7. leht 14-st

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juun 16, 2015 8:33
Postitas Trionic
Kui jutuks Goodridge voolikud, siis enam ei ostaks. Ilusad ja ülehinnatud. Midagi on nendega valesti, sest mul on täiesti margi/mudelipõhised asjad autol küljes ja juba 3 tk on aastatega pooleks läinud.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Juun 16, 2015 19:34
Postitas mart284
Kui jutuks Goodridge voolikud, siis enam ei ostaks. Ilusad ja ülehinnatud. Midagi on nendega valesti, sest mul on täiesti margi/mudelipõhised asjad autol küljes ja juba 3 tk on aastatega pooleks läinud.

Pidurid tunduvad peale viimast tegemist head, seega neid rohkem ei plaani näppida.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: N Juun 18, 2015 19:22
Postitas mariom
Nägin ka seda TBX numbriga iludust, kui koos tallinasse sisse sõitsime just hetk tagasi. Esiveoga ikka märjaga pole mõtetki järgi jõudmist proovida :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 14:26
Postitas Renee_
Uurisin TBX automaadi tehaseandmeid. Imestasin ,et see automaat asja nii mannetuks teeb. Üle sekundi on automaadi ja manuaali vahe nullist sajani.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 16:28
Postitas skyline
Uurisin TBX automaadi tehaseandmeid. Imestasin ,et see automaat asja nii mannetuks teeb. Üle sekundi on automaadi ja manuaali vahe nullist sajani.

Nii see on, et tänapäeval kiirendavad osad mahtuniversaalid ja kaubikud sama kiirelt kui 10a tagused Saabi automaatkastiga sportmudelid. Minu 9-3 Aero tehaseadmete kiirendus 0-100km/h 9,0 sek on suisa häbiväärne. Märdi Turbo X-l on see õnneks veidi kenam number. Tehnoloogia on edasi arenenud ja tänapäeva automaatkastid on paremad + uute autode kaalusääst. Vanad Saabid on ikka kole rasked.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 16:47
Postitas mart284
ma isegi ei tea, mis see kiirendus peaks olema:)

ESid mõõtis 0-180kmh ajaks 21,x sekundit Haapsalus ja kulus selleks veidi alla kilomeetri (km märgi juures oli 193). Loomulikult oleks kiirem parem, kahjuks peab sellega leppima, mis hetkel on. Järgmine suvi proovib paremaid numbreid tekitada, seniks tuleb raha koguda :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 16:49
Postitas Renee_
Jah, 9-3 Aerod ATM kastiga olid juba tehasest tulles väga aeglased autod ja siin ei ole kaaluga midagi pistmist. Võrdluseks toon näiteks sama klassi 328i, mis on küll 40kg kergem kui 9-3, kuid vähema väände ja kw arvuga, kuid siiski on kiirem 1,5 sekundit ja seda aastal 98. Neid võrdlusi võiks tuua palju. Kuid see selleks. Lihtsalt minu imestus oli suur TBX-i tehaseandmeid vaadates.

Õnneks on tegu turbomootoriga ja saab kergemalt järele aidata :D

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 16:52
Postitas mart284
Jah, 9-3 Aerod ATM kastiga olid juba tehasest tulles väga aeglased autod ja siin ei ole kaaluga midagi pistmist. Võrdluseks toon näiteks sama klassi 328i, mis on küll 40kg kergem kui 9-3, kuid vähema väände ja kw arvuga, kuid siiski on kiirem 1,5 sekundit ja seda aastal 98. Neid võrdlusi võiks tuua palju. Kuid see selleks. Lihtsalt minu imestus oli suur TBX-i tehaseandmeid vaadates.

Õnneks on tegu turbomootoriga ja saab kergemalt järele aidata :D



5,7 on number, mis igalt poolt ninna kargab, kuid seal pole kastitüüpi näidatud, saad sa allikat jagada?

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 16:55
Postitas Pootsman
Erinevalt BMW-st Saabil piiratakse esimeste käikudega jõudu ja seda põhjusega.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 17:07
Postitas Renee_
Mart,

Ise olen vaadanud autoweek.nl seal on kõik andmed minu autodega klappinud.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 17:26
Postitas mart284
OK - igal pool mujal on numbriks 5,7s ja kasti tüüpi pole näidatud

Xdrive 325 pakub seal kiirenduseks 7,7s
http://www.autoweek.nl/auto/49948/bmw-3 ... -executive

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Juun 19, 2015 19:42
Postitas dreamer12
Uurisin TBX automaadi tehaseandmeid. Imestasin ,et see automaat asja nii mannetuks teeb. Üle sekundi on automaadi ja manuaali vahe nullist sajani.

Manuaal oli sedaanina 5,7 ja automaadiga 6,7. Siin on selle testsõidu video USA-s automaatversioonina: http://www.motorweek.org/reviews/road_t ... ab_turbo_x

Automaat oli ja on jah sellel tehase seades liiga aegalse reageeringuga. Hirsch oli nõus seda omal ajal kohe ka järgi aitama: http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... 2b89f01864 - ajaks siis sedaanversioonil manuaaliga 5,5 ja automaadiga 5,7 sek. Suure plaanis olid universaalid alati sedaanist 0,2 sek aeglasemad. Võrdluseks, et vaid esiveoga 9-3 Aero teeb tehase seades 0-100 km/h 6,7 sekundiga. Hirsch seades sai ajaks stage 1 tuunigu abil 6,3 sek.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Okt 02, 2015 12:20
Postitas mart284
Täna selgus ootamatult, et ülevaatus on otsa saanud. Reg number on 093 ja ei osanud arvata, et oktoober oleks õige kuu ülevaatuseks:) Õnneks tuletas maanteeamet enne politseid seda meelde ja sai ülevaatus läbitud ilusti ja kenasti.
Järgmine kord mais 2017:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: R Okt 02, 2015 15:11
Postitas ill
Sa ju vahetasid numbrit.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Okt 20, 2015 19:42
Postitas mart284
150kkm sai täis, seoses sellega on uued vedelikud ja küünlad ja filtrid paigaldatud ja elu taas lill:)
Muidu kuuldavasti on kõik kena.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Okt 20, 2015 23:26
Postitas rantto
Talv tulemas kui igav hakkab siis inspiratsiooni leiad siit:
http://www.saabsunited.com/2015/01/uniq ... anada.html

E: Hirschi võre annab ka kõvasti juurde

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Okt 21, 2015 9:05
Postitas mart284
Siin üks Singapuri onu on proovinud erinevaid toone:)

Lisatud failid

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Okt 21, 2015 9:42
Postitas teager
Proovimise jaoks saab kiletada, kasvõi iga nädal uut tooni.

terv, teager

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Okt 21, 2015 10:02
Postitas KorK
Kollaseks tehes võid samahästi plafooni ka katusele visata ja sadamasse seisma minna.
Mingit erku värvi võiks olla küll, sest see must ei too neid ilusaid jooni välja ning linnapildis sulandub kõikide teistega ühte.

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Okt 21, 2015 11:23
Postitas ill
Kollaseks tehes võid samahästi plafooni ka katusele visata ja sadamasse seisma minna.
Mingit erku värvi võiks olla küll, sest see must ei too neid ilusaid jooni välja ning linnapildis sulandub kõikide teistega ühte.

C'mon, mis takso, yellow means perfomance, mingi 5kW tuleb vabalt juurde :)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Jaan 13, 2016 12:43
Postitas mart284
Sai veidi harjutaud tänaseks ilmaks :)
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: K Jaan 13, 2016 17:56
Postitas heff
Väga ilus! :love:

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: E Jaan 25, 2016 16:42
Postitas mart284
Täiendaks logiraamatut:
Läbisõit 152789
Vahetatud
KETIKOMPLEKT
TURBO VAAKUM SOLENOID
VEEPUMP
Koos sinna juurde kuuluva mudruga:)

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Jaan 26, 2016 13:11
Postitas vmaster
Loen et ketikomplekt vahetatud. Mul 170k km umbes läbisõit aga ketivahetust minuteada tehtud pole. Mis selle vahetuse tingis? Kas läbisõit või mingid muud põhjused?

Saab 9-3 Turbo X, 206KW, 2008, Viktoria (ex-Mart284)

Postitatud: T Jaan 26, 2016 14:55
Postitas mart284
P0018 ja süttiv mootori tuluke. Kolinaid mürinaid ei esinenud, kuid auto ise arvas, et kett on veninud.