6. leht 16-st
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: P Jaan 24, 2010 9:39
Postitas ivomets
laupäeval sai käidud lätlaste juures jäärajapeal nendega rinda pistmas ja oma oskusilihvimas.
mis mõtteainet annnab on rehvid, millega sõideti. mäekõrgune ülekaal GISLAVED soft Front 2 rehvil!
lamell ja ei mingit naela.
endal master nordik 2 ; liimitud tavalised 0,7g naelad; sõitnud mingi 1000+ km.
rada ise ka ülilibe ja kurvid lihvitud.
täna hommikul tabelit vaadates, nagu kõigehullem kokkuvõttes ei saaanudki. samas esimese kahe katse esimesed ringid kõvasti mahajäämist.
nüüd vaja uusi rehve hakata muretsema.
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: P Jaan 24, 2010 11:16
Postitas ivomets
nüüdseks siis käivitusviga diagnoositud.
kohe näha, et 1000 ja 2000 ja 5000 hooldused tegemata!
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: N Jaan 28, 2010 21:07
Postitas ivomets
täna sai Pärnu merejääl jäärajapeal sõitmas käidud. ( kõikidel võimalus minna, väikese tasu eest rajameistrile)
kell 11 läksin ja kell 16 lõpetasin auto remondi.
kuna rada suhteliselt kiire ja väga suurte mügarikega, siis ei pidanud ühe tagumise amortika alumine sõrmus enam vastu ja andis saba, mille tulemusena lendas ka vedru välja. ja muidugi mõlema poole tagasilla käigu piirajad/paelad sodiks.
siit küsimus, kas 900 esimesed vedrud istuvad 1:1 sittuva küüliku tagumisteks?
praegu zigulli esimesed, millest jupp maha võetud, ju liiga jäigad ja samas see vedru ots, kust keerd maha saetud, äkki ei istu pesasse ka 100%.
yhesõnaga tahaks miskit muud proovida.
täna läksid originaal vedrud tagasi, äkki pühapäeval seal sõita vaja, siis pehmem vedrustus plussiks.
Homme lubati koolitust kah ehk seal rajal; või lähen hoopis seljametsa järvele, kus maa tasasem, selgub homme. või lähen siia ja sinna.
Kui keegi mingeid uusi talvkaid testida tahab, siis hea meelega kruviks nad oma autole alla...
nädalavahetuseplaanid:
laupäeval Haapsallu ( kindel)
pühapäeval Pärnu või Rapla.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: N Jaan 28, 2010 22:29
Postitas Lepa
Taha pane küüliku esimesed, jupp maha ja peaks hea saama

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: R Jaan 29, 2010 8:18
Postitas ivomets
Algselt postitas: Lepa
Taha pane küüliku esimesed, jupp maha ja peaks hea saama
need ei sobi kohe kindlasti. läbimõõt väiksem.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: L Jaan 30, 2010 0:18
Postitas andres
Lahe video
Aga kas see ongi vana saabi "hoidmine"?
Algselt postitas: ivomets
siin üks stiilinäide kah, kus peal kogu 2 sõit.
http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc
nii palju lohutuseks võin öelda, et sõit oleks nagunii pesse läind, sest lipumees oli lipuga teeääres ja üks oli vallis ja lasin kiiruse maha.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: L Jaan 30, 2010 16:57
Postitas ivomets
haapsalu tänased tulemused.
homme raplasse.
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: P Jaan 31, 2010 16:40
Postitas ivomets
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: P Jaan 31, 2010 16:50
Postitas ivomets
ja rapla tulemused.
mis toimus, ei saanud nagu aru. lumesadu ja lumine rada.
ju rada ei sobind,liiga aeglane et 2 pea käik lõpus ja 3 alguses.
eilsed emotsioonid kadund.
järgmisel nädalal haapsalu
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Veebr 03, 2010 20:45
Postitas heikiw
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Veebr 03, 2010 20:54
Postitas S9K
Seda oli hea lugeda, väga positiivne.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Veebr 03, 2010 21:33
Postitas Mart900

ma käisin täna enda ligidal jääd otsimas aga kõik igamehe rajad olid lumme mattunud, ju on esimene hoog möödas. kas haapsalu raja all pead silmas seda mis nö linnas sees? või mõnda muud? seal linnas sees rajal vist niisama sõitmas käia ei saagi, ainult üritustel

mis muidugi on raja säilimise mõttes oluline. aga ma üritusele ise ei kipu.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Veebr 03, 2010 22:21
Postitas Pille
Psst! Vihjeks - seesama Saab uues Autolehes ka

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Veebr 03, 2010 22:29
Postitas ivomets
ja ühegi firma reklaamita ....

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Veebr 03, 2010 23:19
Postitas suvekas
Algselt postitas: ivomets
ja ühegi firma reklaamita ....
Oota nüüd, hetkel on lumine talv ja masu aeg - ehitused seisavad aga küll ma veel ostan su saabiku küljest ühe pleki oma reklaami jaoks:D:
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Veebr 03, 2010 23:52
Postitas spark
Algselt postitas: ivomets
ja ühegi firma reklaamita ....
ma tean mida sa tunned

Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: P Veebr 07, 2010 17:58
Postitas ivomets
haapsalu tulemused:
stabiilsust on, aga kiirust mitte.
Lisatud failid
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: E Veebr 08, 2010 9:53
Postitas Cyber
Algselt postitas: ivomets
mis mõtteainet annnab on rehvid, millega sõideti. mäekõrgune ülekaal GISLAVED soft Front 2 rehvil!
lamell ja ei mingit naela.
endal master nordik 2 ; liimitud tavalised 0,7g naelad; sõitnud mingi 1000+ km.
rada ise ka ülilibe ja kurvid lihvitud.
Eelpool olnud läti ürituse pilte vaadates tundus mulle, et seal polnud vist puhas jäärada, lund oli üsna palju ja äkki isegi põllurada hoopis? Sellise asja peal sa naelaga nii suurt eelist ei saagi ja lamell töötab täpselt sama hästi
Algselt postitas: ivomets
stabiilsust on, aga kiirust mitte.
Sõiduvõtetes viga?
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: E Veebr 08, 2010 10:18
Postitas ivomets
lätis oli rada tõepoolest põllupeal aga oli täielik libe jää; see, et seal lund üles aeti on sellest et ääred olid lumised ja sai ka lumevalli lastud. põhirada oli ikka jää ja libe.
no oma viimase sõidukohta nii, et sõiduvigasid nagu ei olnud aga kiirust kah mitte; järelikult olen kuskile mingile tasemele pidama jäänd: pidurdan liiga vara, trajektoore ei oska valida, stardis lasen ratta ringi, ei oska külg ees pidurdada, vallist ei oska põrkuda nagu piljardikuul jne, jne....
samas ikka ei anna rahu see, et 3 käik ei jõua vedada kui vaja. 2 ringi sõitsin peamiselt 2 käiguga, yhel ringil proovisin 3 käiku kah.
ilge tahtmine oleks üks teine originaal moto peale panna ja nukka liigutda ühe hamba võrra sinna poole, et madalamatel momenti juurde saaks ja samas sinna moto otsa panna aeglasema peaylekandega kast.
ma vist ei viitsi seda tööd paregu ette võtta. pagan, terve päev läheks ehiamist.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: L Veebr 20, 2010 19:48
Postitas S9K
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: L Veebr 20, 2010 19:57
Postitas Homersimpson
Ma peaks ikka über rikas olema, et 25k euri välja käia
Kuigi , et päris kena nimekiri ...
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: E Mär 01, 2010 9:15
Postitas ivomets
selleks talveks vist jäärajad sõidetud.
tegelt sai tõestust ikka see, et selle masinaga saab sõita ja kui teha veel mingeid modimisi ja sõitma kah natukene õppima, siis võis tegijatele ka kannale astuda.
tulevaks talveks võiks panna teise mootori, mis madalamas otsas kah veaks ja raske hooratta ja aeglase peaülekandega käigukasti.
praegusel juhul 2 käiguga kõrgetel põõretel väga raske hoida rattaid puksimast ja 3 ei jõua piisavalt vedada. see nagu üks põhjus, et kiirendus vilets.
pidurid töötasid kogu hooaja tasemel. eriti tagapidurid, kus sai 15 töösilinder asendatud 19 mm sega. pidurdusjõud kasvas ja tegelt võiks isegi veel suurem veits olla.
muidugi hollandist kalli raha eest ostetud käsipidurihoova kummikaitsmed õigustasid end täielikult ja piduritrumli sees oli alati täiesti kuiv!!
mis lagunes:
Pärnu jäärajal ei pidanud tagaamordi alumine sõrmus endam vastu ja purunes, misjärel ka vedru vahelt minema lendas.
siis andis saba ka salongi radikas, mis tilkuma hakkas.
ka paisupaagi punn hakkas jonnima ja ei pidanud enam rõhku.
moto töötas ilma probleemideta, vajas vaid mingi iga 500 km järel klappide reguleerimist.
ei tea, mis seal järele annab, et vahed 0,2 väljalaskel pea alati väiksemad olid. samas kui lähebki midagi kunagi peaks proovima klapipesad sisse teha.
vemsi laiariba andis saba kui sai läbi mingi suure augu sõidetud, seda veel kontrollind pole aga seee tuleks korda teha.
veel lagunes sumbutaja keskmine kinnitus ja ses suhtes üldse selle sumbutaja kinnitusega tuleb ikka midagi kapitaalset ette võtta, et see vastu peaks. samas päris ilma kummideta teha ei tahaks, siis müra meeltu; aga praegusel juhul kummid söestuvad, sest torud liiga palavad ja kummid liiga ligidal torudele. Traat ja lõdvikuklambrid hoiavad

Kõrvalistuja uks hinge kinnitus tahab keevitamist ja muidugi kõigi poritiiva äärtes on pragusid.
kütust võttis maanteel ca 11 l/100 ja jääpeal 20 L/100 km peale.
rehvidest sai proovitud master nordik 2 rehve, siis mingid nokian hplt 7 ja pirelli winter carving. kõik uued.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: T Juun 08, 2010 13:31
Postitas ivomets
taas masin liikumas peale 3 kuud.
tehtud said plokikaaned.
need malm kaaned ikka ei pea valule vastu ja väljalaskeklapid põletasid kaaned sisse. sai pandud pesad kõikidele väljalaske klappidele. veel 2 klapi juhtpuksi oli vaja panna ja ka sisselaske pesad üle teha.
eelnevalt oli kaas tehtud nn. põlveotsas, nüüd siis masinate peal, ja isegi klappide solvendamist pole vaja enam teha. ka sisselasked ei olnud parimas korras.
peale selle sai nalja pärast tehtud ka kergest materjalist klappide vedrude taldrikud. endise 22 grammi asmel nüüd 8 gr. ja midagi sai natuke veel tehtud ja tänu sellele ülemise otsa kokkupanek võttis aega tavalisest 3 korda kauem.
tahaks loota, et kõik tihendid said paika ja jäävad pidama ka.
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Juun 09, 2010 22:22
Postitas ivomets
täna sai auto endale uue hapnikuanduri.
vana ei pidanud mingit suurt teeauku vastu ja andis saba. spetsid teadsid rääkida, et nad on väga õrnad ja suuri põrutusi ei talu.
aga selliseid auke, mis meie teedel on, ei talu keegi.
nüüd taas numbrid lõbusalt jooksevad!;)
Saab 96 Rally 2 1980, ivomets
Postitatud: K Juun 16, 2010 19:40
Postitas ivomets
täna õhtused inimkatsed juhatasid juhuslikult jälgedele, et mootor pöördeidki 7600+ läheb. ja lõpp ka kuidagi kergelt; siis jääb järsku toppama; võiks ju veel aeglaselt koguda kasvõi paarsada...
ju sumpa umbes
vaja veel üks vaba sumbutaja teha, et õhk välja kah saaks.
vähem kui pool aastat jäänd, et jääle taas saab!!
peale selle on uuedks hooajaks rehvidki tellitud!!