10. leht 11-st
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 14:31
Postitas Jupats
See tõlgendub siis veakoodiks P0420, ehk tagumise lambda viga. Sul katalüsaator alles või läinud? Tõenäoliselt jäi see softis aktiivseks:wall:. Mingit ohtu see ei tekita;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 14:40
Postitas RStorm
Mul pole katti enam:D
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 14:43
Postitas Jupats
Olin kindel, et midagi unustasin. Kui see tuluke sind häirib, võime "etapi 2" varem ette võtta;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: L Apr 09, 2011 14:52
Postitas RStorm
Ma pean natuke aega kasti nö sisse sõitma, hea oleks mingi 1000km, et siis võib selle etapp 2 ära teha;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Apr 24, 2011 11:26
Postitas RStorm
Vahepeal Crossroad Performance-lt uus soft peale saadud, Jupatsi sõnul 270-280 hj ja 400Nm väänet.
Kõik toimib kenasti, jõudlus on ikka hoopis teisest liigast...garretti aegadega võrreldes.
Open-SIDi järgi puhub turbo maksimaalselt kuskil 1,24 bari.
Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Igati rahul

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Apr 24, 2011 11:49
Postitas Gals
Nüüd puhub tuult siis Mitsu?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Apr 24, 2011 11:55
Postitas RStorm
Mitsu jep, garrett lendaks sellise jõu juures vist õhku:D
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Apr 25, 2011 8:24
Postitas Cyber
Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Kuidas sa automaadiga teise käiguga lähed? Mingi eraldi nupp selleks 9-5-l?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Apr 25, 2011 9:13
Postitas uralavto
666- number of the beast

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Apr 25, 2011 16:39
Postitas RStorm
Korra proovisin ka 0-100 km/h kiirenduse ära, 2. käiguga kohalt tuli ajaks 6.66 sek(käsitsi stopperiga).
Kuidas sa automaadiga teise käiguga lähed? Mingi eraldi nupp selleks 9-5-l?
Mul ju sentronic kast, paned M asendisse ja valid koha peal 2. käigu(rooli küljes oleva + nupuga)..lubab ka 3.ndaga kohalt ära minna;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Mai 22, 2011 19:41
Postitas RStorm
Kuna tudengil liialt palju vaba aega, siis sai ettevõetud heliisolatsiooni paigaldamine. Alustasin pagasnikust ja luugist. Peaks mainima, et esimest korda üldse kokku puututud ja ei oska oma tööle hinnangut anda:D. Kasutan STP Gold-i ja täna lõppes 5 lehte otsa, 1 veel lisaks ostma ning kogu selle läikiva katan tumeda pehme 5mm paksuse matiga. Varuratta pesa tõttu läks ilgeks jupitamiseks kätte ära:red:
Mõned klõpsud ka
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Mai 30, 2011 17:12
Postitas RStorm
Ja nv sai ka nahahoolduse...enne ei märganud pilti teha, kuid nahk on mõnus matt ja rohkem trimmis.
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Mai 30, 2011 17:15
Postitas Jupats
Kuna tudengil liialt palju vaba aega, siis sai ettevõetud heliisolatsiooni paigaldamine. Alustasin pagasnikust ja luugist. Peaks mainima, et esimest korda üldse kokku puututud ja ei oska oma tööle hinnangut anda:D. Kasutan STP Gold-i ja täna lõppes 5 lehte otsa, 1 veel lisaks ostma ning kogu selle läikiva katan tumeda pehme 5mm paksuse matiga. Varuratta pesa tõttu läks ilgeks jupitamiseks kätte ära:red:
Mõned klõpsud ka
Aga kata iseliimuva ja paksu vildiga ka ära;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Mai 30, 2011 18:13
Postitas RStorm
Panin mingisuguse pehme iseliimuva materjali peale ja lappasin kokku tagasi.
Sai väriseva käega
0-150ni linti võetud.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Mai 31, 2011 7:37
Postitas Gals
Päris kiiresti vahetab 1.-2.
käega läheb kauem aega, aga eks see ole ka harjutamise küsimus vist.
Huvitav et ta 2. käiku ei taha 100ni lasta, kuigi pöörete mõttes vist peaks napilt ulatuma.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Mai 31, 2011 9:06
Postitas RStorm
Kusjuures Crossroad Performance uus soft ja sport nupp sisse lülitatuna on auto väga teravaks timmitud:D, siinkohal kiiduavaldused Jupatsile ja Sebastianile. 100ni ei ole ta kunagi lasknud, ainult siis saad kui rooli pealt käike vahetada...0-100ni ajast saaks mõned sajandikud sellisel juhul veel maha:P
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Mai 31, 2011 9:10
Postitas Jupats
Sulle sai pandud minu softi poogitud variant;)
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Juun 13, 2011 17:08
Postitas RStorm
Täna hommikul jättis saab mu pereliikme tee peale

. Veepump andis otsad.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: T Okt 04, 2011 23:36
Postitas RStorm
Oi pole kaua aega midagi kirjutanud...üle pika aja saabiga sõites ja sihipäraselt mootorivõimsust kasutades tekkisid kiirendades jõnksatused. Kummaline on just see, et sõites D asendis neid ei toimu..vaid kui ise käiku valid ja madalatelt pööretelt kiirendama hakkad kukub köhima...3nda käiguga eriti jõhkralt, selline tunne et sureb välja kohe. Kas ei suuda kütet peale anda nii palju kui vaja? Või on hoopis mingi õhuleke?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Nov 13, 2011 13:06
Postitas RStorm
Kütuseseier hakkas täna villast viskama, peale paagi täis tankimist. Näitab, et paak täis ja siis jälle tühi ja nii mitu korda, paagisisene andur hakkab saba andma?
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Nov 14, 2011 0:58
Postitas M1hkel
Very nice ride! Edu autoga igatahes.

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: E Nov 14, 2011 10:57
Postitas Trionic
Kütuseseier hakkas täna villast viskama, peale paagi täis tankimist. Näitab, et paak täis ja siis jälle tühi ja nii mitu korda, paagisisene andur hakkab saba andma?
Potel halb kontakt.Saab remontida.
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Dets 04, 2011 15:57
Postitas RStorm
Täna autot pestes sain sellise üllatuse osaliseks.
Kui ohtlikuks võivad sellised mikropraod minna? Pole kunagi veel peale sattunud sellisele nähtusele. Säh sulle Brembo kvaliteeti:wall:
Lisatud failid
Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Dets 04, 2011 16:53
Postitas iisak
Need ei ole mingid praod.
Tegemist on klotsijäljega

Saab 9-5 2.3T Vector Crossroad Performance, 2003, RStorm
Postitatud: P Dets 04, 2011 20:37
Postitas RStorm
Ma mõtlen seda joont mis punase ala sisse jääb, pildilt vb halvasti näha aga need küll klotsijäljed ei saa olla?
Lisatud failid