Vahepeal on siis aasta muutunud ning lõpuks ka üht teist autoga tehtud.
Kõik algas sellest, et käigukangi nupp oli väsinud. Selline nahk lipendas ja kui niisked ajad olid siis määris kätt ka. Sai
siis hangitud uus käigukangi nupp. Kenasti nahast ja puha.
Paigaldamine peaks iseenesest lihtne olema, vana ära uus asemele. Kuid kus sa sellega. Vana eemaldamine oli juba selline
katsumus, et tekkis hirm kuidas uut sinna peale üldse tervelt saab. Kullinokkade ning torutangidega väänates, irdus lõpuks
vana nupp, plastiku ragina saatel. Uus läks ka suhteliselt eduliselt sinna peale kergelt toore jõuga tagant aidates.
Sain tervelt mõned korrad käiku vahetatud kui käis väike *krõks* ning käigukang muutus selliseks ebamääraseks olluseks.
Käike iseenesest vahetas kui õiges kohas susida. Ainuke põhjus, miks käikukang kätte ei jäänud oli see nahk, mis teda kinni
hoidis.
Sellisena sai liigutud ringi vast kena kuuke kuni täiesti ära tüütas. Nii saigi esimene kord oma masin Audacer'i
teenindusse viidud.
Et lühidalt kokku võtta viis üks juhus teiseni ning saingi endale nüüd koos uue käigukangi nupuga ka uue hoovastiku.
(Tegelikult ei olnudki viga nupu paigaldamisel, vaid tuli välja et keegi on endises elus juba antud hoovastiku liiminud
ning kuna tegemist on mingisuguse plastmassiga siis see järgi andiski.
Et sellest veel vähe ei olnud. Sai ära vahetatud ka Siduri survelaager (viimane oli täiesti oma eluea lõpus) ning kommentaar
härra Trionicult veel, et "Teie sidur on kuidagi kuuma saanud, ei tea kes nõnda väikse mootoriga autol selline üldse
võimalik on" Huumor aga ikkagi ainult coca-cola pudeli suurune
Ette sai paigaldatud veel tagurdamise tuled, samuti sai ära vahetatud suunatule pirnid, mis kohe mitte kollasena enam ei
paistnud.
Ette sai pandud ka uued kõlarid, nii kõrged kui ka mid-base Clarioni toode. Peab mainima, et kõrgete heli läks väga
oluliselt paremaks kui originaalid asendada DLC omadega.
Aga põhjus, miks siduri kallale üldse mindi on aga oopis huvitav.
Nimelt pakuti mulle minu 2L LPT käigu kasti vastu vahetuseks tonnise Aero käigukasti. Tundub justkui minasujutuna aga nii
juhtus. Saigi siis kokkulepitud härradega vahetus päev ning läks sebimiseks.
Täna siis sain oma Klotsi jälle kätte ning oli vaja kiirelt minna proovima. Tulemused on vägagi huvitavad.
Esimene käik on nagu ikka "LÜHIKE"
Teine käik juba pakkus muutusi. Kui originaalis ei saanud 0-100km/h kiirendada teise käiguga vaid pidi kolmanda peale
vahetama (peale softis max RPM'i numbrit tõstes venitas ikka 100km/h välja), siis nüüd on 100km/h käes juba 5500rpm peal
ning sealt oleks veel kõva 1000 minna!!!
Kolmas käik on selline paras linna sõitmise käik.
Neljas on selline, paras järvevanal sõitmiseks kiirusega ca 70km/h
Viies käik on suve/Kiltsi/Dyno otsa käik.
Siinkohal peab mainima, et eesti teedel piisaks esimesest kahest käigust....
Aga jah viimast kolme käiku testida nagu ei saanudki eriti...
Huvitavaid numbreid võin siinkohal ära tuua:
1000rpm ja 5. käik 50km/h
2000rpm ja 5. käik 100 km/h
Mis veel muutus tuntavalt on nn tagumiku tunne. Ülekannete muutudes muutus ka vääne.
Aga käigukang ei ole enam lodev nagu enne vaid selline tummine, täpne ning konkreetne! Väga mõnus... Tänud asja osalistele!
Enam ei lähe isegi 195 lai naast rehv väga kergelt teise käiguga ringi.
Üldiselt ootan suve ja 225 rehvi ette.
