One Mile Challenge 2007 19. mai

Ühised tegemised
Vasta
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#176

Nii härrased.
2.juunil on Lasnamäe kanalis Speedest Dunlop Race.
Peale (väga)lühikest arutelu oleme mõlemad ka seal stardis.:poke:
Palume kõiki kaasa elama:headbang::headbang:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#177

Hea esinemine ja tore näha, et üritustel osalemine on juba korralikult ette võetud:)
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#178

Algselt postitas: sebastian
Minu videosoperdis on siin:

http://www.rossonex.com/SAAB/OMC2007.avi

(parempoolse hiirenupuga ja Save Target As...)

118MB
pikkus: 10'08"

Esimesed 4,5 minti on meie meeste kihutamine, ülejäänud osa muu trall.
Loodetavasti õnnestub teil tõmmata, paar nädalat on ikka üleval :)

Tänud filmi eest,

Annab päris hea ülevaate, kuna ise kohale ei saand tulla.


:poke:Sipelgaz:wtf:
KOLE
Postitusi: 53
Liitunud: N Apr 29, 2004 21:51
Asukoht:
Auto:

#179

Üks pilt meist endist:

Lisatud failid
LiVE FAST,DiE OLD!
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#180

Üritus oli mõnus!!!
Saabide tulemused olid ka väga tipp-topp, võttes arvesse kelle vastu seal võisteldi.

Pildid ja videod on ka hästi välja kukkunud. Tublid poisid kellel kaamerad kaasas olid.
romza
Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#181

bob
Postitusi: 53
Liitunud: P Dets 03, 2006 18:59
Asukoht:
Auto:

#182

Niipalju, et mina oma esimesel katsel sain 200 neljanda käiguga. Teisel katsel panin enne lõppu ka viienda käigu ja sellest kohe see 3 km kadus. Muide spidomeeter oli 210 peal.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#183

Bob, sul on aero? Siis teab millega tulevikus võrrelda...
Aitäh KOLE pildi eest ;)
Sent from my Monte Carlo using B236
bob
Postitusi: 53
Liitunud: P Dets 03, 2006 18:59
Asukoht:
Auto:

#184

ei ole aero, vector on, 129kw, 100% stock
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#185

Algselt postitas: bob
ei ole aero, vector on, 129kw, 100% stock

Hea esinemine sellegi poolest.
Küsimus veel, et mis Trolli spidomeeter näitas ja pikk se pidurdus ala oli?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#186

Spido näitas 220 ja pidurdusteekond alla 100m. VÄGA BREMBOD pidurid.
OT: Hallil on naljakad stock pidurid.Välja näevad,nagu ädised stock asjad kunagi,aga pidurdusmaa uute ferodo+sünt õli paketiga vaatamata ligi 2,5 tonnisele massile veelgi lühem(pidurdusjõud 50-50,trollil 70-30),kui Trollil. Samu sadulaid kasutab nii ferrari,kui porsche osadel mudelitel.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#187

Ma arvan, et saabide puhul see pidurdus pole vast kõige problemaatilisem. Minu arvates ka stock pidurid on igati talutavad ning pole ka väga suur väljamineks suuremad kettad ja paremad klotsid panna.
Kuid põhimure on vast saada võimsust suurtematel pööretel ning vähendada turbo laagi.
Vend näiteks portis omal opeli mootori plokikaane ära, parandas sisselaset ja väljalaset. Nüüd on võimsust piisavalt ka pööretel üle 6000rpm. Lagi tal hetkel mingi 8500 rpm juures. Igatahes see vabalthingav vana vectra pann jookseb vabalt üle 240kmh. Varsti saab ta uued nukkvõllid soome tuunimisfirmast kätte ja siis peaks veelgi erksamaks minema.

Igatahes minu 9-5 aero enam tema romule 0-100kmh järgi ei jõua, kuid sealt üle on minu autol kiirendus parem vähe parem, kuid ka jälle mingi 200 juures tema opel ikkagi kiirem, sest temal veel mootoril sellistel pööretel jõudu piisavalt kui minu masinal turbo hingeldab juba.

Maksimaalselt olen ise ka oma saabil ka spidoka ikka üle 240 saanud, kuid see viimane lõpp tuli suht vaevaliselt.

Eks see jah vist ole sellest tingitud, et millistel pööretel mootor kõige paremini tunneb.

Lähituleviku teema on kahe turboga autod, kus väiksem turbo pumpab madalamatel pööretel ja suurem kaalikas kõrgematel pööretel. Sellistest masinatest vast annaks sirgemaid kW kõveraid välja pigistada ja suuremaid pöördeid saavutada.

Aga seniks, et OMC-l saaks saabiga koha kätte näidata ka tippudele on vaja ikka tõsist ümberehitust.
romza
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#188

pidurite kohapealt nii palju et minu aastakäigu 9-5 on normaalses konditsioonis piduritega pidurdusmaa 100km/h ca 31m. See on üks parimaid tulemusi Tavaautode seas. Ise olen mõõtnud 32m. Näiteks 2006 aasta Honda Accord Tourieril oli pidurdusmaa 40m, mis on euroopa liidu norm
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#189

Kui ise peaksin võistleja olema ja oma autoga, siis kindlasti jääks see raha taha ja kindlasti ka oskuste taha. Igaüks võiks ikkagi oma liistude juurde jääda selle kohapealt.
Kuid, et saada kiirendusvõistlustel top 3 sekka, siis vaja juba midagi taolist oma saabiga teha, nagu robert oma masinaga teinud:
http://www.garaget.org/?car=135
romza
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#190

NG oma lollikindla mootori ja T5-ga oleks suht sobiv konkurent. Progetav Engine Management oleks kah abiks. Classic oleks samuti hea kanditaat. Kindlasti jääb asi raha ning soovi taha. Sest spetsiaalselt ehitatud mootorid kõlbavad vaid konkreetseks ürituseks ja tavatingimustes oleks see masin suht kasutu.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#191

Algselt postitas: jupats
pidurite kohapealt nii palju et minu aastakäigu 9-5 on normaalses konditsioonis piduritega pidurdusmaa 100km/h ca 31m. See on üks parimaid tulemusi Tavaautode seas. Ise olen mõõtnud 32m. Näiteks 2006 aasta Honda Accord Tourieril oli pidurdusmaa 40m, mis on euroopa liidu norm
koolitusel pidurdas 3ne bemm 75-80km/h pealt 18m. nulli.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#192

Algselt postitas: wilddog
NG oma lollikindla mootori ja T5-ga oleks suht sobiv konkurent. Progetav Engine Management oleks kah abiks. Classic oleks samuti hea kanditaat. Kindlasti jääb asi raha ning soovi taha. Sest spetsiaalselt ehitatud mootorid kõlbavad vaid konkreetseks ürituseks ja tavatingimustes oleks see masin suht kasutu.

Iroman`i 460hj on tavakasutuses(juhul,kui laiali pole).
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#193

Algselt postitas: Trionic
Iroman`i 460hj on tavakasutuses(juhul,kui laiali pole).

Sellise pilliga võiks juba päris head aega sõita, kas on tal ka mingeid kiirendusaegasid teada? veerand miili? miil?
romza
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#194

ehk saab seda punast peletist ka kanalis näha koos troosti paugupillidega
Silvio
Postitusi: 3
Liitunud: N Apr 26, 2007 16:40
Asukoht:
Auto:

#195

B-klassi Nissanitest jäi vist üksjagu puudu? :) Kust tuleb see 9-5 mass 2.5t? Kunagi ei räägita täismassidest. Auto massiks loetakse tühimassi. 9-5 puhul on see maksimaalselt 1650kg e. siis sama mis näiteks 5-seeria BMW või E-klassi mersu. Mingist eriliselt raskest GT-Cruiserist (mida see üldse tähendab täpselt?) ei saa juttgi olla, see on täiesti tavaline keskklassi luksussedaani kaal. No offence mehed aga sinnani on pikk maa minna kus Saab sõidab miili peale üle 250kmh. Suured investeeringud mootorisse + et see viimase vindini ehitatud mootor ka kestaks nii pikka maad järjest täisgaasiga sõita. Paljud proffide ehitatud turboautod läksid tänavusel OMC-l kõrge rõhu ja kuuma ilma kombinatsiooni tõttu laiali ja ei suutnud sõita oodatud tulemust. Nagu näha siis mõnel mehel pole tõsist võistlustki selleks vaja, et mootor koguaeg laiali oleks, rääkimata võistlustel osalemisest või veel enam klassi tippu küündiva tulemuse sõitmisest.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#196

Algselt postitas: Silvio
B-klassi Nissanitest jäi vist üksjagu puudu? :) Kust tuleb see 9-5 mass 2.5t? Kunagi ei räägita täismassidest. Auto massiks loetakse tühimassi. 9-5 puhul on see maksimaalselt 1650kg e. siis sama mis näiteks 5-seeria BMW või E-klassi mersu. Mingist eriliselt raskest GT-Cruiserist (mida see üldse tähendab täpselt?) ei saa juttgi olla, see on täiesti tavaline keskklassi luksussedaani kaal.
Loe hoolega..;) keegi ei rääkinud seal 2.5 tonni juures SAABist vaid Trionicu 850 BMW-st...

Ja mis B-klassi Nissanitesse puutub, siis keegi ei üritanudki Trolliga nende vastu minna, varasem jutt oli konkreetsest punasest 9000-st, mis kahjuks kokku ei saanud seekordseks võistluseks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#197

huvi pärast küsin, et palju iisak ja trionic trolli võimsuseks arvavad olevat?

sain oma küsiumusele ühest trionicu postist vastuse
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#198

Algselt postitas: eston21
huvi pärast küsin, et palju iisak ja trionic trolli võimsuseks arvavad olevat?

sain oma küsiumusele ühest trionicu postist vastuse
Oma Trolli,ega ka Halli võimsust ei tea. Trollile pakub Hirsch kas 190.või 200kW, aga mõõtnud rullidel veel ei ole.Interneti hobujõududega ei viitsi spekuleerida.Lähipäevadel mõõdame mõlemad ära.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#199

Algselt postitas: Silvio
B-klassi Nissanitest jäi vist üksjagu puudu? :) Kust tuleb see 9-5 mass 2.5t? Kunagi ei räägita täismassidest. Auto massiks loetakse tühimassi. 9-5 puhul on see maksimaalselt 1650kg e. siis sama mis näiteks 5-seeria BMW või E-klassi mersu. Mingist eriliselt raskest GT-Cruiserist (mida see üldse tähendab täpselt?) ei saa juttgi olla, see on täiesti tavaline keskklassi luksussedaani kaal. No offence mehed aga sinnani on pikk maa minna kus Saab sõidab miili peale üle 250kmh. Suured investeeringud mootorisse + et see viimase vindini ehitatud mootor ka kestaks nii pikka maad järjest täisgaasiga sõita. Paljud proffide ehitatud turboautod läksid tänavusel OMC-l kõrge rõhu ja kuuma ilma kombinatsiooni tõttu laiali ja ei suutnud sõita oodatud tulemust. Nagu näha siis mõnel mehel pole tõsist võistlustki selleks vaja, et mootor koguaeg laiali oleks, rääkimata võistlustel osalemisest või veel enam klassi tippu küündiva tulemuse sõitmisest.
Nõus, et üle 250km/h on Saabi jaoks üsna problemaatiline, aga mitte võimatu, arvan. 450...500 hobust koos meeletu väändega veab ka suhtliselt raskemat keret edasi, esivedu miili puhul suurt ei määra.
Miks osad mootorid laiali. No ma pakun, et puudub korralik mootori juhtimise süsteem, mis kasvõi detonatsiooni eemale hoiaks. Saabi Trionic seda oskab, lähenedes igale silindrile personaalselt ja veel palju muudki mis mootorit hoiab. Rääkimata Saabi mootori vastupidavusest. Ei ole just palju mootoreid, mis ~400hj (ehk siis kahekordset stock võimsust) midagi muutmata vastu peaks.
Aga OK, ei kiida ma siin rohkem miskit, arusaadavalt peab praktika asju selgitama, mitte jutukene netilehel.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#200

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=73987
Kas keegi targematest oskab öelda,mis üritusega tegu?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta