8. leht 11-st
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Nov 05, 2010 16:39
Postitas AntonG
Sul on need ümmargused

Muidu on tõeline minu Grifa kaksikvend . Tore !
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Nov 06, 2010 16:50
Postitas Jupats
Muideks, ega sul sumpa vahetamisega kinni poomise mure ära ei kadunud? Liiga peenike downpipe on asi, mida juba ammu kahtlustanud olen. Endal mul ju sama mure. Kindlasti on see midagi mehhaanilist.
Nii palju olen vahepeal targemaks saanud, et kinni poomise hetkel tekib räme hulk Fuel Cut`e.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Nov 06, 2010 22:03
Postitas RStorm
Peale sumpa vahetust muutus oluliselt elavamaks minek ja mul oli üldse mingi imelik kakkumine, jõnkustamine täisgaasiga pöörete vahemikus 2000-3500 umbes. Kuid nüüd pole seda enam täheldanud, pole jõudnud nii väga katsetada ka hetkel.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Nov 12, 2010 12:45
Postitas RStorm
Tänane hommik algas mulle käivitusega juhtmetest, polnud enam akul särtsu, et käivituda. Mis mind imestama paneb on see, et aku ise on aasta ja 3 kuud vana. Kas siis tõesti lisavõimendi koos subwoofriga tõmbavad aku läbi? Tulesi ega muud säärast pole ka põlema unustanud, mis seda kiirendanud oleks:conf:, lühikesi otsi on ka minimaalselt. Iga hommik 25-30 km on koguaeg vaja sõita.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Nov 12, 2010 13:05
Postitas Jupats
Viimase otsa akut tõesti jube kehvad. Vahet pole kas Bosch, Varta või mõni muu elukas. Millegi pärast oskas originaal aku 4 aastat ilma probleemiteta vastu pidada. Nüüd peab iga 1,5 aasta tagant vahetama.
Ei raatsi kuivakut ka eriti osta. Need pidid külajuttude põhjal tunduvalt kauem vastu pidama.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Nov 12, 2010 13:13
Postitas RStorm
Mul on Exide aku. Kuid peab tõesti mainima, et originaal aku kestis pea 6 aastat vastu. Imelik et need aftermarketi omad nii lahjad siis on. Praegu panin ta laadima, vaatab mis ta tegema hakkab üldse.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Nov 12, 2010 14:18
Postitas lamp
Mul enda autol mölemal hankook-i aku ja kestavad nagu vanad mehed..mölemalt suht teine vöi kolmas aasta läheb ei mäleta täpselt enam. Exide aku andis näiteks aastaga saba. Kuiv aku kestab kauem küll kui nn tavaline aga hind on ka märgatavalt kröbedam. Ise kasutasin nn " kuiva" akut 5a ja müüsin koos autoga maha, 5a jooksul korra läks tühjaks ja seda ka oma lollusest.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Nov 12, 2010 14:24
Postitas Homersimpson
Otsi ülesse kasutaja Morris. Tema käest saad abi

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Nov 14, 2010 15:49
Postitas RStorm
Ei ole mul need jõnksud kiirendamisel kuhugi kadunud. Huvitaks mis neid põhjustada võib, esinevad nad ka kaootiliselt, kord on kord ei ole. Toimuvad nad siis, kui turbo saab oma maksimaal rõhu ülesse 0,9-1 bar ja ükskõik mis käiguga. Tugevamalt 3,4 ja 5ndaga..pööretevahemikus 2000-3500, peale 3,5k kaob ära ja käib ilusti. Kas asi on softis, turbos, mingis klapis, lambdas, pihustites, kütuse pumbas, õhufiltris?:D. Sooviks kuidagi lahendust leida sellele ja jälile saada:poke:. Mis siin targemad kostavad?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Nov 14, 2010 15:59
Postitas Jupats
Jõnksutamine ise viitaks nagu probleemidele seoses rõhukontrolliga. BPC, MAP, MAF või By-pass võivad täitsa vabalt süüdlased olla.
Garretti 1 bar pole eriti suur rõhk ja on T7 originaal boostimäppidele täitsa vastuvõetav. Seega softi eriti ei kahtlustaks. Lambda võib välistada, kuna 1 bar juures nagunii seda ei võeta arvesse.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Nov 14, 2010 16:04
Postitas RStorm
By-pass on mul vahetatud hiljuti, puhastasime midagi ka ükskord MAP-i? Kuid kuidas kindlaks teha mis neist jukerdada võib? Tech 2 näitab ka selliseid asju?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Nov 14, 2010 16:10
Postitas Jupats
Ainus võimalus on proovida üksaaval läbi kindlalt töötavate komponentidega. Tech2 võib tõesti midagi näidata, kui keegi viitsiks väga keskendunult näitajatesse süveneda.
Trionic 7 puhul on veel üsna palju avastamata/avaldamata saladusi. Alles hiljuti näiteks avastasin arvutusliku väljalaske temperatuuri tähtsuse. Nimelt kui see ületab n-arvu, tõmmatakse jõud trastiliselt maha, et kaitsta katalüsaatorit.
EDIT: Viimasel ajal tekitab kahtlust wastegate klapp. Äkki vaja portida? Nii mitsu kui ka garret ei suuda sageli vajalikku boosti saavutada. Minu boostikõverad on näiteks täiesti ebanormaalsed, kuigi õhukogustega on kõik korras:S
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Nov 23, 2010 18:54
Postitas RStorm
Mõtlen siin vaikselt ka sport või race katalüsaatori peale. Kumba üldse vahele panna? Mis nende erinevus on? Kui tõenäoline on, et ma selle lõvimöirgega ka ülevaatuse läbi saan seaduslikult tulevikus? Nullilähedane?:D. Kui tark oleks vana süsteem maha parseldada:conf:
EDIT: Leidsin
sellise
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Nov 24, 2010 15:45
Postitas RStorm
Eile jooksis odomeetrile 200 000 km ette. Päev enne mõtlesin, et oh saab kena pildi teha, kuid ma loomulikult magasin selle maha ja 10 km oli juba üle läinud:wall:.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Nov 24, 2010 16:04
Postitas Cyber
Keri tagasi..

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Nov 24, 2010 16:12
Postitas RStorm
sõidan nii kaua tagurpidi:D
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 9:05
Postitas RStorm
Eile lõpetas ABS koostöö. ABSi tule lõi põlema, brake(!), ohukolmnurk läks lausa punaseks ja TCS ka offi. Sellist vaatepilti pold veel kohanud. Varsti peaks auto juba Troosti õuele veerema.
Mis selle põhjustada võis, kas katki läinud ratta andur või halvemal juhul kogu ABS juhtsüsteem?
Krt koguaeg läheb viimasel ajal midagi katki:D

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 9:11
Postitas iisak
ABS aju on katki:wise:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 9:34
Postitas napoleon
Mul juhtus see korra, kui käsipiduriga kannapöörde tegin ja käsipidur jäi vist natuke peale. Probleem lahenes ise umbes 5min pärast.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 10:31
Postitas RStorm
Algselt postitas: iisak
ABS aju on katki:wise:
Katki jah, kuulsin juba hinda ka...28 000.-:wall:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 10:38
Postitas Rauno
Kas see ABS aju on ka auto vin koodiga kuidagi seotud või jääb selle puhul võimalus kasutatud aju panna?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 11:09
Postitas iisak
Algselt postitas: RStorm
Katki jah, kuulsin juba hinda ka...28 000.-:wall:
Saab ka parandada.
Oluliselt odavamalt:facts:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 13:18
Postitas Gals
Algselt postitas: napoleon
Mul juhtus see korra, kui käsipiduriga kannapöörde tegin ja käsipidur jäi vist natuke peale. Probleem lahenes ise umbes 5min pärast.
Juhtus ka eile täpselt sama asi. Tegin jäise platsi peal väikese külglibisemise ja järsku läks Brake ja ABS põlema. Proovisin pidurdada ja ABS'i tõepoolest ei olnudki. Aitas see, et süüde korra välja ja sisse tagasi ja siis kõik toimis.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 13:39
Postitas RStorm
Mul käsipiduriga kannakaid tehes, teeb ainult selle piip heli. Annab teada, et kle mida sa nüüd teed! Spido loeb ka ju taguratastelt kiirust.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 13:51
Postitas Homersimpson
Seletage mulle lollile miks peaks käsipiduriga kannakaid tegema
