9. leht 11-st
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 14:14
Postitas IFF
Algselt postitas: Homersimpson
Seletage mulle lollile miks peaks käsipiduriga kannakaid tegema
Läheb OT'ks ära juba, aga selle põhjuseks on 2 võimalust:
võimalikult kohapeal ümber end pöörata
Esisilla meeste soov driftimise tunnet tekitada
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 14:18
Postitas RStorm
Et külg ikka ette saada ja libiseda. Esiveoga teadupärast lähed otse kui gaasi anda:P
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Dets 03, 2010 22:31
Postitas RStorm
Algselt postitas: RStorm
Algselt postitas: iisak
ABS aju on katki:wise:
Katki jah, kuulsin juba hinda ka...28 000.-:wall:
Pääsesin seekord jäätunud anduriga:D. Kõik korras ja tänud Troost autole:headbang:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Dets 04, 2010 11:37
Postitas Jupats
Algselt postitas: Homersimpson
Seletage mulle lollile miks peaks käsipiduriga kannakaid tegema
Jäärajal ei saa ilma käsipidurita saa ültse midagi tehtud;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Dets 04, 2010 12:58
Postitas Homersimpson
Vajadusel käsipiduriga sõidujoone korrigeerimine ei ole kannakas..
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Dets 13, 2010 20:38
Postitas RStorm
Tänasest siis küljes DEFA ploki soojendus, uus plokikaane tihend ja pagasniku juhtmekobar sai uuesti kokku liidetud:D. Numbrituled ei töödanud enam, see juhe oli ka täiesti katki.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Jaan 01, 2011 20:24
Postitas RStorm
Täna lõi käigukasti tule põlema, limp home reziimi ei läinud ning L käik ei taha igakord rakenduda..hoovastikuga juhtus midagi?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Jaan 11, 2011 22:09
Postitas RStorm
Mingisugune anomaalia on mul kastiga. Sümptomid tekivad 80 pealt kui D asend ja kast otsustab 4ndalt 5ndale vahetada, sattub segadusse ja tekivad värinad ning lükkab nagu hõljuma 2k pöörde peale..suurematel ja väiksematel kiirustel pole midagi viga. Veakood näitas mingit lukustus teemat, täpselt ei mäleta sõnastust ja pidi mehhaaniline viga olema. Käigukasti remontija vihjas mingile turbiinile mis käike lukustab. Järgmisest nädalast selgub paremini, sis pidi õige mees puhkuselt tagasi olema.
Kuid jama lugu küll ikka selle saabikuga koguaja. Ajab kergelt marru juba, iga kuu midagi katki

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Jaan 11, 2011 22:13
Postitas Jupats
Turbiinilukustus võib tõesti 5.käigulisel saba anda. Parandamise koha pealt jään vastu võlgu. Seal 2000 pöörde juures oleks lukustust hädasti vaja, muidu libistab kast ennast pilbasteks.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 19, 2011 11:40
Postitas RStorm
Homsest käigukasti remont. Turbiin tuleb ära vahetada, turbiinilukustus ei pea ja eriti 5nda käiguga. Lisaks vahetatakse ka käigukasti filter ja mingi klapp.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: K Jaan 26, 2011 19:02
Postitas RStorm
Täna suutsin tööstuse tänaval kelgutada ühele Opel Insigniale konksu otsa. Ainuke kahju oli Saabiklubi numbrialus ja numbrimärgil mõlk. Ostsin ajutiselt uue numbiraluse ja kodus lõin numbrimärgi ka sirgemaks. Ära ehmatas küll ja ikka maru libe oli täna

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Mär 07, 2011 19:34
Postitas RStorm
suvehooajaks sai siis uued valukad ka muretsetud. Praegused originaalid on me teedel saanud omajagu kannatada ja 2 velge on kõverad tsipa. Maantee kiirustel võtab võbisema.
Sellised siis:
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: N Mär 17, 2011 19:12
Postitas RStorm
Mind ikka kimbutavad madalatel pööretel 4nda ja 5nda käiguga kiirendamisel niiöelda kakkumised. Täna tundus asi hullem olema kui sügisel, selline tunne, et mootor sureb üldse välja ja jõhkrad jõnksud üksteise otsa.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Mär 18, 2011 13:43
Postitas RStorm
Garrett GT17 lõpetas tund aega tagasi oma töölepingu:drink:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Mär 18, 2011 14:01
Postitas Jupats
Kaastundeavaldused!
PS! Ära nüüd uuesti selle õnnetu T17 jamama hakka. Pane parem Mitsu peale;)
EDIT: Mis moodi see koolemine sul välja nägi?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: R Mär 18, 2011 17:03
Postitas RStorm
viskas kiirendamisel sinise suitsupahvaka välja, sumpast tuli ka õli ja terve taguots oli õlipritsmeid täis. Arvatavasti on ikka turbo, tilkus õli ka välja ja turbo vilises. Lisaks sellele, purunes pukseerimisel puksiiri tross ja kuna juhiuks oli lahti rooli keeramiseks, jäi juhiuks hange taha ja käis teisele poole kokku ära:wall:. Sellega juba ka asjad korad aetud ja uus(kasutatud) uks tuleb, pluss muud.
EDIT: Mitsu läheb ikka jah, garretti saaks küll 2x odavamalt taastatud, kuid see ei tasu minu silmis ära.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Mär 19, 2011 14:16
Postitas pumps
Nii õnnetu auto - edu selle taastamisel!:eureka:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Mär 28, 2011 19:30
Postitas RStorm
Täna selgus siiski, et turbo on töökorras. Karterituulutus oli umbes, mis põhjustaski õli sattumise sisselaskesse ja sealt lõpuks sumpsist välja. Lisaks lekib käigukasti turbiini simmer(arvatavasti) mis on käigukasti remontija lahendada, garantii korras.Ei võtnud enam vedugi taha, sest kastis oli õli minimaalselt ja nii kui käima panid tilkus mõnuga. Otsustasin ikkagi Mitsu peale panna, ei viitsi enam näpud ristis sõita, et äkki peab:wall:. Praegu on saabik keretöödes ja sealt edasi käigukasti mehe juurde. Lõputu tants ja trall tundub juba, kuid ehk ikka kunagi sõidab ka:freak:. Seniks naudin 1.6 liitrise võlusi
EDIT: Kui keegi omale Garrett GT17 osta tahab siis küsige
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Mär 28, 2011 21:06
Postitas Gals
Pead ikka mingi OG sealt Rootsist ära tooma, saab ehk rohkem sõitmise aega kui remontimise aega ikka.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Mär 28, 2011 21:48
Postitas RStorm
Kui varsti saabist siiber ei saa:D
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Apr 05, 2011 16:40
Postitas RStorm
Vahepeal siis auto käigukasti remondimehe juurde jõudnud ja õlipump oli saba andnud, mis purustas omakorda simmerlingi ja sealt see õlikadu. Kast on õnneks seest terve. Ise hakkasin arvama juba hullemat.
Varsti 3 nädalat juba ilma saabita:freak:
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 12:19
Postitas RStorm
Auto käes, 15 km sõitu ja mootorituli hakkas põlema...
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 13:03
Postitas Jupats
OpenSIDil menüü lõpus 2 sümbolit.
nErr - näitab mitu veakoodi on
Fcod - näitab viimati tekkinud veakoodi väärtust
Kirjuta need numbrid siia;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 13:51
Postitas Homersimpson
Veakood SIDil ei ole üks ühele veakood, mille kuskilt tabelist maha lugeda saaksid. Abiks tuleb veel hex:dec konverter võtta. Kui mu mälu mind ei peta
Endal pole ammu midagi sealt lugeda-vaadata olnud, ei mäletagi enam

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 14:21
Postitas RStorm
nErr- 1
Fcod- 1056