No mul on veel üks huvitav lisa peale turbo, sellel nimeks automaagiline käigukast. Nagu düno graafikust on näha, siis mootor eriti peale 5k ei vääna, kuid kast neljandat enne redline ei vahetanud. Kahjuks on ainult kaks katset ja ei saanud proovida mitte täisgaasil läbimist.
Peale väikest konsultatsiooni selgus, et sellise combo jaoks tuli hea tulemus küll Sarnane cabrio ühe tuntud tüdrukuga roolis on sõitnud sarnaseid aegu manuaal kastiga, kiiremad masinad on kõik parema rauaga liigelnud.
Seega selleks aastaks on kiirendused, tuunimised ja ehitamised läbi. Kui lotoga võidan, siis talvel mõtleb edasi.
Vahepeal on veel ühtteist tehtud:
Mootoripadi on saanud uueks ja nüüd ei liigu enam mootor kiirendades.
kaks korda on rooliotsi vahetatud, kestsid teised terve nädala:)
lahti saadud tüütust "check engine" tulukesest ja paagi tuulutus on nüüd korras.
Temp andur on uus, eelmine näitas 25c tegelikust vähem
Rihmapinguti on värske
Salongi radiaator on uus.
Nüüd valmis neljapäevaseks tripiks:)
PS. see kuuepunkti alus ja roolilati hoidja teevad autost täiesti teise masina!
Täna õhtul nokitsedes sai pagassis asub CD box väikse uuenduse, algupärase 96 aastal tehtud originaali asemel tuli supermoodne '97 aasta asendus seade:) Nüüd loodetavasti mängivad plaadid kõigis kuues augus probleemivabalt. Kui aega tekib, siis katkub algupärase laiali ja uurib, mis karul kõhus juhtus:)
Taas laguneb Viimasel ajal on autole Alzheimeri tõbi tulnud külge, nimelt unustas kollane ära, et ta cabrio on:) Katus sõidab endiselt ilusti, kuid kliimal ja muul kabriospetsiifilistel jublakatel pole aimugi, mis asendis katus parajasti on...
Täna proovib teise SID-ga, millele gurude poolt pandud diagnoosid on viitamas.