10. leht 37-st
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: K Nov 07, 2007 19:50
Postitas olaviv
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
2.3 kast ei lähe B202-le otsa, minu teada. Ülejäänud käigud töötavad hästi, lihtsalt tagurpidi käigul hambad maas.
Kas tavalise 2.0 kasti sisu on sama mis turbokal? Ainult pooltelgede väljavõtted on vist teised????
Päris täpset infi nende kastide kohta pole, on mainitud, et turbokate kastil käiguvahed pikemad. Kinnituse osas peaks 2.3 ja 2.0 ühilduvad olema. Muutus toimus 94 a., siis muudeti veidi ühe poldi asetust, pidada sama suht lihtsalt ümber ehitada niiet saab ka uuemat kasti vanema moto külge panna ja vastupidi. Vähemalt nii on mulle öeldud. Kindlalt ei tea.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 18, 2007 16:31
Postitas S9K
Lõpuks ometi on too gaasiklapi ufo küljes. Fantastika, asi on hoopis parem, pöördeid hakkab vaikselt langetama juba 3000 rpm juures. Mitte muidugi hirmus vaikselt aga noh nii nagu peab. Veljed on ka lõpuks värvimises. Täna krundi alla ja homme siis põhivärv. Miskit nädala sees saaks ehk rattad uuesti alla.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 18, 2007 17:45
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Lõpuks ometi on too gaasiklapi ufo küljes. Fantastika, asi on hoopis parem, pöördeid hakkab vaikselt langetama juba 3000 rpm juures. Mitte muidugi hirmus vaikselt aga noh nii nagu peab. Veljed on ka lõpuks värvimises. Täna krundi alla ja homme siis põhivärv. Miskit nädala sees saaks ehk rattad uuesti alla.
Õigesti regullides peaks see ufo lubama gaasihooba "nullini" ehk vastu kruvipiirajat minna 3 sekundi jooksul. Siis käib segusiibri lülitis klõps, mis annab ajule märku, et nüüd tuleb pöörded hoida 750...800 rpm peal.
(Piiraja ja lüliti regullimisest olen omal ajal mingi õpetuse ingl. keelest vabastiilis tõlkinud. Käis see '88 tonnise kohta.)
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 18, 2007 20:11
Postitas S9K
Seda "kolme sekundi" varianti võin proovida seadistada. Ei teadnud enne. Pöörded ei püsi eriti rahulikult omal kohal. Kipub ikka pisut vänderdama üles alla. Mulle see eriti ei meeldi.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 19, 2007 1:08
Postitas S9K
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 19, 2007 9:53
Postitas romza
Mõnna, need päris ilusad!
Pane siis lõpptulemusest ka pildid üles.
Vaata, et siis rehvipaigaldajad asja nässu ei tee. Et siis ei taoks mingeid tinaplönne haamriga vaid ikka liimiks. Ning et rehvi panemisel ikka ohtralt libestusainet kasutataks ja võimalikult hoolikalt eebleid

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 19, 2007 10:16
Postitas keenius
mina panin enda masinale konkreetselt 88 aasta 2.0 turbo mootori käigukasti alla. ja erinevuseks oli ühe poldi kinnitus koht ja vasakpoolse veovõlli sisemine ots mille panin samuti 2.0 mootori oma.(muide minu auto on 1993 a 2.3 turbo)
ja kastidel on difri ülekande kiiruse vahe
vabalt hingaval oli see vist 2;54
2.0 turbol oli see 2;86
2.3 turbol on see 3;04
ning aerol on see mingi 3;60
need numrid võivad vähe valed olla aga suurus järk on õige netis leitsin sellised numbrid.
ja mul vedeleb 2 kasti . ühel differ puru ja teisel 4 käik ei püsi sees.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: E Nov 19, 2007 11:01
Postitas S9K
Algselt postitas: romza
Mõnna, need päris ilusad!
Pane siis lõpptulemusest ka pildid üles.
Vaata, et siis rehvipaigaldajad asja nässu ei tee. Et siis ei taoks mingeid tinaplönne haamriga vaid ikka liimiks. Ning et rehvi panemisel ikka ohtralt libestusainet kasutataks ja võimalikult hoolikalt eebleid
Et ma enne töötasin Siller Auto-s ja põhiliselt tegelesin ikkagi rehvitööga siis pingid on täiesti selged ja mul kui endisel töötajal lubatakse pinke kasutada. Just laupäeval käisin rehve maha võtmas, ei küsitud midagi, öeldi lihtsalt, et: "Ah mine minema.":thumb: Nii et selle paigalduse töö üritan ise teha.
Algselt postitas: keenius
mina panin enda masinale konkreetselt 88 aasta 2.0 turbo mootori käigukasti alla. ja erinevuseks oli ühe poldi kinnitus koht ja vasakpoolse veovõlli sisemine ots mille panin samuti 2.0 mootori oma.(muide minu auto on 1993 a 2.3 turbo)
ja kastidel on difri ülekande kiiruse vahe
vabalt hingaval oli see vist 2;54
2.0 turbol oli see 2;86
2.3 turbol on see 3;04
ning aerol on see mingi 3;60
need numrid võivad vähe valed olla aga suurus järk on õige netis leitsin sellised numbrid.
ja mul vedeleb 2 kasti . ühel differ puru ja teisel 4 käik ei püsi sees.
Mul oleks konkreetselt vaja peavõlli, ja mõned hammakad. Ühesõnaga hoiame kontakti:)
Hakkab looma, ehk saan enne külmade tulekut ikka auto korralikult tööle.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Nov 20, 2007 21:24
Postitas S9K
No kuidas kõlbab? Mina olen ÜLIMALT RAHUL.

:notworthy:

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Nov 20, 2007 21:46
Postitas ivomets
tulemus paistab suurepärane!
ja kuna sul auto seisab, siis seisavad ka need veljed ilusad ja puhtad ja ei saa kahjustada

Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Nov 20, 2007 21:57
Postitas S9K
Algselt postitas: ivomets
tulemus paistab suurepärane!
ja kuna sul auto seisab, siis seisavad ka need veljed ilusad ja puhtad ja ei saa kahjustada
irw:P
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Nov 20, 2007 22:19
Postitas Jürgen
Veljed on küll väga kenad, jõudu projektiga!:head:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: T Nov 20, 2007 23:25
Postitas kasparius
naiss
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Nov 22, 2007 17:28
Postitas S9K
very naiss. DI/APC jälle Romza näpus, minu kastike läheb rootsi reisile:head: oma kodu, jumalate juurde parandusse.
Üks asi teeb veel muret mootori käitumises. Nimelt kohapealt ära minnes tõmbab nagu hingest kinni, kui uuesti gaasi maha lased siis saab edasi sõita kusjuures gaasi üldse pole vaja palju vajutada. Niisama kiirendades madalatelt pööretelt järsult gaasi põhja vajutades on ka kohe hingest kinni. Mul on õhulugeja peaaegu otse throttlebody küljes, sest cooler ja turbo on disable-tud, kas liiga kiire õhuhulga muutus põhjustab seda?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: N Nov 22, 2007 22:35
Postitas sebastian
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul on õhulugeja peaaegu otse throttlebody küljes, sest cooler ja turbo on disable-tud, kas liiga kiire õhuhulga muutus põhjustab seda?
Tundub, et nii ongi. Peab olema mingi viivitus, kuniks õhk lugejast throttle body-sse jõuab. Aju nähtavasti eeldab, et see ei toimu kohe.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 25, 2007 13:09
Postitas M-Tech
Proovi mingi 90 kraadi (45 kraadi käib ehk ka) põlv näiteks vahele panna segusiibrile ja õhukulumõõtjale.
Võimalik, et tõmbab õhukulumõõtjast keerised läbi ja õhukulumõõtja ei saa õiget infi.
Mul oli Subruga nii, et kui kaotasin originaal nurkadega õhutorustiku ära ja tegin uuest turbost otse toru õhukulumõõtjani
ei olnud autol peale gaasi vajutust enam tühikäiku ja suri välja.
Üldse oli õhukulusignaal väga segane. Panin ühe 90 kraadi põlve vahele ja auto nagu tehasest tulnud jälle.
Mis su velgede värvitooni kood on?
Midagi gunmetal stiilis?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Nov 25, 2007 13:32
Postitas S9K
Värvitooni segasime ise. Kasutusel PPG värvid. Uurin umbkaudu sama tooni koodi välja. Muidu tooni saime nii, et kuldne ja must pooleks (musta lisad tegelikult nii palju kui arvad, et piisavalt tume on) ning sinna hulka pisut veini punast, et hästi õrn punakas tooni lisa anda.
Õhulugeja ja throttle body vahel ongi praegu üks 90 kraadi põlv, ehk peaks ühe juurde panema või üldse kuidagi läbi IC vedama.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Dets 02, 2007 15:27
Postitas S9K
Eeeeehhhhhhh, pole jõudnud tooni uurida. Aga ma üritan.
Kuidas tunda ära kas autol on olnud eelnevalt turvapadi. Juhi ukse küljes on kleebis SRS Airbag ja pisut juttu ka ohutusest. Kleebis asub lukusti all. MAAREKJUU (eelmine omanik) ütles, et peale on pandud uuema tüübi rool aga seda ta ei tea kas turvpadi kunagi on olnud. Kaitsme karbist igatahes airbagile viitavat kaitset ei leidnud, sama on siis kui autol süüde sisse keerata, mingeid viitavaid tulukesi põlema ei hakka. Rooli võtsin maha, seal on kaks messing/vask seibi, need tunduvad mõlemad olevat signaali omad.
Mida veel kontrollida?
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Dets 02, 2007 19:25
Postitas olaviv
VIN koodi
mu masinal ka see SRS kleeps aga bagi pole kunagi olnud.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: P Dets 02, 2007 19:41
Postitas S9K
Vin annab: SRS none. Polnudki meeles see vin kontoll. Täname.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 07, 2007 1:13
Postitas S9K
Palun veidi abi otsustamisel. Viimane otsus on nii kui nii minu teha aga siiski. Kumb interjöör on ilusam kas "tavaline" must nahk sisu või "defitsiit" punane riidest sisu? Mulle isiklikult meeldib hirmsasti punane.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 07, 2007 6:09
Postitas Trionic
Et nagu bordellis veedaks aega pidevalt:thumb:
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 07, 2007 7:45
Postitas S9K
Ei tea bordellidest midagi:D
Muideks orgunnisin omale käigukasti hinnaga 75 eesti krooni. Päris tore. Sama kast, õli mõõte vardaga. Eriti bro.
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 07, 2007 8:18
Postitas TFK
Minu isiklik arvamus on punane sisu ja hädapärast käiks ka must nahk.
OT sellisele peaks ka olema punast nahk sisu mis võib olla eriti tehvitsiit:P
Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K
Postitatud: R Dets 07, 2007 16:11
Postitas olaviv
Must on soliidne. Punane on edev. Raske valik, ise vist ikka soliidsema poole kalduks.