Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Vasta
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#151

Algselt postitas: Zazou
Huvitav kaua uued vastu peavad?
Ostsin 2007 Rootsis käies tutikad, tänaseks on otsad täiesti roostes, värv maas jms.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#152

Griffin jälle sõidukorda seatud. Vb kedagi huvitab mis juhtus. Murdus jahutusvedeliku toru kinnitus ja kuskilt sealt siis kogu vedelik ka mu autost lahkus ilmselt. Seoses sellega läks vahetusse ka üks lõdvik, mis sinna toru külge kinnitub. Algul terendas ees vähemalt nädalane ühistranspordi nautimine aga õnneks sebis Audaceri töökas kollektiiv kuskilt selle varem ja niisiis saangi nüüd jälle rõõmsalt sõita. Eks näis mis järgmisena laguneb.

PS. Peas mõlguvad jälle müügimõtted kuna pea 3 aastat on täis ja vahelduseks võiks mõnd 9-5 griffinit vaadata.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#153

Vahetatud parempoolne väline veovõlliliigend. Ragises üsna valjult. Ma e tea kas see on nüüd sellest vahetusest aga rool on pisut paremale poole viltu.

Järgmisena siis sillareguleerimisse. Ees ootamas hooldus ja esiklaasi vahetus. Need ja teised teemad juba uuel aastal.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#154

Ka esisild nüüd paigas. Aitäh Troostautole.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#155

See auto on nüüd leidnud omale uue omaniku. Niipalju saan öelda, et jäi klubisse. Edasi uue saabi otsinguile :)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#156

See auto on nüüd leidnud omale uue omaniku. Niipalju saan öelda, et jäi klubisse. Edasi uue saabi otsinguile :)

Suurepärane. Jääme ootama uue omaniku seikluseid siia teemasse :)

terv, teager
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#157

Tere tere Saabipere.
Kurb tõsiasi on see, et kus on sinna tuleb juurde ja Saabism on ravimatu haigus. Nii saigi laupäeval 15.01.2011.a endale üks Saabikene juurde muretsetud lootuses, et ehk saan veits rokem nüüd Saabiga sõita, kuna 9-5 enam jaolt naisekäes ja minul ainult hoolduses käimis rõõmud.
Täna siis sai esimesed sõidud tehtud ja ülevaatusel käidud. Onud seal hakkasid riidlema õli haisupeale ja tegid ruttu uksed lahti. Ei tea, kui hull asi nüüd on, kuna sinist ei tule ja valge aur ainult õues näha, aga saime tehtud ning soovitati käsipiduri ühte poolt vaadata.
Üks imelik nähtus hakkas silma maanteel sõites, et mootori temp nagu kõigub liiga palju üles alla, tegelt peaks ju nagu keskel püsima, termostaat vist jampsib või on V6 lubatud sellised kõikumised ja kas opel vectra veljed sobivad Griffile?
Aga, mis peamine emotsioonid on väga laes, paremat jalga veits vaja treenida, kuna gaasipedaal käib väga raskelt ning peamine, see V6 hääl :head: Muusikasüsteeme pole veel proovinud kuna naudin hetkel V6 :)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#158

See gaasipedaali raskelt käimine on Griffini eripära.
Aga nael kummi ja tore kohe vaadata,et ei mädane see masin maa alla...:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#159

Selle raske pedaaliga harjub ära. Mõne aja pärast ei tundugi raske :)

Muusikasüsteem vajaks paremat makki kui see kõige odavam Clarion ja supaka võiks salongi poole keerata.

Õlihais tuleb ehk sellest, et ma laupäeva hommikul kallasin pisut juurde ja osa õli suutsin mööda kallata :(

Mind jäi häirima veel see et auto ka peale sillareguleerimist kisub paremale
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#160

kas opel vectra veljed sobivad Griffile?
Ei. 9000 on 4x108
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#161

kas opel vectra veljed sobivad Griffile?
Ei. 9000 on 4x108

Tänan siis asi selge, mul lhtsalt ühed korralikud mustad 15 plekkveljed, aga need 4x100 et 39, aga siis ei hakka proovimagi.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#162

No nii järgmiselt ringilt tagasi ca 200km lihtsalt maha sõidetud ja roolist lahkuda väga raske. Ei saa tal lasta seista rahus maja ees. Enne minekut vaatasin jahutusvedeliku taset, mis oli miinimum, panin juurde ja nüüd temp ilusti keskel nagu peab.
Mida veel tähele panin, et salongi vent veits siriseb, samasugune hääl nagu vanasti sai pesupulgaga paber ratta kodarate vahele pandud ning lültias korra täitsa välja ka ennast, ega mõjunud mingi nupu vajutus, mis selle kohta võiks arvata?
Ja kui kellegil on pakkuda juhiuksele seda puiduliistu, siis andku julgelt teada.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#163

Sel masinal pole me senini salongivendi mootorit vahetanud.Arvatavasti on mootorisse pudenenud poroloonist heliisolatsiooni plaat(sage häda).
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#164

Ja kui kellegil on pakkuda juhiuksele seda puiduliistu, siis andku julgelt teada.

Need uste puitliistud tunduvad olema väga haruldane kaup.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#165

Sissekanne logiraamatusse, sn 304157
filtrid ja õlid vahetatud, nii mootoris kui käigukastis. Kliimaplokk ka asendatud uuema vastu. Tänud härradele Audaceris.
Härra iisak käsikis mootoris õlilekete peale mõtlema hakata, eks tuleb praegu silm õlivardal hoida. Teha oleks ikka palju vaja, aga eks tuleb vaikslet kuskilt alustada. Originaal antenn puudu, praegu augutäide seal ainult, kapott karjub ka värvi paraduste järgi ja veel mõned kohad. Ei tea mis sisuga teha, esiistmed suht väsinud ja see ukse liist ei anna rahu. Aga mis peamine auto sõidab ja mitte halvasti. On see 9-5 aero mis ta on kiire ja kõbus, aga Griffin on ikkagi tase oma ette.

Terv, Ainar
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#166

Sai ka võideldud nende leketega aga mitte väga edukalt. Härradel mõned mõtted olid kuid kahjuks jäid realiseerimata, Istmetele on vist ainuke hea lahendus uus nahk. Nii juhi kui kaasreisja omale. Ise vahetaks veel uksepolstrite ja rooli naha välja. Kõige parem oleks kogu esiosa üle värvida. Ja ära unusta mootoririhma vahetust u320 tuhande km pealt!!

Pedaaliga oled juba harjunud?
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#167

see rihmavahetus tuleb jah meeles pidada, aga nüüd siin ilusti kirjas see. Vaatan, et osad omale aero istmed Griffinisse tõstnud, aga see ka ainus varjant, kui vaja valgetest loobuda. Tegelt tahaks teda suht orignaali lähedal hoida. Orignaal valudest tunnen ka puudust. Gaasipedaaliga suhted normaalsed, jõuan teist ka põrandasse lükata juba.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#168

Pole enam midagi kuulda olnud.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#169

Mis siin ikka. Olen ilma jälle Saabist(kaasabi rallib ringi), kuna aero rändas soome maale. Aga griff on ennast ilusti üleval pidanud. Juhtunud siis nii palju, et juhi tagumine uks ilusti ära ristitud(kaasabi poolt) ja ootab hetke mil saan asjaga tegelma hakata. Peab ruttu uue auto vaatama naisele, seni kuni veel midagi päästa on.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#170

Hea et ka naistele griffinid meeldivad :)

Enne müüki märkasin, et esitiibadel värv mullitab. Selle vastu aitavad vist uued esitiivad vaid.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#171

Meeldib jah ja kuidas veel. Tänasest siis teine liikur jälle olemas ning Griffin enda valdustes tagasi. Peab pildid ära tegema ja hinna pakkumised võtma värvitöödele. Seniks aga kulgeme edasi.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#172

Teema täitsa soiku jäänud, aga mitte Griffin. Sõidab endislelt ja väga tublilt ning sai täna oma esiisa koju viia. Kahjuks ei ole saanud uut värvi veel sinna kuhu vaja, ning veel paljusid asju, mis vaja teha oleks. Aga Saab ju ikkagi, küll ükskord ikka saab.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#173

Alati sõidavad teiste käes mu eksautod paremini kui mu enda käes :(
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 385
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#174

Ma arvan asi pigem selles kinni, et ma ei lase seista tal. Sul ta ju seisis vahepeal pikalt.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#175

Jah aga siis sai peale seda enamik asju jälle korda tehtud :) Igal juhul rõõm lugeda et ilusti sõidab.
Vasta