6. leht 6-st
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: E Juun 13, 2011 13:55
Postitas saps
Auto hetkel diagnostikas ja ise kahtlustan nüüd siiski kütuse süsteemi, sest kui ühtlasem sõidul kohati auto suisa katkub, siis ei oska mujalt enam otsida ega arvata....
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: E Juun 13, 2011 14:09
Postitas kasparius
õhulugejat oled näppinud?
Kus seal see õhulugeja on:wtf:
Map-i andurit pidasin sil,mas.
http://91.151.214.142/UKS/viewtopic.php?f=2&t=48052
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: E Juun 13, 2011 14:12
Postitas saps
seda pole nii pinkaslt veel uurinud
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: E Juun 13, 2011 15:30
Postitas saps
Auto diagnostikast tagasi: ainuke viga mida näitas oli lambda viga , aga lambda anduri pärast ei tohiks auto hüppama hakata.??? Teiseks uurisin MAP andurit ja seal juhtmed korralikult.
Selline küsimus, et kas orginaalis peaks olema 3 või 4 juhtmega lambda:?
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: E Juun 13, 2011 15:43
Postitas iisak
Auto diagnostikast tagasi: ainuke viga mida näitas oli lambda viga , aga lambda anduri pärast ei tohiks auto hüppama hakata.???
Ja jõudsimegi ringiga tagasi.
Enamus lambdavigasid on põjustatud õhuleketest ehk paigast ära segust.
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: E Juun 13, 2011 16:15
Postitas sebastian
Sul hiljuti boosti kella rõhuandur jamas...kas seal ei või olla praegu mingit rõhuleket?
Oled proovinud ECU-le resetti teha? Aku plussjuhe ca 10min maha (kui sul pole mingit suurt audiosüsteemi kondekat näit. võimendi kõrval, mis võiks voolu sees hoida..)
Variant, et ECU on end mingil ajal "valeks" adapteerinud, kui olnud suurem leke vms.
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 12:44
Postitas saps
Nullisin ECU ära, spoolib normaalselt nüüd, kuid see jõnksutamine(on ainult siis kui ühtlast kiirust hoida) on siiski alles.
Kas mul peaks olema orginaalis 3 või 4 juhtmega lambda andur?
Nii kaua kui auto minu käes olnud on seal olnud 3 juhtmega, seetõttu kui viimati seda vahetasin, siis panin ikka 3ga. Mul läheb kuni pistikuni välja 3 juhet, aga kohti oleks nagu pistikus 4 juhtme jaoks..et mis see õige variant on

Ja kus kohast pihustite tihendeid saab?
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 13:35
Postitas sebastian
Kas jõnksutamine on mingitel kindlatel pööretel või alates mingist rõhust?
Muide, kui gaas põhjas, siis ECU lambdat ei arvesta, vaid sissepritse toetub puhtalt softi fueltable's määratud väärtustele. Et siis - kui jõnksutab "gaas põhjas", ei saa vähemalt see olla lambda (või selle ühenduste) viga.
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 13:45
Postitas parkentosh
Mul oli oma 9000'ndega sama jama, kõigepealt hakkas ühtlasel sõidul õrnalt puterdama, umbes kuu aja pärast hakkas ka kiirendamisel puterdama. Läks üks kuu veel mööda ja siis oli ainult kolm silindrit. Paar päeva peale seda keeldus auto üldse käivitumast ja vahetada tuli DI (süütekassett). Äkki sul sama jama.
Katsetada saaksid kelleltki DI kassetti laenates (või enda oma kellegi teise auto peale pannes)
PS! Kui peakski olema sama jama siis soovitan ennem ära vahetada kui tee peale jääd

Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 13:52
Postitas spark
see auto mis Stennul vajhepeal oli tegi kah aegajalt samasuguseid trikke pärast seda kui sai uus DI -peale pandud, mis siis mõne kuu pärast uuesti läbi kärssas - ja ka selle kärssad teil läbi
ma ei tea kas see jõnksutamine kadus teil ära või mitte. Minust see viga leidmata jäi ...
Jõnksutamine ise toimus väikse gaasi andmise juures (täiesti suvalistel hetkedel vahest paarkorda järjest ... vahest oli paar nädalat vahet), kunagi ei old seda, kui sai gaasi palju vajutatud.
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 13:57
Postitas saps
Jõnksutab ainult kiirust hoides ja seda proovisin 50-60 km/h hoida alates 2 käigust ja üles poole ja see jõnksutamine oli alates 3 käigust.
Samas on selline auk see, et kui olen käiguga pidurdanud ja siis hakkan gaasi lisama, siis käib ka jõnks läbi- midagi sarnast kui mul oli kunagi kogemata eelmises softis aut. kast sisse jäetud. Aga nüüd see veel suurem:wtf::?:?:?
Ja gaasi täitsa põhja pole julgenud lüüa, ei tea mis viga on, äkki keeran moto veel perse

Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 14:05
Postitas parkentosh
Mul oligi algul nii, et madalate pööretega 3. käiguga 50km/h jõnksutas kindlasti ning 2. käiguga aeglaselt sõites samuti. Sõitsin siis rahulikult neljanda käiguga maanteel
Proovi kas 1. käiguga ka ilma gaasi andmata jõnksutab. Mul jõnksutas päris korralikult.
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 14:06
Postitas saps
Proovisin teist DI-d, kontrollisin küünlad, vahetasin gaasipedaali asendi anduri, kontrollisn MAP anduri juhtmeid, puhastasin tühikäigu mootori, proovisin teist 9-5 BPC, vaatasin üle kogu lõdvikute, vaakum voolikute ja IC majanduse. kontrollisn koonuse korras olekut ja selle lõdvikut....
Moto poole pealt ei tohiks nagu probleeme olla( sügisel sai blokki ja kaane remont tehtud, pikalt sissesõidetud ja õlid ka )
Mul oli oma 9000'ndega sama jama, kõigepealt hakkas ühtlasel sõidul õrnalt puterdama, umbes kuu aja pärast hakkas ka kiirendamisel puterdama. Läks üks kuu veel mööda ja siis oli ainult kolm silindrit. Paar päeva peale seda keeldus auto üldse käivitumast ja vahetada tuli DI (süütekassett). Äkki sul sama jama.
Katsetada saaksid kelleltki DI kassetti laenates (või enda oma kellegi teise auto peale pannes)
PS! Kui peakski olema sama jama siis soovitan ennem ära vahetada kui tee peale jääd

Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 14:32
Postitas sebastian
Mhh...aut. kast oli sees selle pärast, et ka sinu originaalsoftis oli ta sees. Täiesti originaal Saab NG900 AUT oma kusjuures, tuunimata. Miks ta oli manuaaliga masinale pandud, ei kujuta ette. Võibolla eelmine omanik ostis kusagilt suvalise NG ECU ja istutas selle masinasse..
Enamasti ma kasutan tuunimiseks auto originaalsofti ja eks muidugi see "AUT" märkamata jäigi. Et see sai välja lülitud ja erilist miskit ei muutunud, siis järelikult polnudki oluline.
Nii et ma ei saa 100% väita, et asi pole softis kinni. Võibolla tuleks siis lasta uus asi peale, seekord juba MAN soft modituna, võibolla aitab? Sama soojaga võiks ka teist DI kasetti proovida, mul üks punane ja korralik sõidab pagasiruumis kaasa...

Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 14:55
Postitas sebastian
Soojast peast proovisingi teist DI- kõrvetasin nats sõrmi aga proovitud sain, aga ilma muutusteta.
No kõige halva juures on nüüd üks hea asi ka. Et kui siiski on softi süü, siis vähemalt tehniliselt, raua poolelt on kõik kontrollitud. Ma saan aru, et lisatöö ja vaev ja närvide kulu, aga see kõik on see mida tegelikult peaks tegema enne tuunimist.
Üks asi on sõita 0,8...0,9 baariga ja kõik oleks nagu korras, teine aga 1,3...1,4 baariga, kui justkui miski pole enam korras..
Ja tavaliselt ongi nii, et lekked jm. vead esinevad just siis, kui masin sõidab kõrgema rõhuga. Esimene mida süüdistatakse (kasvõi alateadlikult) on muidugi soft, sest "enne ju ei olnud". 95% juhtudest aga on kõik korda saadud...vigased detailid asendades või lekkeid kõrvaldades.
Aga korda me su auto saame, igasugune võimalikult täpne tagasiside on ainult hea.
Ma loodan, et pole juhte, kes vaikselt sõidavad, rusikas pihus ja mõtlevad, et "pidin ma krt. raha raiskama ja tuunida laskma"...

Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Juun 14, 2011 15:09
Postitas saps
Ega kui tahad erilist autot, pead eriliselt vaeva ka nägema.
Ei süüdista ma kedagi,peale enda, kõige vähem sind Sebastian- ei kahetse ka seda tuunimist- tänu sinule saingi teada, et mul 900 BPC oli peetis ja polnud peale seda kütusekulu enam maanteel 12,4 l/100km min

Aga selle vea pärast ma juba olin lambda, DI ja osad lõdvikud vahetanud.
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: T Aug 02, 2011 15:02
Postitas saps
Saime Sebastianiga anomaaliatele jälile ja arvatavasti süüdlaseks oli esimese pihusti tihend.
Kui kütuselati küljest ära võtsin ja pihusteid vaatasin, siis selgus, et esimese pihusti tihend ongi ära väsinud aga kolmanda pihusti otsas olid mõrad.
Auto käitumist mõjutas ainult esimene pihusti, kui seda liigutada sai tihedamalt vastu siis läksid pöörded asjad korda. Aga mõra on kolmanda sees , kui palju selline asi mõjutab pihusti tööd?
Mõra näeb välja selline nagu pildil.
Lisatud failid
Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: R Nov 04, 2011 8:11
Postitas cilpkonn
Ära ralli hommikul vara, ehmatasid mul plika roolis kangeks, Sul pole just kõige vaiksem auto

Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Postitatud: R Nov 04, 2011 12:42
Postitas saps
See polnud õnneks mina, müüsin sõbrale auto maha, ta saab nüüd selle rõõme ja muresi nautida.