2.juunil on Lasnamäe kanalis Speedest Dunlop Race.
Peale (väga)lühikest arutelu oleme mõlemad ka seal stardis.

Palume kõiki kaasa elama:headbang::headbang:
Algselt postitas: sebastian
Minu videosoperdis on siin:
http://www.rossonex.com/SAAB/OMC2007.avi
(parempoolse hiirenupuga ja Save Target As...)
118MB
pikkus: 10'08"
Esimesed 4,5 minti on meie meeste kihutamine, ülejäänud osa muu trall.
Loodetavasti õnnestub teil tõmmata, paar nädalat on ikka üleval![]()
koolitusel pidurdas 3ne bemm 75-80km/h pealt 18m. nulli.Algselt postitas: jupats
pidurite kohapealt nii palju et minu aastakäigu 9-5 on normaalses konditsioonis piduritega pidurdusmaa 100km/h ca 31m. See on üks parimaid tulemusi Tavaautode seas. Ise olen mõõtnud 32m. Näiteks 2006 aasta Honda Accord Tourieril oli pidurdusmaa 40m, mis on euroopa liidu norm
Algselt postitas: wilddog
NG oma lollikindla mootori ja T5-ga oleks suht sobiv konkurent. Progetav Engine Management oleks kah abiks. Classic oleks samuti hea kanditaat. Kindlasti jääb asi raha ning soovi taha. Sest spetsiaalselt ehitatud mootorid kõlbavad vaid konkreetseks ürituseks ja tavatingimustes oleks see masin suht kasutu.
Loe hoolega..Algselt postitas: Silvio
B-klassi Nissanitest jäi vist üksjagu puudu?Kust tuleb see 9-5 mass 2.5t? Kunagi ei räägita täismassidest. Auto massiks loetakse tühimassi. 9-5 puhul on see maksimaalselt 1650kg e. siis sama mis näiteks 5-seeria BMW või E-klassi mersu. Mingist eriliselt raskest GT-Cruiserist (mida see üldse tähendab täpselt?) ei saa juttgi olla, see on täiesti tavaline keskklassi luksussedaani kaal.
Oma Trolli,ega ka Halli võimsust ei tea. Trollile pakub Hirsch kas 190.või 200kW, aga mõõtnud rullidel veel ei ole.Interneti hobujõududega ei viitsi spekuleerida.Lähipäevadel mõõdame mõlemad ära.Algselt postitas: eston21
huvi pärast küsin, et palju iisak ja trionic trolli võimsuseks arvavad olevat?
sain oma küsiumusele ühest trionicu postist vastuse
Nõus, et üle 250km/h on Saabi jaoks üsna problemaatiline, aga mitte võimatu, arvan. 450...500 hobust koos meeletu väändega veab ka suhtliselt raskemat keret edasi, esivedu miili puhul suurt ei määra.Algselt postitas: Silvio
B-klassi Nissanitest jäi vist üksjagu puudu?Kust tuleb see 9-5 mass 2.5t? Kunagi ei räägita täismassidest. Auto massiks loetakse tühimassi. 9-5 puhul on see maksimaalselt 1650kg e. siis sama mis näiteks 5-seeria BMW või E-klassi mersu. Mingist eriliselt raskest GT-Cruiserist (mida see üldse tähendab täpselt?) ei saa juttgi olla, see on täiesti tavaline keskklassi luksussedaani kaal. No offence mehed aga sinnani on pikk maa minna kus Saab sõidab miili peale üle 250kmh. Suured investeeringud mootorisse + et see viimase vindini ehitatud mootor ka kestaks nii pikka maad järjest täisgaasiga sõita. Paljud proffide ehitatud turboautod läksid tänavusel OMC-l kõrge rõhu ja kuuma ilma kombinatsiooni tõttu laiali ja ei suutnud sõita oodatud tulemust. Nagu näha siis mõnel mehel pole tõsist võistlustki selleks vaja, et mootor koguaeg laiali oleks, rääkimata võistlustel osalemisest või veel enam klassi tippu küündiva tulemuse sõitmisest.