Raisk ära osta siis endale hummerit!!
Kütusehinnast
Praegu oleks küll õige aeg aktsiisi tõsta, muidu harjutakse jälle odava kütusega ära ja saab varsti jälle viriseda, et "kallis, kallis, kallis".
Raisk ära osta siis endale hummerit!!
Raisk ära osta siis endale hummerit!!
Algselt postitas: foxer
Praegu oleks küll õige aeg aktsiisi tõsta, muidu harjutakse jälle odava kütusega ära ja saab varsti jälle viriseda, et "kallis, kallis, kallis".
Raisk ära osta siis endale hummerit!!![]()
Aktsiisi ei saa tõsta, mudu euru ei tule
hilja juba, neste tõstis 70 sendi võrra bensiini hinda:poke:
Loodetavasti kriisiajal ikka väga kõrgele ei lähe (vaja ju automüüki elavdada ja inimesed rohkem konksuotsa tõmmata), vahepeal oli lihtsalt megamadal, julgeks pakkuda, et 09 jooksul ikka seal 15 kandis püsib. Igatahes V8 pillide hinnad on üles läinud ja mobile lehekülgede arv konkreetset autot otsides on kahanenud neljalt lehelt ühele. Ju ei taheta uusi liisinguid kaela võtta ja kuna küte odavam kui varem, siis müügist maha korjatud.
Tore on see, et kui barrel langeb siis on kõigil "varud suured" ja hinda saab langetada alles nädalaid/kuid hiljem. Kui aga barrel kallimaks läheb siis on vaja küll kohe hinda juurde kruvida 
Eks bensiini jaemüügi hinna määrab peamiselt nõudlus ja konkurents ning lisaks sellele bensiini sisseostuhind.
Barreli hind maailmaturul mõjutab vaid kaudselt, kuna kaubeldakse ju kütusega, mida pole veel hakatud maaseest väljagi pumpama veel.
Täitsa vabalt võib olla, et barrel, mille eest praegu makstakse 40USD-d reaalselt jõuab meie auto paaki alles 5 aasta pärast.
Barreli hind maailmaturul mõjutab vaid kaudselt, kuna kaubeldakse ju kütusega, mida pole veel hakatud maaseest väljagi pumpama veel.
Täitsa vabalt võib olla, et barrel, mille eest praegu makstakse 40USD-d reaalselt jõuab meie auto paaki alles 5 aasta pärast.
romza
Eks see masinavärk ole suur jah aga kohalikud kütusemüüjad põhjendavad hinnamuudatusi tavaliselt viitega barreli hinnale. Samas praegune gaasijama mõjutab kah kogu seda lugu.
Vahelduseks natukene lisalugemist mida ühest barrelist kõike saab
http://www.txoga.org/articles/308/1/WHA ... -OIL-MAKES
Vahelduseks natukene lisalugemist mida ühest barrelist kõike saab
http://www.txoga.org/articles/308/1/WHA ... -OIL-MAKES
5+ tankla kasutajana sain täna õhtul üllatuse osaliseks. Nimelt töötab tankla öisel ajal automaattanklana. Töötavad vaid 4 tankurit. Üllatuse tegi meeldivaks seik, et automaadist tankides on kliendikaardi soodus tavapärase 25 sendi asemel 35 senti.
Everyday Regular SAAB guy!
Kas keegi oskab õelda, mis diisel maksab bensiinist tanklas rohkem, samas diisli hulgihind on väiksem? Kas mingi lisamaks (diislil ju aktsiis väiksem) või tänu sellele, et talvine diisel või selleks, et tanklaomanik paremini elaks?
ma olen kuulnud sellist asja, et diisel tekitab põlemisel suuremat kahju keskkonnale, kui bensiin ja sellest ka mingi lisamaks või midagi. aga jah, see on jutt mis kuulujutu tasemel ja ei kujuta ette kas seal kübetki tõtt ka sees on 
Lõpuks ometi lõppes see diisliomanike pettmine ära. Hulgihind on ammu juba sellel tasemel olnud.
Algselt postitas: mina
ja kõigele lisaks tõusevad 2010 aastal ka kütuse maailmaturu hinnad ning vaesed meie ägame jälle maksukoormuse all.see aktsiisi tõus nüüd küll õige pole kuna see teeb ikka tõsiselt valu pikemas perspektiivis.
Jah oleks siis, et 2012 lastaks aktsiis tagasi, kui too von Euro käes juba.
Aga vaevalt nii naiivne tasub olla.
Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14454
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma ei saa aru, mida te pirisete? Palju te sõidate, et see 45 senti teil hinge kinni võtab? Võtame, mingi keskmise eestlase aasta läbisõidu, 25000 ja orienteeruva ja väga meelevaldse kulu 10l sajale... ehk siis kokku ostab see juht 2500 liitrit kütet. Aasta peale teeb see 45 senti hinnatõus kokku 1125 krooni, ehk kesmiselt 75 krooni kuus, lisaks sellele, mida te nagunii kulutate. Kui teid see ka hingeldama võtab, milleks siis seda autot üldse peate? Hoidke see raha kokku ja sõitke bussiga. jätke suitsetamine maha ja juba kahe paki hinnaga olete plussis. Või jätke üks 6-pakk õlut ostmata. Lõppkokkuvõttes omalegi tervislikum.
Vahepeal oli bensuhind 18+ EEK, saite ka hakkama. Mõnikord kohe võtab sõimama, tahaks kõike ilma rahata ja riik las läheb pe..se. Pooles selles s..tas on tegelikult ikka inimesed ise süüdi oma laristava tarbimisharjumusega, mitte riik... Aga vinguda tahavad kõik..
Vahepeal oli bensuhind 18+ EEK, saite ka hakkama. Mõnikord kohe võtab sõimama, tahaks kõike ilma rahata ja riik las läheb pe..se. Pooles selles s..tas on tegelikult ikka inimesed ise süüdi oma laristava tarbimisharjumusega, mitte riik... Aga vinguda tahavad kõik..
Algselt postitas: Cyber
Vahepeal oli bensuhind 18+ EEK, saite ka hakkama. Mõnikord kohe võtab sõimama, tahaks kõike ilma rahata ja riik las läheb pe..se. Pooles selles s..tas on tegelikult ikka inimesed ise süüdi oma laristava tarbimisharjumusega, mitte riik... Aga vinguda tahavad kõik..![]()
Aga vinguda on hea ju, pealegi on tasuta ju. See on omane inimestele ikkagi ju. Vaikselt selja taga susida ning uuristada.
Iga ratas veab and then some!
Minu arust on normaalne asjade käik, keskmiselt 1kr aastast tõsta on ok, et tõsta ökonoomsust (2004 tõusis esimest korda üle 10kr, nüüd 2010 ja 16kr).
Mida kiiremini sellest sõltuvusest lahti saame seda parem, isegi Warren Buffet on juba raudteevõrku investeerima hakanud, seega ei ole Peak Oil enam väga kaugel.
Kui nafta hind rekordeid tegi, siis jänkistanid vigisesid tunduvalt rohkem kui eurooplased, sest protsentuaalselt tõusis nende kütuse hind tunduvalt rohkem, seega on aktsiisil ka inflatsiooni reguleeriv mõju.
Mida kiiremini sellest sõltuvusest lahti saame seda parem, isegi Warren Buffet on juba raudteevõrku investeerima hakanud, seega ei ole Peak Oil enam väga kaugel.
Kui nafta hind rekordeid tegi, siis jänkistanid vigisesid tunduvalt rohkem kui eurooplased, sest protsentuaalselt tõusis nende kütuse hind tunduvalt rohkem, seega on aktsiisil ka inflatsiooni reguleeriv mõju.



