Saab 900 2.0i, 1996, vallikas
Postitatud: K Aug 11, 2010 14:46
Moodsad kojamehed 150 krooni. Esimene logar 200, esimesed porilapakad 150. Üks terve antennivits on tasuta pakutud, samuti esipaneel, puudu on käsipiduriklotsid. Sisuga praegu tegeleda ei jõua, juhi silme ette hakkab laeriie vajuma ja see ajab närvi..., aga käin Soomes ära see nädalavahe ja siis läheb kerele liivapaber ja pahtel, relakahari, hape, roostevastase vahendiga krunt käiku.
Värvima hakkan vist osade kaupa, nagu uksed, katus, kapott, luuk, tiivad. Ohtralt teipi ja õhukest teibiga ehituskilet. Piilaritelt olen narmendava musta kleepsu maha kiskunud, kas leian mingi uue mati kleepsu kusagilt, ei tea, pole autopoodide külaline, võibolla värvin mustaks. Olen seni uurinud kuidas eri liistud maha saan, ka esiklaasilt paistab et saan kätte kenasti ja tagasi ka. Juhiukse ülemist klaasiliistu natuke väänasin hooletult, kõrvalistujapoolsega sain selgeks, kuidas maha ja peale saada.
Tuled, iluvõre, stanged, liistud, tihendid, antenn, luugilt tiib, tuledevaheline plastik jms ma juba oskan maha võtta. Peegleid ei tea kas oskan ja tahan maha võtta, sama ukse käepidemetega, mida arvatavasti hakkan ka värvima.
Esi ja tagastangel tahaks sulatada plastikut kuidagi või mingil muul moel täita need liistukohad ära (silikoonimoodi asjandus??), ühtlaseks tasa, plastikukrundiga kruntida ja värvida.
Lõpptulemus tont teab kui kole jääb
Kui keegi pakub 3 päevaks mingit suuremat tühja ruumi Tallinnas või lähistel, kus tuul ja lenduvad osakesed ei segaks, oleks broo. Võibolla isegi on värvipüstolit pakkuda? Kokkuleppimise asi on tasu muidugi.
Eesmärk siis kuluefektiivsus, talutav välimus, roostekohtade paariks aastaks kordategemine muidugi peamine teema. Alates esmaspäevast puhkus, siis läheb töösse ka auto kõigi muude põletavate ja vähempõletavate asjadega.
Veidi hirm on küll nahas, aga millega siis veel mitte katsetada kui ühe 15 aastat vana autoga, mis niiehknaa mingit müügiväärtust suurt ei oma. Nii tumedat sinist ma ei tahaks, meeldiks veidi teist tooni tumesinine. Ja seda pole ka veel välja mõelnud, kas teha mati värviga või proovida läik + lakk. Spreiga jamades muidugi võiks arvata, et vahet pole kuidas ja mis lõpptulemuse mõttes. Veljed ja grilli tõmban ka selle sinisega üle arvatavasti.
Värvima hakkan vist osade kaupa, nagu uksed, katus, kapott, luuk, tiivad. Ohtralt teipi ja õhukest teibiga ehituskilet. Piilaritelt olen narmendava musta kleepsu maha kiskunud, kas leian mingi uue mati kleepsu kusagilt, ei tea, pole autopoodide külaline, võibolla värvin mustaks. Olen seni uurinud kuidas eri liistud maha saan, ka esiklaasilt paistab et saan kätte kenasti ja tagasi ka. Juhiukse ülemist klaasiliistu natuke väänasin hooletult, kõrvalistujapoolsega sain selgeks, kuidas maha ja peale saada.
Tuled, iluvõre, stanged, liistud, tihendid, antenn, luugilt tiib, tuledevaheline plastik jms ma juba oskan maha võtta. Peegleid ei tea kas oskan ja tahan maha võtta, sama ukse käepidemetega, mida arvatavasti hakkan ka värvima.
Esi ja tagastangel tahaks sulatada plastikut kuidagi või mingil muul moel täita need liistukohad ära (silikoonimoodi asjandus??), ühtlaseks tasa, plastikukrundiga kruntida ja värvida.
Lõpptulemus tont teab kui kole jääb

Eesmärk siis kuluefektiivsus, talutav välimus, roostekohtade paariks aastaks kordategemine muidugi peamine teema. Alates esmaspäevast puhkus, siis läheb töösse ka auto kõigi muude põletavate ja vähempõletavate asjadega.
Veidi hirm on küll nahas, aga millega siis veel mitte katsetada kui ühe 15 aastat vana autoga, mis niiehknaa mingit müügiväärtust suurt ei oma. Nii tumedat sinist ma ei tahaks, meeldiks veidi teist tooni tumesinine. Ja seda pole ka veel välja mõelnud, kas teha mati värviga või proovida läik + lakk. Spreiga jamades muidugi võiks arvata, et vahet pole kuidas ja mis lõpptulemuse mõttes. Veljed ja grilli tõmban ka selle sinisega üle arvatavasti.