6. leht 9-st
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 03, 2015 15:50
Postitas Pootsman
Ainukesed Saabi replicad mis olen leidnud.
http://www.modificars.fi/tuotteet/wsp-i ... plica-saab
hinnad on küll utoopilised, alu65 18" 250€ /kpl

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 03, 2015 15:55
Postitas Cyber
kroomituna 461€ tk.
Aga ok.. ma olen ka nüüd valgustatud, et kusagil ikkagi on keegi Saabi velgi ka järgi teinud..

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: N Nov 05, 2015 11:41
Postitas Martin.V
Vahepeal on tekkinud paar visiooni VT abil järgmiseks hooajaks uute rataste näol, täitsa nagu jäin isegi rahule uue mõttega...
Müüks enda veljed maha kui kellegil on huvi.
Veljed 300 euri, koos rõngastega et sobiks 9-5´le, koos rehvidega võiks hind olla nt 500.
Ilma piltideta postitused on igavad...
[IMG]
http://www.upload.ee/image/5311615/saab_mag.jpg[/IMG]
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: E Nov 16, 2015 11:57
Postitas Martin.V
Nii, kolmapäeval sai paak pilgeni täis topitud, kütusekulu nullisin ära ning reedel enne saarde sõitu oli odomeetri peal ca 45km linnasõitu, keskmist näitas 13,6 l/100´le - kusjuures sõitsin meelega nagu pensionär ja väga ei aerotanud midagi. Mind üllatas ainult see, et kuidas teised siin saavad aerodele ma ei tea mis numbreid ette ...
Saares käik oli ca 400km, tagasi tulles Ristil näitas keskmist 9.6 sajale. Pealt laetav pesumasin mahtus pagassi täitsa nii, et ei pidanud isegi istmeid alla laskma
Pildita postitus on jama:
[IMG]
http://www.upload.ee/image/5335595/praamil.jpg[/IMG]
[IMG]
http://www.upload.ee/image/5335609/kodus.jpg[/IMG]
Nüüd peab suuremat sorti küürimise ette võtma.
EDIT: Ega ma ise ostsingi auto mis võtab linnas 15, mitte et ma nagu ajaks nüüd koma täpsusega seda miinimum kulu taga aga jah .. kuidas teised saavad ja mina ei saa? Ilmselt on siin sõiduliikide erinevus nii suur - mina sõidan valdavalt jaolt ainult linnas ja mitte väga pikki otsi, samamoodi ka eelmine omanik kui kuulutuses oli märgitud 1 ja 5 kõrvuti.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: E Nov 16, 2015 15:35
Postitas Ollusk
Küttekulust rääkides, huvitav palju automaadi ja manuaali vahe reaalselt olla võib. Minu nö "stage 3" manuaalkastiga võtab jahedamate ilmadega keskmiselt 12,5 sajale, julgelt 95% ainult linnas sõites. Ka suht lühikesed otsad ja vähemalt kuni auto soe on, sõidan väga rahulikult. Kui vähegi võimalik katsun pikivahet nii hoida, et saaks käiguga pidurdada ja rohelise laines püsikaga tiksuda jne. 13,5 tundub päris mõistlik, krõbedamate külmadega jõuan vast ise ka sinna välja.
Nägin sind eile õhtul hämaras. Kaugelt vaatasin hetkeks, et keegi mul auto ära varastanud. Värv õige, väike moosiriiul taga ka klapib, rõhukell isegi sama koha peal vastu kumamas. Reaalselt leiaks erinevusi ilmselt palju aga pimedas petab ära küll.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: E Nov 16, 2015 16:11
Postitas Pootsman
Automaadi ja manuaali kütusekulu vahe on pea olematu. Minul on keskmine nii manuaalil kui automaadil püsinud 13.5 ja 14.5 vahel. Maanteel automaat janusem, (kickdowniga mõõdasõidud, manuaaliga väga ei viitsinud 5ndalt 4ndale vahetada ) kuigi saab ka alla 7 hakkama kui pingutada.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: E Nov 16, 2015 16:50
Postitas richard
Enda 9-5 (mitteaero) oli maanteel sinna 8-9 vahele (250km trassi keskmine). 2 inimest, möödasõidud. Kui täpselt spidu järgi 90ga täristada siis ilmselt saab seal 7-8 vahel vabalt hakkama tegelikult ja üldse mitte mööda sõita. Aga noh selle autoga ei saa nii, tahes-tahtmata tahad natukene vajutada ja nii mugav on ju kaa.
Linnas oli mul seal vapsee 14 kanti ja talvel vaat et rohkemgi. Samas on võimalik ka linnas sõita 9-10 vahele (käisin enda autoga pullipärast lõppastme ökot tegemas)
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: E Nov 16, 2015 21:08
Postitas owl
Mul kukkus linnakulu pea liitri, kui hakkasin manuaaliga 60 pealt 5-ndat käiku sisse ajama.
Kiirendada selliste pööretega muidugi ei saa.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 17, 2015 9:17
Postitas loffa
Mul on manuaal Aero ja reaalne arvutatud linnakulu on inimlikult sõites 12-12,5 vahel. Penskarit kindlasti ei sõida, aga kiirusepiirangutest pean ikka enamasti kinni. Kusjuures tööle-koju on ca 2,5km ots...
Samas jälle otsese tipptunni ajal kesklinna tavaliselt ei roni, nii et oleneb kindlasti ka mida keegi linnasõiduks nimetab. Iga hommik kl 8 Viimsist Mustamäele ja õhtul kl 17 ajal tagasi oleks teine tera.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 17, 2015 10:18
Postitas Martin.V
Ju siis on ikka kõik korras, ma olen üle keskmise raske jalaga ja meeldib ka niisama sussutada filtriga igal pool kus kajab

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 17, 2015 10:26
Postitas loffa
Jah muidugi, ma olen avastanud ka seda, et kui natuke rohkem vajutada, siis hüppab kulu ikka väga suure sammuga üles. Ca 18-20 pole mingi probleem saada

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 17, 2015 15:23
Postitas Ollusk
Kui poole linnas kulgemise pealt pardakas ära nullida, siis võivad numbrid päris muljetavaldavad olla. Korraliku kolmanda käigu tõmbe tulemusel oli hetkeks keskmine 99l/100 näiteks (seda loomulikult mitte linnas!)
Meeldivatest helidest rääkides, kuidas sportpütiga rahul oled? Ma enda autoga olen väga rahul, rida 4 kohta mõnusalt madal lörin taga ja pöörete langedes aeg-ajalt paugub ja praksub. Samas salongis üpris vaikne, maanteel kruiisides ei olegi kuulda kuni mööda on vaja sõita

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 17, 2015 16:02
Postitas Martin.V
Umbestäpselt nii ta ongi, maanteel 100ga sõites pole midagi, kui vajutada siis tuleb mürin taha vaikselt. Hommikul kuna mul on maaalune parkla siis külmalt kajab hästi.
Linnas ka kõrvu ei häiri ja kui väga proovida siis ma olen saanud piirajas korra ka pauku
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Nov 17, 2015 17:00
Postitas loffa
Kas sul on kogu ülejäänud väljalase peale viimase püti siis orignaal, ka mõlemad katid on alles? Mul on originaalsummutil viimane pütt sirge toruga asendatud ja ausalt öeldes kui ma ei teaks, siis ma ei ütleks et see pole originaalväljalase. E46 330i ja E36 328i on mul mõlemad olnud tunduvalt valjemad täiesti tehase seades. Naabrimehe 9-5 2,3t teeb muidugi hoopis teist häält, aga noh, see pole ju Aero ka.

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: E Nov 23, 2015 12:15
Postitas Martin.V
Ma vahetasin välja ainult viimase püti, kõik muu on praegu all ja originaal.
Olen ka mina nüüd talvekatel, jube imelik on auto poole vaadata nagu polekski minu oma ...
[IMG]
http://www.upload.ee/image/5350355/talvekatel.jpg[/IMG]
Vist oli elu kõige kallim ratastevahetus mida ma olen kasutanud... 28 eurot

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: K Nov 25, 2015 12:14
Postitas Martin.V
Lõppude lõpuks sain oma maki ja telefoni suhtlema omavahel, WAZE armatuuris .. mis saaks parem olla ja rahulolu!

Seda ma ju taotlesingi makki väljavahetades et oleks navi autos, koos Waze´ga veel parem
Nüüd, tuli välja et ma pean ikkagi hakkama vedama GPS antenni armatuurile, oskab keegi mulle mingisuguse know-how anda step by step lahendusena? HDMI kaabli vedasin kindalaekasse mitte midagi lahti võtmata ent käsi pestes vaatasin et olin korralikult käed lõhki teinud sellega

Ja kui kaabel järgi panna siis see komplekt ei taha enam kasutada telefoni GPSi.
Lisaks, kuna selleks, et Waze tööle saada on vaja telefon makiga ühendada - kas on keegi vedanud käetoe sisse mingeid juhtmeid ja kas see on Saabi puhul tehtav?? Ei viitsi kindlasti mitte koguaeg utsitada kindalaekasse seda telefoni

Võiks siis seal kindalaekas vedeleda. Selleks et komplekt töötaks on vaja HDMI kaablit, vahetükki ja vahetükile ka sütkarist voolu et telefon laeks ja ei voolaks akust tühjaks.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: E Dets 07, 2015 22:21
Postitas Martin.V
Talveks valmis....
pigipesu + vaha + läige

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Dets 08, 2015 7:35
Postitas polukoli
Kus teha lasid ?
Näeb kena välja

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Dets 08, 2015 11:17
Postitas Martin.V
SmartService´is käisin pigipesus ja õhtul kodus pani sõber vaha ja läike peale veel.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Dets 08, 2015 11:39
Postitas loffa
Enne vahatamist uuesti ei pesnud siis? Kui autoga on vahepeal pärast pesemist sõidetud, siis ei tohiks küll seda värvi mingi lapiga hõõruda, auto on juba liiva ja tolmukihi külge võtnud ju

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: T Dets 08, 2015 12:35
Postitas vmaster
Enne vahatamist uuesti ei pesnud siis? Kui autoga on vahepeal pärast pesemist sõidetud, siis ei tohiks küll seda värvi mingi lapiga hõõruda, auto on juba liiva ja tolmukihi külge võtnud ju

Pildipeal lägib küll

Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: K Dets 09, 2015 0:23
Postitas lsoonvald
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: K Dets 09, 2015 10:01
Postitas Martin.V
Panin ennast ka nimekirja, 3 nädala pärast küsivad kas ma ikka tahan neile 2000 eurot anda.. eks ma seedin seda
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: K Dets 09, 2015 10:13
Postitas lsoonvald
Panin ennast ka nimekirja, 3 nädala pärast küsivad kas ma ikka tahan neile 2000 eurot anda.. eks ma seedin seda
Selle raha eest saaksid osta igasuguseid velgi ning lausa mitu jooksu, minu arvates ei ole 2000 euri velgede eest maksta väga mõistlik, kui rohkem kui poole odavamalt saaks ka vägagi unikaalseid ja ägedaid asju.
Saab 9-5 Aero 2.3T, 2005, Martin.V
Postitatud: K Dets 09, 2015 13:54
Postitas Martin.V
Mul on juba kevadeks 19" väljavalitud, samas kunagi ei tea mis varandus või pärandus /pthui pthui pthui/ sülle kukub
