9. leht 23-st

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Juul 09, 2009 20:26
Postitas qdwin
Algselt postitas: Jupats
Krobeduste vahelt sai õhk jooksu.
1) Herr Jupats läheb nüüd vuttvutt poodi ja ostab sixpacki
2) Herr Jupats ostab võimalikult sama tooni veljevärvi ühe aerosoolpudeli
3) Herr Jupats kisub vanad pastlad veljelt maha
4) Herr Jupats võtab nüüd drelli ja paneb terasharja otsa
5) Herr Jupats laseb kogu rehviga kokku puutuva kontaktpinna saastast puhtaks. Seda võiks teha hellasti muidu tuleb pärast pahteldada aga pahtel jäi ju ostmata.
6) Herr Jupats lakib kontaktpinna paar korda ära, et teravaid servi ja jõnkse ei jääks.
7) Herr Jupats paneb uued rehvid peale.

Niikaua kui rehve veljelt maha ei kisu, on olukord õhkupidav.

...Peaks ühe sixpackiga täitsa hakkama saama. Alekokk on kõige sobivam.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Juul 09, 2009 20:53
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: qdwin
...Peaks ühe sixpackiga täitsa hakkama saama. Alekokk on kõige sobivam.

Äi krt .... ühe sixpackiga ma ei riskiks :beer:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Juul 09, 2009 21:00
Postitas qdwin
no jahh. Tegelt ma sain täitsa ilma hakkama, aga selle eest oli assisteerimas raskekahurvägi.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Juul 09, 2009 23:58
Postitas Jupats
Hehe naljatilgad...
Arvestades mu praegust konditsiooni, kus kohvitassi ainult tõsta saab, siis jääb vast ära...

Pean need veljed enivei parandusse viima. Ise sitta teha ei tahaks, kuna ei oska punktigi valgele paberile joonistada. Rääkimata siis velgede värvimisest.

Aga peab tunnistama, et Qdwini õpetus on põhjapanevalt põhjalik:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: P Juul 19, 2009 11:39
Postitas Jupats
Kuna siin juba mõnda aega on olnud probleeme kick-down`iga, siis eile sai maha kistud nii MAP kui ka MAF sensor. MAP paistis esmapilgul suhteliselt puhas. Natuke sai seda ikka puhastatud.
MAF´iga olid juba teised lood. Plaatina traadid olid jubeda tahma korra all. Ime, et see asi ültse toimis:S

Illustreeriv pilt ka juurde:
Pilt

Peale MAF`i puhastust märkasin proovisõidul juba tunduvalt usutavamat õhukogust ning boosti. Kui enne tõusis kick-down`i järgne boost 1,6bar peale, mis on ebanormaalne, siis nüüd istus ilusti õigel kohal.

EDIT: Pilt ka MAP sensorist

Pilt

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Aug 19, 2009 0:21
Postitas Jupats
Kunagi ammu jäi siinses foorumis kõrva selline fakt, et 9-5`l piiratakse rõhk kusagil 200-220km/h peal ära. Siin kohal ka küsimus, et äkki keegi teab sellest natuke lähemalt rääkida.

Olen juba pea pool aastat otsinud softist "määrajat", mis seda tekitab. SAABspeedil sain ka seda omal nahal tunda, kui 200km/h peal rõhk kukkus 0,6bar peale. Tunne oli sama, nagu oleks pidurit vajutanud.:drink:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Aug 19, 2009 6:16
Postitas Homersimpson
ECMStat.ST_ActiveAirDem pane SID'ile , ehk sealt tuleb midagi välja :conf:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Aug 19, 2009 9:23
Postitas Jupats
Proovin, kui saan T7Suite korralikult tööle. Ei taha saadanas Windows 7ga töödata:o

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: R Aug 21, 2009 22:11
Postitas Jupats
Parempoolne tüüp on hämmingus, et vastas seisev esiisa on temast kiirem:headbang:

Pilt

EDIT: Mõned minutid hiljem saabus selline tüüp mõõduvõtmist maha rahustama...

Pilt

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: L Aug 22, 2009 5:34
Postitas veldur
Algselt postitas: Jupats
Proovin, kui saan T7Suite korralikult tööle. Ei taha saadanas Windows 7ga töödata:o
Windows 7 all pidavat olema täiesti töötav 'Windows XP Mode'

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Aug 24, 2009 10:39
Postitas Jupats
Tänud vihje eest veldurile. Siiski T7Suite Windows7 x64 ei toeta. Aga see selleks...


Sai siin rattakoobastesse, logarite alla pandud hunnik summutusmatte ning paksu vilti. Tulemus jällegi väga hea. Ainuke, mis veel segab, on kõrgesageduslik kohin koobastes.
Selle vastu aitab vist logarite välispidine kinni katmine. Äkki keegi oskab öelda, kas kõlarikate saab seal välitingumustes hakkama?
Kardan, et äkki hakkab mustust koguma. Vett see materjal ei karda, seda sai juba proovitud. Idee tuli MB koopaid uurides, kus terve logar mingi riide all peidus.

EDIT: Ise küsin, ise vastan. TROLL andis õpetussõnu, et kõlarikate alla ning kivikaitseplöga peale. Nii pidi hää olema. Proovin lähiajal ära:P

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Sept 16, 2009 10:43
Postitas Jupats
Siin veel üks pilt:
Pilt

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: N Sept 17, 2009 19:45
Postitas Jupats
Ja siis uute sussidega kah:cool::drink:

Pilt

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Okt 19, 2009 18:13
Postitas Jupats
Vahepeal siis:
Auto seisab hetkel, kuna vabalthingav. WG varda hobuseraudne seib arvas sõidu pealt autost eemalduda. Kuna mingit traati ei taha sinna panna, siis läksin VM`i uut küsima. 54.-:D võtsin igaks juhuks 4 tk.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Okt 19, 2009 18:23
Postitas qdwin
Maatõugu eestlase ratsionaalsusest tasuks teistelgi rahvastel õppust võtta. Herr Jupatsil on ka järgmise kolme Saabi jaoks vastav seib varnast võtta.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Okt 19, 2009 18:32
Postitas S9K
Aga kui on eraldi seisev (väline) wastegate, kuhu ma siis selle seibi panen :(

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Okt 19, 2009 18:39
Postitas sebastian
Algselt postitas: Jupats
...54.-:D võtsin igaks juhuks 4 tk.
Noorus on ikka hukka läinud. Kui 54.- mingi lihtlabase vedruseibi (mis pole isegi kullatud mitte) eest sunnib neid kohe 4tk. ostma, siis....
jupats aspiriini äkki? :P

(sahtlipõhjast neid leiaksin, aga nüüd on muidugi juba hilja...;) )

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Okt 19, 2009 19:09
Postitas Jupats
Tagumise ukse sisemise lingi kruvi kaane sai ka ostetud 11,40.- eest. No tõsine shoppamine ikka käis:D

Häbi oli 1 ainult osta:drink:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: E Okt 19, 2009 20:11
Postitas Trionic
Need splindid on tõsine kulumaterjal,kuna pidevad termošokid WG ja -võlli liitekoha lihtsalt "pudruks söövad".

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Okt 21, 2009 10:29
Postitas Jupats
Peab nüüd auto Valgevene reisiks ette valmistama. Ei oska nüüd kusagilt alustada...
Mõni mees sõidab siin oma saabiga Euroopa teise otsa nii, et silm ka ei pilgu. Ma siin pabistan mingi 700km pärast:D

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Okt 21, 2009 10:36
Postitas IFF
Algselt postitas: Jupats
Peab nüüd auto Valgevene reisiks ette valmistama. Ei oska nüüd kusagilt alustada...
Mõni mees sõidab siin oma saabiga Euroopa teise otsa nii, et silm ka ei pilgu. Ma siin pabistan mingi 700km pärast:D

Ei no kasuta kainet mõistust. Mis seal ikka väga ette valmistada.

Vaata, et vedelikud oleks normid samuti ka rõhud rehvides näiteks.

See 700km läheb ludinal ma ühel nädalavahetusel paugutasin rohkem isegi Eestis :P

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Okt 21, 2009 10:47
Postitas Cyber
hmm.. suvel sai (peaaegu) ühe hooga Tallinn-Varssavi tehtud..:P Kontrolli, mis Iff ütles, võta "just in case" teine DI ka kaasa ja hakka minema..:) Lisaks võta igaks juhuks liiter õli kaasa. Muud ei ole sul midagi ette valmistada. Kui sa siin tunned end suht kindlalt sõites, siis ei juhtu ka seal midagi. Teede olukord ons eal ilmselt pisut teine, niiet tellis sokist välja..;)

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Okt 21, 2009 10:53
Postitas qdwin
Sa oled ratsionaalne inimene, tagavara Di, siduriketas, aju, throttle body, natuke kaitsmeid, bena pump, karteri tuulutuskit, tulepirnid oleks vast miinimum mis peaks ikka autos olema.

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Okt 21, 2009 10:53
Postitas ill
Algselt postitas: Jupats
Peab nüüd auto Valgevene reisiks ette valmistama. [skip]. Ma siin pabistan mingi 700km pärast:D

Tagasi ei tule? :poke:

Saab 9-5 Aero, 2001, Jupats

Postitatud: K Okt 21, 2009 11:16
Postitas Jupats
To ill: No vähemalt loodan tagasi jõuda, kui kohalikud miilitsad väga ära ei peedista.

To Qdwin: Klapid ning kaane unustasid mainida;)