6. leht 14-st

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: L Mai 17, 2014 1:43
Postitas Swedbil
Ning ülejäänu võib minema lõigata.


CPS,BPC,MAP,lamda?

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: L Mai 17, 2014 2:03
Postitas saabu14jr
Ning ülejäänu võib minema lõigata.


CPS,BPC,MAP,lamda?
Neid asju on ajul vaja. Ta räägib pigem Auto üldjuhtmestiku poole edasi minevatest asjadest.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Mai 18, 2014 23:23
Postitas Andreas187
Juhtmetega pole veel otseselt tegelema hakanud. Ootan kõigepealt ära uue hooratta ja siduri.

Seniks naudin aeglaselt kulgemist ja kangeid kaelu :)

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Mai 18, 2014 23:34
Postitas rantto
:love:
Sõitsin mõned päevad tagasi ühe Tartus müügis oleva valge klassikuga ja kaks Saabi juhti tulid vastu pöial püsti.
Muretut lendu!

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Juun 09, 2014 19:24
Postitas Andreas187
Kes teab kas 95a 9000 (mitte aero) esiistmete raam on sama, mis klassikul? Ehk et kas polstrid saab koos katteriidega ümber tõsta?

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Juun 18, 2014 10:47
Postitas Va1dek
Eile vist sõpakal nägin seda, silm puhkas :)

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Juun 18, 2014 23:51
Postitas Andreas187
Eile vist sõpakal nägin seda, silm puhkas :)

Püüdis Sinugi oma pilku
Klassiku kõrval võiks üks ng9-5 daily driver olla küll :)

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: N Juun 19, 2014 17:41
Postitas dreamer12
Seniks naudin aeglaselt kulgemist ja kangeid kaelu :)

Imeilus auto! Nii lahe kui nii kenasti autot hoitakse. Üks kenamaid Aero kassikuid üldse, mida näinud olen. Ja nii lahe, et see on siinmaal olemas! Loodetavasti õnnestub kunagi päris elus seda näha!

Whale Tale oleks asja veel upitav. Anti 900 sees on ka 9000 Aero istmed. Teevad asja väga lahedaks! Aga ega peale nende sellele ei saakski midagi lisada, siis hakkaks juba auto võlu kauduma.

Kindel on aga see, et särav toon, SuperAerod, Aero bodykit jms kaela raudselt kangeks jätavad kui kunagi seda möödumas peaks nägema!

:love:

Sõitsin just üks kord Pärnusse 900 Aero järel (musta värvi imehästi hoitud masin, mis oli Soome registris). 900 Aero on ikka kena masin! Ei tihanud pikalt mööda sõita. Aga kui sõitsin siis aeglaselt tühjal sirgel ja pärast imetlesin tahavaate peeglis olevat pilti. Kahjuks ühel hetkel pöördus see Märjamaa tanklasse.

Offtopic siin olnud 9-5NG teemal - see on heas mõttes GT auto. Linnavahel on isegi 9-3 Aero viimane põlvkond palju mugavam tiirutada! Uus 9-5 on raske ja ei armasta vähemalt Tallinna auke üldse. Sageli on ka keerukas parkimisauke leida, sest pikkust on ju autol üle 5 m! Sile asfalt ja suured kiirused on selle lemmikud. Ja kui teemasse tagasi pöörduda siis nii 9000 kui ka 900 pagasnikud mahutavad isegi enam träni kui uus 9-5! Mitte, et viimane halb auto oleks. :) Küll aga pole sellel enam ei 9000 ega klassiku "turbolaksu" - lihtsalt sujuv kiirendus.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: R Juun 20, 2014 3:59
Postitas tõh
Seniks naudin aeglaselt kulgemist ja kangeid kaelu :)
Küll aga pole sellel enam ei 9000 ega klassiku "turbolaksu" - lihtsalt sujuv kiirendus.
there cometh time thy shall miss the turbo lag

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: R Juun 20, 2014 13:36
Postitas Andreas187
Aga nüüd juhtus küll uskumatu lugu...
Sain omale vaalasaba, airflow bodykit'i, tagumise reflektor paneeli'i ja üht-teist rariteetset klassiku kraami veel. Näen und vist :fight:

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: R Juun 20, 2014 14:05
Postitas teager
Oppaaa... Viggeni istmed said ka? :P

Kui said, siis näed und. Kui ei saanud, siis ilmselt muu on tõsi ;)

terv, teager

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: L Juun 21, 2014 19:36
Postitas Andreas187
Pamprid vajavad üksjagu parandamist. Leidub suuremaid ja väiksemaid mõrasid. Vaalasaba kummiosa on ka muidugi kehvas seisus. Tuleb sellegagi midagi välja mõelda. Kuid asi on taastamist väärt

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Juun 22, 2014 11:45
Postitas farmacoma
Oeh :) Teeks vormid neist?

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: P Juun 22, 2014 13:00
Postitas saabu14jr
Mnjah.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: E Juun 30, 2014 23:13
Postitas Andreas187
Kokpit läbi piloodi silmade. Ehk et uued näidikud (kusjuures õli tempi ja -rõhu näidikud on täitsa saabi kirjadega). Maki vahetasin välja ja paigutasin alla. Ei ole küll enam nii mugav kasutada, kuid ma arvan et nii on parem :thumb:
Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: R Juul 04, 2014 23:31
Postitas joker
Ülistiilne klassik! Sellisele iludusele vaataks ma tänaval ikka oi, oi kui pikalt järgi!:thumb:

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: T Juul 15, 2014 21:54
Postitas Thor
Airflow kit:love:

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: T Aug 19, 2014 23:42
Postitas Andreas187
Ei tea mis selle kautšukiga 80 ja 90 aastatel oli, et Saabid, Porsched ja teised seda nii väga oma keredele külge panid, kuid mina seal seda võlu ei näe. Raske (vihmaga väga raske), imab kohutavalt niiskust ja eks ta seepärast on ka algselt praguliseks ja mädanema läinudki. Ühesõnaga ära vahetada see tuleb. Ja kuna seda võtta kuskilt ei ole, siis tuleb ise hakata tegema


Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Aug 20, 2014 7:27
Postitas skyline
Ühesõnaga ära vahetada see tuleb. Ja kuna seda võtta kuskilt ei ole, siis tuleb ise hakata tegema

Ebayst oled vaadanud spoilerit? Mul annab kohe esimene otsing sellise vaste:
http://www.ebay.co.uk/itm/SAAB-900-CLAS ... 3a81c046a3
Väidetavalt lausa 2 tk pakkuda.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Aug 20, 2014 12:06
Postitas Andreas187
Antud lingil on müügil mitte vaalasaba vaid kõige tavalisem kummispoiler, mis mu autol praegugi küljes. Vaalasaba nii lihtsasti ei leia isegi ebayst

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Aug 20, 2014 19:59
Postitas Ilts
Vaalasaba replikaid on ka saadaval, aga need täiesti (klaas)plastist. Kuskilt netist originulli vaalasaba ostmine väheste piltide põhjal on ka paras loterii. Tihtilugu kõik metallosad mädad ja kummiosa ka alt nutune. Hakka jälle nullist taastama.

Ma usun kui suudaks leida tootja/tegija, kes sellist kummi suudaks vormidesse ajada, siis oleks sellistel vaalasabadel suht suur turg. Vormi tegemine pole selle kõrval keeruline.

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: K Aug 20, 2014 20:50
Postitas Andreas187
Mida ma algselt öelda tahtsin on see, et ma ei saa aru, miks üldse kunagi on sellist kummit kasutatud sellisel otstarbel. Miks panna mitu kilogrammi kaaluv ja vett imav käsn muidu plastikust tiiva külge? Kui keegi mulle ütleks, miks see nii tehti ja miks see hea on (peale selle, et nii ju tehasest tuli), siis võib-olla tulebki vorm teha ja suurele turule minna. :)
Eks endal on ka kahju, et see ideaalses korras vaalasaba ei leidnud. Ei peaks rohkem vaeva nägema ja sõidaks sellega juba ringi :)

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: N Aug 21, 2014 0:10
Postitas Andreas187
Mõni õhtu on hea selliseid nipsasjakesi kah teha. Näiteks pähklipuust käigukanginuppu. Nupp ise oli muidugi juba enne varutud, kuid see oli üsna väsinud ja nüüd sai uue ilme. Homme võib kangi külge panna.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: R Aug 22, 2014 22:22
Postitas Andreas187
Täna nokitsesin esipampri kallal. Ilmne on see, et seda on juba korra parandatud. Kõikvõimalike võtete ja vahenditega. Esmapilgul ei tundunudki nii hull, kuid kui see meistritöö lahti harutada, siis on pilt kole.
Pean ilmselt selle ka plastikust junniks tegema või ebay'st uue ostma. :)


Pilt

Saab 900 Aero T16, 1993, Andreas187

Postitatud: R Aug 22, 2014 22:49
Postitas ivomets
Võta yhendust plastist stangede parandajatega:
asjalikumad sellid saavad hakkama, muidugi mitte need, kes klaasriide ja epoga remontida yritavad.