9. leht 10-st

Saabnet 1km challenge

Postitatud: L Aug 18, 2007 21:21
Postitas IFF
Algselt postitas: suur
T8 tulemust polegi kirjas :(

Ta katkestas.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: L Aug 18, 2007 21:47
Postitas Cyber
Et herr Torque on juba 2 korda suhteliselt kindlalt me kiirusemõõtmised kinni pannud, siis arvasin heaks premeerida teda ka personaalse staatusega..:)

Plutrick, jah, oli kahjuks sunnitud katkestama, ei teagi, mis viga teda vaevas.

Omal on kah juhe täitsa koos päevast. Sahmerdamisest jätkub mul nüüd küll pikemaks ajaks..:)

OT: IFF on ka salamahti kilopostituseni jõudnud..:P

Saabnet 1km challenge

Postitatud: L Aug 18, 2007 21:54
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Plutrick, jah, oli kahjuks sunnitud katkestama, ei teagi, mis viga teda vaevas.

Omal on kah juhe täitsa koos päevast. Sahmerdamisest jätkub mul nüüd küll pikemaks ajaks..:)

OT: IFF on ka salamahti kilopostituseni jõudnud..:P

Njah Plutric suri välja. Juhtub. Nagu eleri ütles läks tagasi koduses õhkkonnas olles kenasti käima.

Ja muide Cyber 1000 oli täis juba suvisel kokku tuleku ajal ;)

Saabnet 1km challenge

Postitatud: L Aug 18, 2007 22:04
Postitas Cyber
Algselt postitas: IFF
Njah Plutric suri välja. Juhtub. Nagu eleri ütles läks tagasi koduses õhkkonnas olles kenasti käima.
Ju siis peab tihemini värske õhu kätte viima, et harjuks teiste seltskonnaga jms..:)

Saabnet 1km challenge

Postitatud: L Aug 18, 2007 22:09
Postitas aRtic
ilusad pildid,respect.. järgmine kord üritan ka tulla!:drive:

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 1:05
Postitas vmaster
Esimese korra kohta 16-s koht polegi paha. Järgmine aasta loodetavasti on tulemused paremad juba.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 1:48
Postitas sebastian
Sain isegi lõpuks teada, palju Garrett T25 turbo lubab. Natuke softi modides saaks ehk paar km/h juurde, aga ilmselt pole selle pisikese fööniga mõtet ekstreemsusteni minna.
Iseggi Greddy elektrooniline rõhukontroller, ei oska selle turboga üle 5000p/min midagi teha: rõhk langeb järjekindlalt alla 1,2 baari, kuigi keerasin reaalajas "punni põhja"..:cool:

Suured tänud korraldajatele toreda ürituse eest!

(Plutric sai pärast võistlust siiski 110-ga sõita. Mis sest et treileril :) Jälitasin neid kuniks Laki tänavale ära keerati.)

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 9:14
Postitas Cyber
Ahjaa, kes unustas lennuväljale kanku oma Salajase Seguga, autoapteegi ja lehtri, siis need on minu käes. Asukoht Tallinn, Nõmme.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 9:20
Postitas IFF
Algselt postitas: Cyber
Ahjaa, kes unustas lennuväljale kanku oma Salajase Seguga, autoapteegi ja lehtri, siis need on minu käes. Asukoht Tallinn, Nõmme.

Kas see mitte Torq ise ei olnud? :poke:

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 9:28
Postitas Skybound
Algselt postitas: iisak
Kes oli Laitses tee ääres ja ostis aktsiaid mundrimeeste käest? Saab 9-5 tumesinine ja ...TGV.
Kas Kiltsil jäi väheks,et maanteel paugutada oli vaja?:wtf::angry::angry:

Seda ma arvasin, et mind siin foorumis nahutama hakatakse :P Niikaua, kuni vennale sini-valges autos protokolli koostati, istusin mina oma auto kõrvalistmel ja loendasin möödasõitvaid Saabe.... vist 12 sain lõpuks kokku (Talladega kaasaarvatud) ja olin kindel, et saan nüüd koosa kätte :evil:

Kuna eelnev öö oli lühikeseks jäänud ja väsimus andis tunda, siis oli vend kaasa sohvriks võetud. Ega temagi kihutanud, püsikiirusehoidja oli peal 90-100 km/h. Kui seal sirge peal üks auto jalgu jäi, siis sõitis loomulikult mööda. Ja tere vilkurid :) Pole ju eriti keeruline Aero-Saabiga möödasõidul 129 km/h saavutada. Asja teeb koomiliseks see, et 5 aastat tagasi jäi mu vend oma vahtralehe-lubadest ilma TÄPSELT samas kohas ja samas situatsioonis - möödasõit ja 124 km/h. Kuna üks karistus all, siis kergelt pääsu seekord ei ole. Masendav, kuidas tüübil õnne ei ole. Muidu rahulik sõitja, aga turvalisel möödasõidul peab politsei kusagil põõsas istuma :bs:

See kõik OT. Üritus oli väga hea :notworthy: Ja tulemus enda stock-automaat-Aerole ootuspärane. Imestama pani stabiilsus - 4 katse suurim vahe 1km/h. Ja seegi vahe oli vaid sellest, et tegin erinevaid katseid S-nupuga :) Manuaalrezhiimi ei proovinudki.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 9:57
Postitas qdwin
Algselt postitas: Skybound
Imestama pani stabiilsus - 4 katse suurim vahe 1km/h. Ja seegi vahe oli vaid sellest, et tegin erinevaid katseid S-nupuga
Millised need katsed olid (Qdwin on jätkuvalt rahulolematu käiguvahetusega ja eriti selle krdi adabteerumisega).

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 10:24
Postitas vmaster
Minu katsetused olid 4 käigulise automaatkastiga järgneavd: esimene sõit S-ga ja tulemus 182 km/h. Teine ja kolmas sõit lülitasin S-i peale teist käiku välja ja siis tulemused 184 ja 183 km/h. Neljas sõit jälle S-ga ja tulemus 181 km/h. Kahjuks ei proovinud TCS-i välja lülitada. Vb oleks sealt ka juurde saanud pisut.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 10:29
Postitas Skybound
Algselt postitas: qdwin
Algselt postitas: Skybound
Imestama pani stabiilsus - 4 katse suurim vahe 1km/h. Ja seegi vahe oli vaid sellest, et tegin erinevaid katseid S-nupuga
Millised need katsed olid (Qdwin on jätkuvalt rahulolematu käiguvahetusega ja eriti selle krdi adabteerumisega).

Sisuliselt ei midagi erilist. Iga kord sõites oli tunda, et mingil hetkel tekib "tühi auk" ja ei vea nii hästi kui võiks. See oli kusjuures juba suuremal kiirusel, mingi 80-140 vahel, mis paneb tsipa üllatuma. Paigaltstardi kohta pretensioone polnud, automaadi ja esiveo kohta tundus piisavalt hea. Kõik katsed olid siis ESP off ja D-režiimis:

1. 188.* (S OFF terve tee)
2. 189.0 (S ON terve tee)
3. 188.9 (esimese 2 käiguga S ON, 3-st käigust OFF)
4. 189.3 (S oli peal, kuni hakkasin pärssimist tundma (~120 kmh?), siis OFF ja komakohaga arvestades parim tulemus, tagumikutunde järgi oli ka parim sõit)

@ Vmaster: ESP vist kiirendusel kasuks ei tule mingit moodi, oleks võinud ise ka proovida ühe katse koos sellega, et võrdlusmomenti saada.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 11:21
Postitas vmaster
Kas TCS ja ESP mitte erinevad asjad pole? Minu autol on ainult TCS, ESP olemasolu pole suutnud kuidagi tuvastada.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 11:25
Postitas IFF
Electronic Stability Program (ESP)

Traction controll system peaks TCS olema

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 11:26
Postitas Madis
Algselt postitas: IFF
Electronic Stability Program (ESP)

Traction controll system peaks TCS olema

ehk esimesega ei saa külge lasta ja teisega ei saa ketsi lasta;)

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 11:29
Postitas muuseas
vahva üritus oli :) korraldajaile suured tänud!

:notworthy:

tore ka see, et mu punane ikka veel ühes tükis :) talle vist meeldib kui vahetevahel ägedamat kohtlemist SAAB... ;)
selgus ka tõsiasi, et santehniline vidin ei andnud lõppkiirust juurde. kuid paigalt minnes on küll minek äkilisem :) 188 on siiski hea tulemus :)
siit mulle mõtlemisainet talviseks perioodiks ja.....

... ja seekord sain piltide riputamisega tiba kiiremini hakkama, palju neid küll pole. :red:

http://picasaweb.google.com/mihkel3/200 ... terKiltsil

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 13:05
Postitas Skybound
Algselt postitas: Madis
Algselt postitas: IFF
Electronic Stability Program (ESP)

Traction controll system peaks TCS olema

ehk esimesega ei saa külge lasta ja teisega ei saa ketsi lasta;)

Vmasteri autol on ainult veojõukontroll ehk TCS, faceliftijärgsetel on ka see olemas, kuid juba osana stabiilsusprogrammist, mille koondnimetus on ESP ja TCS on osa sellest (vähemalt sisse-välja lülitub samast nupust) ja nupp asub samas kohas (kuid teise nimetusega) :)

Sry, offtopic.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 14:04
Postitas sebastian
Tegin väikese edetabeli.
Kõik teame, et Saab on kiire masin, aga mis on neil kapoti all ja miks on mõni kiirem kui teised?


Pilt


(parandused ja lisad on igati teretulnud...:) )

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 14:14
Postitas IFF
Algselt postitas: sebastian
Tegin väikese edetabeli.

(parandused ja lisad on igati teretulnud...:) )


Graafsil oli uus aero ehk siis tõesti Mitsu turbo.
Cyberil on BPC.
Stefansil oli 9-3 aero, ehk siis mitsu
HRE* oli 2.3T ilmselt siis tehase garret

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 14:24
Postitas sebastian
Algselt postitas: IFF
Graafsil oli uus aero ehk siis tõesti Mitsu turbo.
Cyberil on BPC.
Stefansil oli 9-3 aero, ehk siis mitsu
HRE* oli 2.3T ilmselt siis tehase garret

Kle Cyber, mis komme see on BPC-ga ringi sõita, ah? :nono:

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 15:04
Postitas vmaster
Ma täpsutasks Sebastiani tabelit niipalju, et minu autol on automaatkast.

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 15:12
Postitas iroman
Süngelt panite,vanad!Rõõm tõdeda,et minu chief mechanic jälle ürituse kinni pani:notworthy:Aga ma teile teen säru:cool:Kevadel siis,jah?!;)

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 15:14
Postitas Cyber
Algselt postitas: IFF
Graafsil oli uus aero ehk siis tõesti Mitsu turbo.
Lisaks on tal Hirschitud ehk 300 obest...
Algselt postitas: sebastian
Kle Cyber, mis komme see on BPC-ga ringi sõita, ah? :nono:
See on see hea komme, et inimesi vahetevahel maa peale tuua..:) Nagu te näete, siis igasugu tavaline bleederdamine ja vedrutamine lihtsalt ei aita. Võrdle minu ja TGB tulemusi nii miilil, kui kilomeetril. Minul täiesti stock, TGB-l bleeder ja vedrud. Muus osas on autot täiesti sama konfiga.

EDIT: ja lätlaste autode osas võib vist paranduse teha. HRE oli ainuke tonnine, teised olid 9-5-d

Saabnet 1km challenge

Postitatud: P Aug 19, 2007 15:17
Postitas ill
Wilddogi autos on ainult mälestus sensonicust, täitsa manuaalselt käigud vahetuvad.