainult et ta oli 125kw :P
Kruiis ja puha :)
Kui ma oleks kodumaal, siis ma oleks ostuhuviline.:beer:

Saabimehest reisumeheks hakanud?

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Okt 21, 2015 13:04
Postitas Cyber
Mu esimesel manuaal kastiga peaaegu plank varustusega lpt 9-5l oli sama kütusekulu maanteel. Ainult et ta oli 125kw :P
Softis on need kohad, mida kasutatakse maanteel kulgemiseks, neil kahel ilmselt üsna sarnased..:)

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: T Okt 27, 2015 9:03
Postitas Pootsman
Keerasin väände kraanid kinni, softki läks originaal peale.




Lisatud failid

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: T Okt 27, 2015 10:24
Postitas vvs
Kas auto läheb siis originaalseades müüki või mis mõttega sa downgrade teed?

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: T Okt 27, 2015 11:18
Postitas Cyber
Kas auto läheb siis originaalseades müüki või mis mõttega sa downgrade teed?
Ülevaatus? :D

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: T Okt 27, 2015 19:27
Postitas Pootsman
Kas auto läheb siis originaalseades müüki või mis mõttega sa downgrade teed?
Ülevaatus? :D

Ülevaatus jah

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: T Okt 27, 2015 21:18
Postitas vvs
Kas auto läheb siis originaalseades müüki või mis mõttega sa downgrade teed?
Ülevaatus? :D

Ülevaatus jah
Oh seda ehitamisega kaasnevat rõõmu :beer:

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: R Okt 30, 2015 13:44
Postitas Pootsman
Naine käis autoga ülevaatusel ära. Puhas leht
Ülevaataja imestas, et Saab ja ei leki õli kuskilt. Aga ega ma oleks pettunud ka kui oleks midagi olnud, selliste investeeringute juures :D

EDIT: LS 16065km aastaga, järgmiseks aastaks kindlustus 137€, ülevaatus 40€, aastaga on investeeritud üsna palju.

suverehvid + veljed + sillastend + talverehvid
tagasillas kõik uued puksid
ees on saanud pukse vahetada ja stabika otsi
veepump kogu sinna juurde kuuluvaga
+41kw ja 115nm jõudu lisatud ja toonklaas paigaldatud
generaator remonditud, õlilekkeid on saanud eemaldada ja hooldatud igatpidi.
pidurid on saanud uuendus kuuri ketaste/klotside/vedeliku näol
filtreid, vedelike, andureid, voolikuid vahetatud

arveid on 3881€ eest, pluss ranttolt on saanud asju osta, s9k töörahad ja talverehvid.




Lisatud failid

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: R Nov 20, 2015 16:27
Postitas Pootsman
Suvi

Talv


Nagu ikka, Igasugune sportlikus kadus tänu talvekatele. Rool on peos kergem ja konkreetsust pole, sõit on küll pehmem.

Lisatud failid

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman

Postitatud: K Nov 25, 2015 13:25
Postitas Pootsman
Kas kellelgi on soovitusi välimiste rooliotsade tootja osas jagada?
Hinnad B-osadel 13-20€ tk. Või peaks VM-ist originaali küsima (ilmselt Lemförder)?