7. leht 7-st
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: K Nov 25, 2015 16:03
Postitas Piktor
B osad on üldiselt samad mis A-osad. Kasuta kas siis Lemfi või TRW-d.
Alfaga oli näiteks pidevalt nii, originaal õõts maksis 120€
TRW oma 66€
Aga originaal ongi TRW, hinna vahe on aga meeletu.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: T Dets 08, 2015 15:43
Postitas Pootsman
Lühidalt siis, kes tahab +41kw ja 115nm siis saab seda 225€ eest
3" roostevaba downpipe, korralik tükk, kokk lastud TIG keevitusega, gaas lasti ennem torusse jne. Tuleks pisut modida, et külge istuks originaal cat-backile, kuna on ca. 5-7cm pikem kui originaal downpipe. Parem oleks muidugi kui tagumine osa summutist oleks ka vabam, et jõud läbi käiks.
Aju - Sebastian tegi softi 3.5barise kütuserõhu jaoks. Kütuserõhuregulaatori saab kaasa, originaal Bosch. On võimalik, et annate mulle oma auto aju, loen sealt vini ja immo koodi ning kopeerin need enda ajusse. 225KW ja 465nm ei ole probleem selle kompotiga, eeldusel et on Aero turbo kasutusel ja masin korras. On olemas ka sama soft manuaal käigukastiga Aerole.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: T Dets 08, 2015 16:15
Postitas Martin.V
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: T Dets 08, 2015 17:28
Postitas Pootsman
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: T Dets 08, 2015 22:55
Postitas 13piisab
Lühidalt siis, kes tahab +41kw ja 115nm
pre-2002 alusmaterjali puhul ju lausa +54kW

see üle 300hp on väga hea nn maagilise numbri ületamine. Kostub igatahes lõbusana!
harrasta õige praktikat: kiida vähenenud kütusekulu ja seda, kuidas masin nüüd ikka päriselt (kõigil pööretel) mehemoodi edasi liigub jne. Kuigi kui momendikõver ka päriselt kõveraks muutub, pole sest asja - Aero oma ongi liiga lame ning nt mu taguots naudib hulka lahjemat Oopelit kohati palju rohkem
(igatahes minul tekkis küll isu)
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: K Dets 09, 2015 13:04
Postitas Pootsman
Ehhh kütusekulu ei ole vist muutunud. Möödamineku kiirendus on vinge. Üksi Audi S ega Evo pole veel järgi saanud. Turbo tuleb varem järgi ja hääl on sigahea täis gaasil.
Graafik on selline
https://lh6.googleusercontent.com/-lgg1 ... l%2BG4.jpg
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: K Dets 09, 2015 13:06
Postitas vmaster
OT aga ehk mõni kangem evo ikka järgi saab.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: K Dets 09, 2015 13:09
Postitas Pootsman
OT aga ehk mõni kangem evo ikka järgi saab.
Kange saab, aga pelgalt softi tuuningust ei piisanud.

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Dets 10, 2015 15:35
Postitas Renee_
Downgrade? Müüd head kulinad maha ja sõidad tehaseseades Aeroga? Nii ei ole ilus teha.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Dets 10, 2015 15:41
Postitas Pootsman
Downgrade? Müüd head kulinad maha ja sõidad tehaseseades Aeroga? Nii ei ole ilus teha.
Ei ole downgrqde, mul on juppe topelt

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Dets 10, 2015 16:21
Postitas Renee_
No perkele, siis peab kiiremas korras oma e38 maha müüma ja 9-5 Aerot otsima hakkama

Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Dets 10, 2015 17:12
Postitas Pootsman
Mis siin ikka, jääb seisma jääb seisma, üks huviline on soomest, eks nädalavahetusel saan targemaks kas tahab või ei. uus on välja valitud igatahes
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... &logcode=p
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: N Dets 10, 2015 17:32
Postitas S9K
Potsu on asunud lahkuma

Teiselpool on rohi rohelisem.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Dets 11, 2015 0:29
Postitas D116
:freak:
A mis vahet hetkel olevaga(aasta vanem ja rool teisel pool)? Sedaan ja manuaal? Sedaaniks ei tee aga manuaaliks võib

Punane ka ei ole!
Ei saa aru.
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: R Dets 11, 2015 8:38
Postitas Piktor
Potsu on asunud lahkuma

Teiselpool on rohi rohelisem.
Sellest lausest ju piisas:)
Saab 9-5 Aero Estate, MY04, Pootsman
Postitatud: T Dets 15, 2015 14:34
Postitas Pootsman
Ja läinud ta on. Saabi väga müüa ei kannata normaalse hinnaga

kokku oli huvilisi 2 tk 3 kuu peale. Kuna asjaga läks kiireks siis tuli mõningaid alla andmisi teha. Raha sain 3750€ ja minema läks ta kujul 205kw. See oli ka soomlase soov, et autol oleks legaalne kit peal. Kahju ei ole, hea meel on selle üle , et automaat käigukastiga auto on ära proovitud ja täitsa nitševoo oli. Vahetas käike sujuvalt, v.a ainult külmalt, siis esimeselt teisele vahetas kerge jõnksuga kui madala koormusega sõita. Nii tegi ta külmaga alati paar korda, peale seda oli kõik sujuv. Õli oli vahetatud ja õige, ei teagi mis teda vaevas. Muidu oli okei, kiirendas hästi, kütuse sõi kõik samamoodi ära nagu manuaal. Ja no siduri muret ka ei ole, mille saaks kärssama lasta
Tagant järele mõeldes oleks paar asja teisiti võinud teha. Esiteks FMIC kit mis tegime oli paras peavalu külge saada, teiseks kallim kui Do88 valmis kit, mõistlikum oleks vist olnud see osta. Kas ta ka nii effektiivne on ei tea. Teiseks Simonsi väljalase, mul oli see all natuke üle aasta ja juba ta roostetas. Ilmselt Kristjanilt saaks kestvama asja pea sama raha eest.
Lukku