7. leht 7-st
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: R Mai 06, 2011 11:23
Postitas Vitautas
Superluks

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: L Mai 07, 2011 11:41
Postitas Cyber
Tulemused:
AndrusFJR
Vitautas
TFK
Gals

Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 9:27
Postitas Jupats
Nagu ma aru saan, siis inimkeeles tulid sellised numbrid:
AndrusFRJ 275(Hp)@4950 & 444(Nm)@4350
Vitautas 226(Hp)@5700 & 389(Nm)@3350
TFK 353(Hp)@4900 & 594(Nm)@3500
Gals 198(Hp)@5200 & 418(Nm)@3000
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 12:52
Postitas Gals
Mis valemiga sa väände arvutasid?
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 13:34
Postitas sebastian
Konverter:
http://www.mr2ownersclub.com/converter.htm
Gals: 3. tõmme näitab ebareaalseid arve. Kuna juba Nm-d annab rattast 573Nm....mida pisike Garrett kindlasti ei suudaks, siis ei saa ka hobujõud õiged olla.
Kontrolli palun
base boost'i, see peab olema 0,5 baari. Sellisel juhul peaksid saama 136kW - 360Nm. Ilmselt mõnevõrra rohkemgi.
Rattast arvestatuna oleks see siis 185hj ja mootorist 207hj.
Arvestan transmissiooni kadusid 12% manuaalkasti jaoks..
Tuletan veel meelde, et Saabide võimsusnäitajad antakse alati "mootorist". Tähendab see seda, et näiteks 200hj passivõimsusega (manuaalkast) Saab 9000 peaks dünos saama 179hj.
Selleks tulebki dünos saadud arvudele liita 10...12% manuaaliga ja 15...20% automaadiga. Need on transmissioonikaod.
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 16:09
Postitas Gals
Ma tean küll milles 3. tõmbe probleem seisneb. Kui hoolikalt vaadata, siis see 423 ft*lbs käib kohe 2000 pöörde juures korraks laes ära ja siis sealt edasi hakkab see helepruun joon jooksma korralikult ja kui arvestada et sinine joon oli 270 ja punane 265 ft*lbs, siis selle helepruuni katkendjoone tipp ulatub umbes 280ft*lbs ja see peaks olema täiesti õige. Samuti ei ole kolmanda katse võimsuse kõveral midagi viga, pisut mattub küll selle legendikasti taha, aga mitte midagi ebaloogilist.
Kui minu jutuga nüüd ka nõustuda, siis kas võib adekvaatseks vastuseks pidada selliseid arve nagu:
Rattast: 141,7kw (190hp) ja 380Nm (280 lb/ft)
Mootorist: 158,8kw (213hp) ja 424Nm (313 lb/ft)
(muidugi juhul, kui väände arvutamisel kehtib sama 10-12% printiip)
?
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 16:40
Postitas daags
424 väänet ikka natuke palju tahetud 159 kw korral. Enda autol ja näiteks Kaspariuse 9-3l oli kunagi stage 3e kastutades ca 375-380 nm, hiljem suurte pihustite ja mitsu vurriga 420 kanti. Kw oli selleks hetkeks juba üle 200 rattast. Pigem ikkagi mingi dünopingi aps.
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 16:54
Postitas sebastian
Jah, minu viga, ei märganud seda peak'i.
Väände arvestamisel kehtib sama printsiip.
Kui kasutame sama jõumomenti mis graafikutel (lb-ft), siis:
HP = Torque * RPM / 5252
Njuutonmeetrite (Nm) korral aga:
HP = Torque * RPM / 7121
(parandage, kui keegi näeb viga)
Kui hobujõule paneme kordaja 1,12 siis peame sama kordaja ka väändele panema.
edit: Daags sa vist vaatasid enda auto puhul väänet rattast..
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 17:18
Postitas daags
vb- tagasihoidlikkus on voorus
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 17:24
Postitas sebastian
vb- tagasihoidlikkus on voorus
Voorus jah

Meerikamaa mehed kipuvad ATM kastide puhul lausa 30% otsa kihutama ja 15% manuaali puhul paistab neil vist seadus olema. Me siin karmil Põhjamaal piirdume vastavalt 20 ja 12 protsendiga.
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
Postitatud: E Mai 09, 2011 17:48
Postitas Jupats
Mul on saanud 12% ja 17% reegliks. Nende arvudega sai ka eelnevad numbrid arvutatud.