6. leht 6-st
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: L Jaan 17, 2009 17:25
Postitas wilddog
Mina tõmmetega rahul, väike viivitus oli jah kasuks, sai kõhu hästi täs

Kelle kätte tulemused jäid, tahaks näha juba

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: L Jaan 17, 2009 17:35
Postitas Jaanus
046MKN

144BAT

823AXA

905TGL

508AXK

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: L Jaan 17, 2009 18:04
Postitas wilddog
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsida

BPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.
EDIT: krt algul vaatasin valesti see on ft lbs, Nm on 431

Niiet 100Nm rohkem, kui tehasest lubatakse. Downpipe ja reso teevad oma tööd

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: L Jaan 17, 2009 18:15
Postitas Jaanus
Need on rattast mõõdetud, kui tahad mootori jõudu, siis tuleks liita man puhul 10-15%, aut puhul 20%. Palju väänet peaks muidu olema?
Algselt postitas: wilddog
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsida

BPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: L Jaan 17, 2009 18:23
Postitas kasparius
Algselt postitas: wilddog
mul tuleb kadunud 40Nm väänet üles otsida

BPC, voolikud, õhufilter kontrollida. Samas ei saa seda düno 100% tõena võtta.
EDIT: krt algul vaatasin valesti see on ft lbs, Nm on 431

Niiet 100Nm rohkem, kui tehasest lubatakse. Downpipe ja reso teevad oma tööd
905TGL on ju viggen?
Kui nii, siis ropud numbrid on seal välja paiskunud tänu summuti modimisele:mad:
Väänet on rattast üle 300lb/ft WTF? See on ilusti üle 400NM
Heppasid mootorist on ca 270. Wilddog, mis toimub?
EDIT: MEtsikkoer jõudis ette
jaanusel on selles mõttes põnev, et 3300 tuleb täisvääne ja kestab kuni 6k rpm välja. Mis varem toimub ei anna graafik meile teada.
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: L Jaan 17, 2009 19:03
Postitas wilddog
Viggen jah, kui veel ajukirurgiat teha, ning tehase pütid tagant ära vahetada, maitea mis siis veel saab

No potentsiaali on

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: T Jaan 27, 2009 15:29
Postitas wilddog
Ikkagi ma ei mõista kuda on see võimalik, et ma 450Nm dünos välja tõmbasin

Sai loetud sellist asja, seal algul stock Viggeniga tõmmatud, millel ka väljalase vabam ja muudki tehtud.
http://www.viggenfactfile.de/hirsch.html
Lähiajal plaanis nagunii autoga tarkade juurde minna, eks siis piilub mis tal ajus on.
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: T Jaan 27, 2009 15:33
Postitas Jaanus
wilddog, hehe sul süda ei anna ikka rahu jah? Tavaliselt muretsetakse sellepärast kui dynos numbrid väiksemad on kui peaksid, sina aga muretsed suuremate numbite pärast

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: T Jaan 27, 2009 15:34
Postitas wilddog
ei ei, ma omastarust sõidan stockiga, aga numbrid näitavad stage3+ Nm poolest

Kw-d on aga puudu

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: T Jaan 27, 2009 16:10
Postitas Jaanus
Millalgi tahaks TKTK dyno tiiru ka ette võtta. Võib juba vaikselt rahvast kokku vaatama hakata

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: T Jaan 27, 2009 17:26
Postitas wilddog
Järgmiseks korraks võiks olla ka miski muudatus tehtud auto juures.
Ja nüüd väike OT:
ise sügava dilemma ees, et kas kasutada performance paneeli või "heatshielded induction kit"-i koonusega. Samas õliga filtrid saastavad õhulugejat ja TB-d

Keegi õlivabasid performance filtreid teab soovitada?
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: T Jaan 27, 2009 18:07
Postitas Jaanus
Soovitan muidu paneelfiltrit. Ma omal autol olen juba 3 erinevat ära proovinud: J&R, BMC ja nüüd K&N. Ühulugejat pole õnneks siiani veel metsa keeranud.
Muidu peaks AEM õlivaba koonust tegema...
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.2
Postitatud: L Jaan 31, 2009 14:08
Postitas daags
pelgalt v2ljalaske modimisest on v6imatu saada 100 nm juurde. kaks v6imalust, kas aju n2pitud v dyno valetab.