6. leht 6-st
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: R Veebr 29, 2008 13:15
Postitas rpm
Tore ? et kasutati aga mida kasutati konkreetselt , kust osteti, ja millele peale pandi ???
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: R Veebr 29, 2008 14:12
Postitas iisak
Algselt postitas: rpm
Tore ? et kasutati aga mida kasutati konkreetselt , kust osteti, ja millele peale pandi ???
Mis vahet seal on mida kasutati.

Sama hea jutt,et milleks talvekaid alla panna,kui saab suvekatega ka või milleks pooltelje kummi vitstega kinnitada kui võib ka alumiiniumtraadiga siduda...

Saabi süütekassetile käib AINULT NGK BCPR5,6,7 või BFR... plaatina või iriidiumsüüteküünal.
Kui tehas on nii ette näinud siis milleks leiutada? Miks on nii ette nähtud,selleks kasuta otsingut. Sellest on siin lõputult jahutud.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: R Veebr 29, 2008 14:26
Postitas rpm
No lihtsalt kui Halo valmistaja tehas vajab sulle toote müümiseks mudelit, mootorit ja aastat, siis on see ju minu arusaamise järgi konkreetsele masinale mõeldud, kui mõni vend paneb mingi jama peale endale ja kassett lendab siis ei ole ju kogu maailm selles süüdi, keegi ei käsi sul neid peale panna, küünla teemaga on siis Ower.
:notworthy:
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: L Mär 01, 2008 0:37
Postitas sebastian
Algselt postitas: rpm
No lihtsalt kui Halo valmistaja tehas vajab sulle toote müümiseks mudelit, mootorit ja aastat, siis on see ju minu arusaamise järgi konkreetsele masinale mõeldud, kui mõni vend paneb mingi jama peale endale ja kassett lendab siis ei ole ju kogu maailm selles süüdi, keegi ei käsi sul neid peale panna, küünla teemaga on siis Ower.
:notworthy:
Vaata, rpm, süütekassett lisaks sellele, et sädet küünaldele annab, mõõdab lisaks küünalde sädemevahede kaudu ka detonatsiooni jm. kütuse põlemisega seonduvat silindrites. Trionic 5/7 saab küünalde kaudu niisiis üsna palju vajalikku infot. Üsna mõttetu oleks panna "mitte ettenähtud" küünlaid, kui me kõik teame kui kapriisne DI kassett võib olla ka
õigete küünaldega, mille järgi ta tegelikult on koostatud.
Küünalde tootjat ei hirmuta, et DI kestab 10 aasta asemel 1 aasta. Temal on jõle vinged küünlad ja asi mott ja teie krdi DI kassetid on sitad, vot milles asi.
Ja meie vaesed saabiomanikud peame uue DI jaoks jälle noorepere laenu võtma, sest need "nelja elektroodiga küünlad on ju ikkagi superhead".
Kole palju on sellest küünlateemast jahutud. Jahume veel kasvõi sada korda kuniks kõigile kohale jõuab

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: L Mär 01, 2008 2:26
Postitas napoleon
Aga kui prooviks imevidina küünlajuhtmetele ka vahele panna, siis kestab DI võibolla igavesti... ja kui imeküünlad ka on, siis väheneb kütusekulu kindlalt veel vähemalt 30%:D
Katalüsaatoris põleva kütuse kohta võib pakkuda mõtlemisainet see, et korras mootoriga tuleb ka ilma katalüsaatorita summutist välja CO2 ja H2O ning muude gaaside (sh. põlemata kütuse) hulk on suhtarvuna tühine. Umbestäpselt see tühine protsent ongi teoreetiliselt võimalik igasuguste imevidinatega säästa.
Kütuse säästmiseks on jätkuvalt parim võimalus auto korda teha, jala raskus kriitilise pilguga üle vaadata ja võibolla vahel profülaktika mõttes mõnda kütuselisandit kasutada. Tulevik on see, et kallame paaki vett, see lõhutakse vesinikuks ja hapnikuks ning välja tuleb hapnik ja heelium.... aga see on väga kauge tulevik. Rpm-i rõõmuks hoitakse vähemalt tänapäeval seda protsessi magnetitega kontrolli all:D
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: L Mär 01, 2008 10:39
Postitas rpm
Igal juhul oli sellest teema arendusest mulle kasu, DI kasseti lisafunksioonid olid uus info, peab neid enne uue jama pealeehitamist tõsiselt kaaluma, ja ega see koonerdamine pole kunagi kokkuhoid olnudki, mulle tundusid väiksemad näidud midagi erilist ja nagu selgus asi täitsa tavaline nii, et mul ka nüüd täitsa normis Aero on, sellise võimsa mootoriga nii vähe võtab on isegi hea.

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: L Mär 01, 2008 11:28
Postitas qdwin
Tubli poiss!
Kui sõidustiil on paika loksunud, siis kõige lihtsam meetod on tõesti käia auto üle: Õhulekked, sumpsid, rehvirõhud, korras andurid, korralikud madala veeretakistusega rehvid, konditsioneeri mittekasutamine (

) jne. See kokku on korduvalt tõestatud kütusekulu säästmise metoodika.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: P Mär 02, 2008 14:56
Postitas Cyber
noh... tänased maantee mõõtmised. 6.9 nägin tabloo pealt ära. Ja magneteid nagu polekski... Enamus rahvast raporteeris sõidu peal kulusid 6.5-7.5.
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: P Mär 02, 2008 15:09
Postitas iisak
Sama siin.
Ülemiste-Kohtlanõmme-Laagri. 371 km, 7,5l/100km ja 76km/h SIDi järgi
Laagri Statoilis panin uuesti täis ja sisse läks 29,1 liitrit. Ehk siis tegelik kulu oli 7,8l/100km
Arvestades mitte just leebeid möödasõite tagasitulles ja kohapeal jupitamist siis minu meelest täiesti talutavad numbrid.
Iisak@aga mul on pikem kui sul....

6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: P Mär 02, 2008 15:55
Postitas vmaster
Kuni Rakvereni polnud nagu üldse eriti rajusid möödasõite täheldada:)
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
Postitatud: P Mär 02, 2008 18:52
Postitas rpm
No seda on küll veiga hää kuulda asjad nii onn,
:drink::notworthy: