7. leht 23-st

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Mär 22, 2013 19:10
Postitas overspeed
Ja kui pump ise ilmnebki probleemiks, siis mahavött ja paigaldus:

05-pump-vahetus-01.jpg
05-pump-vahetus-01.jpg (93.64 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-02.jpg
05-pump-vahetus-02.jpg (106.6 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-03.jpg
05-pump-vahetus-03.jpg (130.31 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-04.jpg
05-pump-vahetus-04.jpg (93.59 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-05.jpg
05-pump-vahetus-05.jpg (107.41 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-06.jpg
05-pump-vahetus-06.jpg (121.11 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-07.jpg
05-pump-vahetus-07.jpg (120.2 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-08.jpg
05-pump-vahetus-08.jpg (129.91 KiB) Vaadatud 4603 korda
05-pump-vahetus-09.jpg
05-pump-vahetus-09.jpg (87.69 KiB) Vaadatud 4603 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Mär 22, 2013 19:13
Postitas overspeed
Kui pump peaks vahetusse minema, siis läeb ka filter ja süüteküünlad.

08-filter-01.jpg
08-filter-01.jpg (127.35 KiB) Vaadatud 4602 korda
08-filter-02.jpg
08-filter-02.jpg (103.57 KiB) Vaadatud 4602 korda
08-filter-03.jpg
08-filter-03.jpg (103.45 KiB) Vaadatud 4602 korda

Väike juhend ka: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=23341

Ma pean aint vaatama auto märkmik-logist, kas panin NGK BCPR6ES-11 vöi NGK BCPR6EIX-11

NGK-BCPR6ES-11-vahetus-01.jpg
NGK-BCPR6ES-11-vahetus-01.jpg (101.89 KiB) Vaadatud 4602 korda
NGK-BCPR6ES-11-vahetus-02.jpg
NGK-BCPR6ES-11-vahetus-02.jpg (109 KiB) Vaadatud 4602 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: E Apr 01, 2013 23:47
Postitas overspeed
Abi-jöud:

HIBA-VS-SANDER.JPG
HIBA-VS-SANDER.JPG (107.05 KiB) Vaadatud 4601 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: K Apr 03, 2013 1:23
Postitas PeakBandit
Oled sina üks tubli mees:beer: Olen sinu postitamistest palju nõu saanud ja ka alles uus saabi juures, siis ainult respect, et leiad aega ka siia postitada:head:

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: K Apr 03, 2013 1:53
Postitas overspeed
Heameel teada, et kellelgi veel kasu on mo postitustest :)
Ise ikka aeg-ajalt sirvin tagasi, ei jöua ju köike meeles ka pidada.

Ma pean aint vaatama auto märkmik-logist, kas panin NGK BCPR6ES-11 vöi NGK BCPR6EIX-11

Märkmik-logi ütles, et panin ikka tavalised BCPR6ES-11. Odomeetri järgi peaks järgmise ölivahetusel olema 30'000 ka täis süüteküünaldele.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: K Apr 03, 2013 11:22
Postitas PeakBandit
A, kuda sul kettidega? Vahetatud või se ka vaja teha. Mul 9-5el teevad häält ja nv hakkan tegama. Se ikka paras töö:freak:

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: K Apr 03, 2013 14:13
Postitas werc
Palju 9-5 uus bensiinipump maksab?

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 04, 2013 1:28
Postitas overspeed
A, kuda sul kettidega? Vahetatud või se ka vaja teha. Mul 9-5el teevad häält ja nv hakkan tegama. Se ikka paras töö:freak:

Nagu teemas algusepoole kirjutasin, on autol mootor vahetatud. Sain just 200'000 km hoolduse teinud mootori, millel kett ja muud vajalik vahetatud olid. Keti vahetuseks pidavat mootor maha vöetama, vähemasti nii sain aru, et jah paras suur töö.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 04, 2013 1:29
Postitas overspeed
Palju 9-5 uus bensiinipump maksab?

140 € öeldi mulle poest. Aga kui pumba maha olen vötnud, siis uurin kas saan vaid kulunud harjad vahetatud, vöi läeb kogu pump uus.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 04, 2013 8:59
Postitas ivomets
Palju 9-5 uus bensiinipump maksab?

140 € öeldi mulle poest. Aga kui pumba maha olen vötnud, siis uurin kas saan vaid kulunud harjad vahetatud, vöi läeb kogu pump uus.

harjade vahetamine on paras täpistöö, ehk õigemini pumba korpuse avamine ja sulgemine. ja peovahel seda teha ei saa. kunagi huvi pärast sai ühel pumbal vahetatud aga oli ebaõnn, sest mingi natukese aja pärast suri pump uuesti ja tegelikult oli viga rootori mähises, sest ennem harjade vahetust oli harjadel veel pikkust piisavalt. aga kollektori tahmas ära ja selletõttu kontakti enam ei saanud ja pärast jälle. aga teoreetiliselt saime harjade vahetusega hakkama käll ;)
muideks, neid pumpasi peaks ka ca 60 euri eest saama.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 04, 2013 14:32
Postitas overspeed

harjade vahetamine on paras täpistöö, ehk õigemini pumba korpuse avamine ja sulgemine. ja peovahel seda teha ei saa. kunagi huvi pärast sai ühel pumbal vahetatud aga oli ebaõnn, sest mingi natukese aja pärast suri pump uuesti ja tegelikult oli viga rootori mähises, sest ennem harjade vahetust oli harjadel veel pikkust piisavalt. aga kollektori tahmas ära ja selletõttu kontakti enam ei saanud ja pärast jälle. aga teoreetiliselt saime harjade vahetusega hakkama käll ;)
muideks, neid pumpasi peaks ka ca 60 euri eest saama.

Tänud ette hoiatamast. Eks ma proovin nikerdada. Kaotada nagu pole midagit, kui ei önnestu siis läeb uus, kui önnestub siis :)

140 öeldi Saabi varuosakoodi järgi, aga müüja mainis ka, et alla 100 € on samasugust pumpa saada kuna osa teisi autotootjaid kasutab sama pumpa.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 04, 2013 15:30
Postitas ivomets
väliskujult selliseid pumpasid sarnaseid aga töörõhud erinevad.
nreid peast ei mäleta...

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 05, 2013 1:07
Postitas overspeed
väliskujult selliseid pumpasid sarnaseid aga töörõhud erinevad.
nreid peast ei mäleta...

Kui Saabil peab olema 3,0 bar röhku, siis sain aru et seda reguleerib röhuklapp kütuse liinil. Pumbad on eeldatavasti mahtväljasurvega, seega peaks 3 bar tegema klapi jaoks vast ikka ?

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 05, 2013 8:11
Postitas Trionic
väliskujult selliseid pumpasid sarnaseid aga töörõhud erinevad.
nreid peast ei mäleta...

Kui Saabil peab olema 3,0 bar röhku, siis sain aru et seda reguleerib röhuklapp kütuse liinil. Pumbad on eeldatavasti mahtväljasurvega, seega peaks 3 bar tegema klapi jaoks vast ikka ?

Täpselt nii.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: P Apr 07, 2013 15:37
Postitas overspeed

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 11, 2013 5:44
Postitas overspeed
tegemisel:

pumba-voti.jpg
pumba-voti.jpg (47 KiB) Vaadatud 4600 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 11, 2013 8:37
Postitas Homersimpson
Sa ikka võtad tõsiselt asja.. joonis ja puha... Ma keevitasin suvalisest risust F kujulise hargi ja voillaa... Peale mõningate plastikvidinate lõhkumist muidugi :)

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: N Apr 11, 2013 13:41
Postitas overspeed
Sa ikka võtad tõsiselt asja.. joonis ja puha... Ma keevitasin suvalisest risust F kujulise hargi ja voillaa... Peale mõningate plastikvidinate lõhkumist muidugi :)

Nu jaah ... eks ma seda viimast soovin ikka vältida.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 12, 2013 4:59
Postitas overspeed
Bensiinipumba vöti valmis:

pumbavoti.jpg
pumbavoti.jpg (106.43 KiB) Vaadatud 4599 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 19, 2013 10:22
Postitas overspeed
Rakendasin oma vötme siis töösse. Vöru oli nii kinni, et pidin pikemat vart kasutama keeramiseks, tavalisega läks liialt "vägistamiseks" .

bpv01.jpg
bpv01.jpg (121.03 KiB) Vaadatud 4598 korda
bpv02.jpg
bpv02.jpg (121.75 KiB) Vaadatud 4598 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 19, 2013 10:24
Postitas overspeed
Pärast tagasipanekul pole märgistuse pärast vaja muretseda, see on tehase poolt juba tehtud. Jooned kohakuti ja öige nurgaga ta sees olema saab:

bpv03.jpg
bpv03.jpg (94.18 KiB) Vaadatud 4597 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 19, 2013 10:27
Postitas overspeed
Anumast väljapool olev survevoolik algul kohutas ära, et ei mahugit välja niisama ... kuid nurga alla keerates mahtus ikkagit köik kenasti välja.

bpv04.jpg
bpv04.jpg (122.68 KiB) Vaadatud 4596 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 19, 2013 10:35
Postitas overspeed
Enne pumba väljavötmist nn "ettevalmistusjaamast" tegin (mobiiliga mis käepärast) möned klöpsud et juhtmeid valesti ei ühendaks pärast. Hiljem sain muidugit teada, et pistikud on erinevate suurustega, ei saagit sassi ajada :freak:

Pump läeb maksma 120 € ja tarnitakse ühe päevaga siia saarde.

Seda originaal plastikust survevoolikut ma aga pumba küljest küll tervelt kätte ei osand saada. Nüüd tuleb sinna uus voolik panna. Tekkis siin aga diskussioon voolikute müüjatega, et kuna mul pump uputatud, et siis tuleb panna bensiini uputuskindel voolik, teised jälle ütlevad et tavaline bensiinivoolik peab ka välispinnaga bensiinikeskkonnas vastu. Ma paneks oma panused siiski uputuskindlale voolikule, kuid seda on vaid müüa 8 mm, mul tarvis jällegit 6 mm.

Kas vöib siis panna tavalise bensiinivooliku vöi peab olema selline mille välispind on samasugusest bensiinikindlast materjalist nagu sisepind ?

bpv06.jpg
bpv06.jpg (109.39 KiB) Vaadatud 4595 korda
bpv07.jpg
bpv07.jpg (99.51 KiB) Vaadatud 4595 korda
bpv08.jpg
bpv08.jpg (81 KiB) Vaadatud 4595 korda
bpv09.jpg
bpv09.jpg (97.64 KiB) Vaadatud 4595 korda

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 19, 2013 11:35
Postitas daags
pump peaks tulema koos voolikuga ning klambritega. Kui vähekenegi asjalik pump.

Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Postitatud: R Apr 19, 2013 16:12
Postitas overspeed
pump peaks tulema koos voolikuga ning klambritega. Kui vähekenegi asjalik pump.

Ei ole voolikut kaasas, peab ise hakkama saama, olgugi et saarel on vöimatu leida väljastpoolt bensiinikindlat 6mm voolikut.