6. leht 7-st
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: N Mär 05, 2009 18:39
Postitas suvekas
Eks ma esmaspäeval tulen, siis kuulame. Vaatame, kas sai umbes selliseks nagu 9-5 orig. või sai parem:D
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 8:07
Postitas Eleri
Nädalavahetusel otsustas garret, et tema enam ei puhu ja kõik. Eks nüüd ole mõtlemist veidi:)
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 8:39
Postitas Jaanus
Nüüd on põhjust suurem vurr osta

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 8:50
Postitas ivomets
Algselt postitas: Jaanus
Nüüd on põhjust suurem vurr osta
või kohe palju suurem, sulle ju ka vaid suurest ei piisanud

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 8:52
Postitas Eleri
See see mõtlemisaine ongi, samas niisama sinna suuremat panna ei saa, Viki peaks palju aretama, a kuna hetkel käsil teine projekt siis ei tea kas kahele "jõudu" jätkub.
edit: ässitajad:P
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 8:57
Postitas Jaanus
Muidugi muidugi pane suurem, siis regi ennast miilisõidule ära, saad kohe järgi proovida

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 8:58
Postitas Cyber
Mitsu saab sinna küll ju suht vähese aretamisega...Sealt edasi on juba pisut rohkem aretamist tõesti.
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 9:13
Postitas wilddog
T25 kinnitustega ja õlitorudega T28 läheb ju veel paremini. Automaadiga masinale maa ja ilm
sellisest.
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 9:14
Postitas Cyber
pole ju automaati..

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 9:15
Postitas wilddog
Selged pildid siis, mulle oli nii meelde jäänud miskipärast

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 9:41
Postitas Eleri
Algselt postitas: wilddog
T25 kinnitustega ja õlitorudega T28 läheb ju veel paremini. Automaadiga masinale maa ja ilm
sellisest.
Kui garret on kallim kui mitsu siis, ma valiks ikka teise variandi.
EDIT: Cyberile, umbes 9000 ga saaksin tutika TD04HL-15t, aga st et kaua aega masin seisaks
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 9:44
Postitas Cyber
ma ei tea, mis mitsu maksab, aga see t28 on mingi 10k + transa vist... 7996 SEK + VAT (mis Rootsis vist 22% on).
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 9:47
Postitas wilddog
Garrett võib kallim olla, aga mitsule tulevad juurde õlitorud. Kui odavalt saab kätte, siis on jumet, aga muidu lõppkokkuvõttes tuleb suht sama hind Garrettiga.
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 10:15
Postitas Eleri
Nii ta seal paistab, loodan et ehk taastan siiski enda, ootan sptesialisti arvamust, mis seal päriselt toimub.
Lisatud failid
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 10:47
Postitas daags
kelle k2tte remonti/kontrolli viid ?
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 10:55
Postitas rantto
Algselt postitas: daags
kelle k2tte remonti/kontrolli viid ?
Eleri peaks endiselt pumba juures olema:) Tal pea kõik töökaaslased mehaanikud
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 16:34
Postitas Eleri
Niih, turbo on elus, sai vahetatud BPC klapp ja proovima mindud, 5000nde pöörde pealt käis järsku auto taga pauk, ja pruuni paska õhk täis, auto tõstukile ja viimase püti oli ümmarguseks löönud. Ju see oli ära ummistunud, tal oli eluiga lõppemas juba nigunii, välimine korpus oli täitsa roostetanud.
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 16:36
Postitas ivomets
kle aga kes see diagnoosi pani, et turbo ....

peaksid kylastama mõnda asjalikku töökoda ehk??

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 16:36
Postitas Cyber
Juba varutud turboraha võib siis hoopis korralikku (jämedamasse) väljalaskesse investeerida??
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: E Apr 13, 2009 16:42
Postitas Eleri
Algselt postitas: ivomets
kle aga kes see diagnoosi pani, et turbo ....

peaksid kylastama mõnda asjalikku töökoda ehk??
Hirmul on suured silmad:D eks ma see ise olin, sellepärast ma ühes postituses kirjutasingi, et ootame spetsialisti arvamuse ära.

Ma jõudsin enne kaagutada, kui muna oli
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: K Juul 29, 2009 15:20
Postitas Eleri
Läbisõit jõudis juunis 225000 ni, ja taas sai teist hooldatud, nagu alati kõik filtrid õlid, ja seekord lisaks siis ka parem mootoripadi.
Kaugemas/lähemas tulevikus tahavad vahetamist vasak sharniir, ja roolilatti tekkinud kerge lõtk.
See siis tavahooldus tavaautole.
Lisaks siis cabrioprobleemid, eile kuulsin, et katust maha lastes, tegi tagumist platet avades krrr. Rohkem ei näppind ja täna siis Jumal tuvastas, et metall on veidi väsinud ja mootor pole päris oma õiges asendis.
Ja see töö pole enam lõbus.... Seega, et mitte antud mootorit lõhkuda, lõppes isegi pikalt kestnud teine cabrio suvi.
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: N Juul 30, 2009 9:14
Postitas T&P
Ära väga põe suvi nagunii varsti läbi, talvel just paras sellist tööd nõkitseda.
Niiet katus alla.
Eriline optimist ma ikka

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: N Juul 30, 2009 9:55
Postitas Eleri
Kui ma teda nüüd edasi kasutan, siis ei pääse ainult paika nokitsemisega. Kuna hammakad ei jookse täpselt ja kuluvad ära ja siis on juba uue ost.
Ainuke + on, et auto salong säilib kauem puhtana, Tallinn on ikka nii meeletult must, et ühest sõidust piisab, et auto oleks liiva kihi all.
Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: N Juul 30, 2009 10:04
Postitas ivomets
Algselt postitas: Eleri
Ainuke + on, et auto salong säilib kauem puhtana, Tallinn on ikka nii meeletult must, et ühest sõidust piisab, et auto oleks liiva kihi all.
seda ma olen ammu rääkinud, et pargipingil või murupeal on puhtam istuda kui suvises cabrios.

Saab 900 Cabrio, Eleri
Postitatud: N Juul 30, 2009 10:08
Postitas IFF
Algselt postitas: Eleri
Ainuke + on, et auto salong säilib kauem puhtana, Tallinn on ikka nii meeletult must, et ühest sõidust piisab, et auto oleks liiva kihi all.
No kõik see tolm ja liiv settib ja langieb vaikselt.
Tuleb sõita nii kiirelt, et tuule vood, esiklaasile üle salongi läheks.
Ja siis kui ikka msutaks läheb korra tugevalt pidurdada ning kõik praht ongi esiklaasil, ning saad kiirelt ära puhastada.
Muretuid kilomeetreid.