7. leht 11-st

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Aug 19, 2010 15:04
Postitas kasparius
siis tsekka W ja R voolikud üle

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 10, 2010 9:13
Postitas RStorm
Vahepeal jälle natuke midagi lisatud;)

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 10, 2010 9:13
Postitas RStorm
võre

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 10, 2010 9:13
Postitas RStorm
tuled poleeritud ja kiletatud

Lisatud failid

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 10, 2010 11:59
Postitas Joonas
Mis tehnoloogiaga või mis moodi need asjad sul tehtud said. Mõtlen, et kas sama moodi kannataks ka neid peegli kolmnurkasid ja ukselinke teha? Mu 9-5-l on need nii rõvedad, et ausalt öeldes päris häbi on juba kedagi autole lähedale lasta. :red: Kardan, et lihtsalt üle värvimisel ei jää see linkidele pidama, isegi mu esistanget pole suudetud värvikindlaks teha... iga survepesuga koorub midagi kuskil maha :(

PS! Ja muidugi mis see hinnaskaala umbes on?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 10, 2010 12:14
Postitas RStorm
See on Carbon kile pmst, lasin teha selle autorestylingus. Peeglid ja iluvõre läksid kokku 800.- maksma, soovitan sealt läbi käia või helsitada ja küsida kas sellistesse kohtadesse on ka võimalik kleepida. Neil seal see kilede valik üsna lai kah;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 10, 2010 12:45
Postitas teager
Suunatulesse - väike soovitus - pane Philips SilverVision. Palju parem jääb väljanägemine.

Vasakult paremale - Osram Diadem, Tavalina, Philips SilverVision

Pilt

terv, teager

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: R Sept 10, 2010 13:45
Postitas AntonG
Teeks kohe terve auto 3d carbon ;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: L Sept 11, 2010 20:19
Postitas RStorm
Mingi mõte käis, et äkki ka katus...aga tasa ja targu. Lihtsalt need olid ka kriitilisemad kohad, peeglid olid kriimustatud, iluvõrel värv maas ja tuled tuhmid. Nüüd peaks hoopiski hakkama raha koguma turbo ja väljalaske jaoks:evil:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: T Sept 14, 2010 19:46
Postitas RStorm
Eile sai käidud Troost autos suurel tehnilisel hooldusel, 195t km saabus. Vahetatud sai ka vaakumklapp ja selle kummivoolik silikooni vastu. Nüüd kusjuures ei ole enam kogenud seda jõnksutamist madalatel pööretel kiirendades, tundub et selles võiski viga olla:thumb:.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: E Sept 20, 2010 20:31
Postitas RStorm
Paluks natuke infot ja abi väljalaskesüsteemide koha pealt.
Tahaks kuulda oma saabult mõnusat jorinat, nüüd tekkis mitu küsimust kui sirvisin simonsi lehekülge.
Mida tasub üldse vahetada? Mis asi on resonaator? Kas piisab ka ainult lõpupüti paigaldamisest algul, kuna turbo vahetuseks veel ei lähe ja äkki koos sellega ka midagi enamat vahetada? Simons pakub ka mingeid universaal osi, mis need endast kujutavad?
Tuli palju küsimusi aga jube segane see väljalaske teema mu jaoks veel:red:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 19:42
Postitas RStorm
Nüüdseks siin konsulteeritud summutimeistriga ja vajaliku jupid juba ära tellitud. Tulemas siis 2,5 tollise toruga otsast lõpuni süsteem, simonsi tooted. Kati asemele läheb lühike reso ja keskele pikem, lõppu võtsin kaks pütti ja sumpsi otsad 80mm läbimõõduga. Kui kogu kompott käes viskan mõne pildi ka ja paigaldamiseks läheb esmaspäeval:headbang:

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 20:30
Postitas Jupats
Arvesta, et siis peab TÜV jaoks leidma samuti lahenduse;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 20:32
Postitas RStorm
Praegune lahendus on see, et teen kähku omme, ülehomme TÜV ära ja siis mõtleb edasi kui aeg käes. Viskan originaali tagasi alla:D

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 20:55
Postitas Homersimpson
A miks siis sellie lahendus? Miks mitte mingit katti vahele panna??

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 21:01
Postitas RStorm
Hetkel tundus racekattide ja sportkattide hinnad liiga krõbedad, hakkaks rahakoti pihta. Tulevikus tuleb see sinna alla vaadata küll. Kuid kas selle olemasoluga on CO normis jälle? Mis kogemusi kellegil on?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 21:11
Postitas Jupats
Sellisel juhul pole vaja seda resot ka sinna kati asemele panna...

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 21:38
Postitas RStorm
Mõtled, et otse toru panna kati asemele?

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 21:39
Postitas Homersimpson
Minu sportkatt on ülevaatselt rahumeeli läbi tulnud ...

Edit:
Algselt postitas: RStorm
Mõtled, et otse toru panna kati asemele?

Aga miks mitte? See esimene reso on küll suht pointless seal...

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 20, 2010 21:53
Postitas Jupats
Reso summutab ju häält ainult. Ühest resost on täitsa küll, kui enamvähem pütt on ka.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Okt 21, 2010 0:49
Postitas kasparius
ma leian ka, et reso on kallim kui otsetoru.
lisaks on sul lõpus 2 pütti? ses suhtes,et siis 4 pütti kokku? :) huhh
asja saaks odavamalt lahendada(mitte effektiivsuse ega mürataseme arvelt)....
EDIT: Kui juba tellitud, siis tellitud

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Okt 21, 2010 0:58
Postitas Jupats
Nagu ma aru saan, siis härral tuleb 2 toruga...

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Okt 21, 2010 21:55
Postitas RStorm
Lõpus kaks pütti jah..jupid homme käes juba ja esialgu läheb reso alla, kui võtab liiga vaikseks paneb otse toru. Sain kogu komplekti üsna mõistliku hinnaga ja see väike reso pole ka nii märkimisväärne summa, et testime testime;)

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: K Okt 27, 2010 19:53
Postitas RStorm
Täna sain oma saabiku kätte.:beer:. Hääl on mõnus ja oluliselt erksama minekuga kui enne. Kati asemele läks ikkagi otse toru, esiteks ei mahtunud ära ja teiseks oleks neid resosi liiga palju juba kokku tulnud. Paras nikerdamine oli 2 lõpupütiga, aga lõpptulemus on super. Millalgi katsun päevavalges ka mõned pildid klõpsata.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm

Postitatud: N Okt 28, 2010 15:14
Postitas RStorm
Selline

Lisatud failid