9. leht 10-st

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: L Okt 03, 2009 17:28
Postitas Jupats
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
0.4 ainult:wtf: Ma puhun ise ka mõnikord rohkem:drink:

Mida sa selle >1bar rõhuga talvel ikka peale hakkad? Mõtlen isegi talveks tavalise Aero softi peale panna. Saab natuke rahulikumalt hakkama, kui praegu:D:evil:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: L Okt 03, 2009 17:31
Postitas IFF
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
0.4 ainult:wtf: Ma puhun ise ka mõnikord rohkem:drink:

Mida sa selle >1bar rõhuga talvel ikka peale hakkad? Mõtlen isegi talveks tavalise Aero softi peale panna. Saab natuke rahulikumalt hakkama, kui praegu:D:evil:


Mis teen mis teen :eureka:


Käin ülevaatusel. :P

Talveks tuleb >1 ikka tagasi :thumb:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: L Okt 03, 2009 17:35
Postitas Jupats
Ja ma juba mõtlesin, et oled aja möödudes rahulikumaks muutunud;):thumb:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: L Okt 03, 2009 17:41
Postitas S9K
Iff ja rahulik? :D Väga raske jalaga mees. Norrast tulles aitas Iff mind viljandi. Terve tee nägu peeretas peas:notworthy:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: L Okt 03, 2009 17:42
Postitas IFF
Kusjuures ülevaatus läks läbi puhaste paberitega.

Kui ma peatusin otsa ukse ees, natukene kriiskavate piduritega ning mitte just 1.5" välja laske häälega onu piilus minu poole ning sisse ajades ütles, et teeb kuidagi palju lärmi, ma ajasin seinte kaja süüks :cool:

Alusvankri kohta ainult naeratati kui uretaan pukse nähti ja katsuti.

Gaasid kõik korras

Pidurite kohta ka ainult positiivset infot.

Nii lausa võib ülevaatusel käija.

Tänud Trionicule, kes viitsis jälle oma kuldsed käed külge panna ning kõik siledaks teha. :headbang:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: K Mai 12, 2010 11:33
Postitas IFF
Täna sai siis lõpule viidud kevadised hooldustööd.

Vahetatud said nii mõnedki huvitavad "kulu" jupid:

* parempoolne esimese pidurikolb oli soonega ning pidurid olid peal
* kerekinnitused, esisilla õõtshargil
* õõtsa uretaanpuksid, eelmised kulusid lihtsalt ära
* Käigukangi/kasti kuliss (nüüd on taas käigukand konkreetne ning tummine, enne selline ujuv ning loperdav. Kuliss oli lihtsalt omadega ära kulunud)
* kevadine õlivahetus + hooldus.

Ilmselt sai vist nipet näpet ka vadatud, ei mäletagi ning ega ma ei tea kas sai asjad isegi õigete nimedega. :notworthy:

Samuti sai vahepeal proovitud "teravamat" softi kuid kahjuks see overboostis piisavalt ning õnnetu 2,5map andurile käib üle jõud. Seega sai pandud eelmise hooaja soft tagasi.

Eks peab hakima 3bar map anduri ning tegema mõõtmisi.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Sept 21, 2010 11:58
Postitas Gals
Miks pannakse talveks LPT soft tagasi peale? Kuna mul on endal plaanist LPT'st natukene kõrgemale liikuda, siis igaksjuhuks küsin, et kas mul oleks soovitatav ka seda siis enne igat talve 100 euro eest tagasi LPT'ks teha? Muidugi arusaadav, et talvel pole esiveolisel selle jõuga midagi peale hakata, aga kas mingilt 150-lt kw'lt teha tavaliseks 113'seks kw'seks talveks muudab siis mida? Kütusekulu? Niipalju kui ma andmetest olen vaadanud, ei ole näiteks 113kw ja 147kw'sel kütusekulul praktiliselt mingit vahet, jõud tuleb ju nö. õhu arvelt, mitte lisakütuse. Vabandust küll et ma selles teemas 9-3'e puudutasin. Ja huvitav, kas CR Peformance küsib LPT ja FPT vahel hüplemise eest ikka sama hinda mis algupäraselt?
Õigemini tahaksin siis küsida ja kindlaks teha, mis kilowattideni võiks seda ECU't timmida lasta, et aastaläbi oleks tore sõita. Ei ajagi üldse mingit hirmsat jõudu taga, lihtsalt pisut paremat kui originaal LPT 113kw. (aga talviti vahetama ei tahaks hakata)

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Sept 21, 2010 12:10
Postitas teager
Miks 100€?

Kapott lahti, Charge voolik ühendada Wastegate voolikuga ja ongi LPT. Kust see 100 € tuleb?

terv, teager

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Sept 21, 2010 12:14
Postitas Jupats
Ega talvel erilist vahet pole, kas 113kW, 136kW jne. Keegi ei käsi vahetama hakata. Mõnel mehel on lihtsalt väga agresiivsed softid, mis võivad talvel segama hakata.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Sept 21, 2010 12:16
Postitas IFF
Algselt postitas: Gals
Miks pannakse talveks LPT soft tagasi peale?

Ega ma stock softi tagasi ei panegi talveks, ikka sellise keskmise ca 150KW softi.

Põhjus on tegelikult suhteliselt lihtne. Kui soft ajada sinna peenele piirile (auto riistvara arvestades) siis nn tänava sõitmiseks ta liiga mugav enam ei ole.

Requestid on juba väga madalatelt pööretelt kõrgeks aetud ning mis peamine igast muud väiksed nüansid, nagu stabiilne tühikäik jne.

Mõte siis selles, et kuna talvel ei pauguta ning õnnetu 195 laiusega rehv ei pea nagunii siis naudin mugavamat sõitu.

Tavaliselt nn kuni Stage 3'meni neid sümptomeid tegelikult vist ei tohiks isegi ilmneda.

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Sept 21, 2010 12:29
Postitas Gals
Selge, ma ise mõtlesin ka, et kui ma ainult üsna "natukene" lasen juurde panna softi (ja ka klapi lisamisega) vahetusega, siis võib vast talveks ka selle sama jätta.
(arvamus, et see võib 100€ maksta, tuli lihtsalt sellest, et CR Performance's maksab algselt uue softi peale lugemine Tritronic süsteemis umbes 1500 krooni, mõtlesin, et äkki siis tagasi vahetamine maksab sama, aga no ega vahet ei ole, kui ma nüüd tean, et võib talvel ka selle pisut tuunitud turboga rahulikult sõita).

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Sept 21, 2010 14:14
Postitas sebastian
Algselt postitas: Gals
Selge, ma ise mõtlesin ka, et kui ma ainult üsna "natukene" lasen juurde panna softi (ja ka klapi lisamisega) vahetusega, siis võib vast talveks ka selle sama jätta.
(arvamus, et see võib 100€ maksta, tuli lihtsalt sellest, et CR Performance's maksab algselt uue softi peale lugemine Tritronic süsteemis umbes 1500 krooni, mõtlesin, et äkki siis tagasi vahetamine maksab sama, aga no ega vahet ei ole, kui ma nüüd tean, et võib talvel ka selle pisut tuunitud turboga rahulikult sõita).
Muretsemiseks pole tõesti põhjust :)
Ja nagu Teager ütles, saab kõik endiseks (LPT-ks), kui klapilt C ja W voolikud lahti võtta ja omavahel ühendada torujupikesega. Sellega saab 5 minuti jooksul hakkama ükskõik kui "tehnikakauge" inimene.
Tulemuseks see, et aju klappi küll juhib, aga klapp turborõhku enam mitte.

Nii saavad kõik turbo-Saabide omanikud teha.
Kui pikemalt lahtiste W ja C otstega sõita, siis soovitaks klapil nad kuidagi teibiga sulgeda, et torudesse võimalikku prahti ei satuks.
Rahavakeeles öelduna - "pimedad ette".

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: T Sept 21, 2010 15:04
Postitas kasparius
selle 150kw-ga ~(300NM) 9-3 peal ei ole küll talvel mingi kunst sõita. see suht stage1. Lisaks kui summuti original, siis ei tule buust hullult madalalt ligi ja papu ringi, nagu stage3-ga näiteks.
Lase aga soft peale ja kulge mõnuga :)
sorri , et see nüüd iffi teemas on

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Okt 07, 2010 14:26
Postitas IFF
Ülevaatus ka aastaks taas tehtud.

Võib talvituma asuda....

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Okt 07, 2010 14:57
Postitas romza
Algselt postitas: IFF
Ülevaatus ka aastaks taas tehtud.

Võib talvituma asuda....

Kas läks libedalt?

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Okt 07, 2010 15:03
Postitas IFF
Algselt postitas: romza
Algselt postitas: IFF
Ülevaatus ka aastaks taas tehtud.

Võib talvituma asuda....

Kas läks libedalt?

Libedalt ikka, oli küll pikem arutelu müra standarditest ning nendesse võib-olla mitte nii hästi mahtumisest. :P

Trionicu osavad näpud võimaldavad libedat ülevaatuse läbimist ning mugavat elu :thumb: :notworthy:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Okt 07, 2010 19:55
Postitas Trionic
Igasuguste kriitiliste piiride serval mänginine teebki selle nüri "tavotitöö" veidigi huvitavamaks.Eks endal seisa see aasta pärast ees(lakitud tuled,race-cat`id,kerevärvi muutumine ca. 10 tooni tumedamaks,samas teh.passi muutmata...).

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: N Apr 21, 2011 22:59
Postitas IFF
Nüüd on kevad käes ning kevad hooldus tehtud.

Lisaks tava TH sai vahetatud õlirõhu andur (ei kesta need vaesekesed eriti juba 3'mas) ning samuti sai lisatud ka EGT.



Lisatud failid

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: R Apr 22, 2011 7:55
Postitas suur
Tegid oma kotletist õlipressi?

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: R Apr 22, 2011 8:17
Postitas IFF
Tegid oma kotletist õlipressi?

Rafineerige oma küsimust... ei saanud pihta...

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: R Apr 22, 2011 8:24
Postitas suur
Aei, sul oli Klots, mitte kotlet. vabandust. Märksõnaks pildilt "Oil press" :)

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: R Apr 22, 2011 8:55
Postitas ivomets
Aei, sul oli Klots, mitte kotlet. vabandust. Märksõnaks pildilt "Oil press" :)

suurel on SUURED PÜHAD hästi alanud!! :drink:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: R Apr 22, 2011 11:22
Postitas Homersimpson
Küsiks selle egt kohta... Mis toode täpselt on?

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: R Apr 22, 2011 15:45
Postitas IFF
Küsiks selle egt kohta... Mis toode täpselt on?

Auber Instruments.

Auber

Tooted:

SYL-1813R
TC-KEGT-NPT

:head:

Saab 9000 CSE 2,0 LPT -> T, 1997, IFF

Postitatud: R Mai 06, 2011 19:52
Postitas Homersimpson
Tänud info eest :) Täna jõudis minuni sama asi ... Aga .... ma ei pannud tellides tähele, et mingi extra variant pikema anduri juhtme jaoks on :( Kas Sa võtsid pikema juhtmejupiga või jätkasid?