2. leht 3-st

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: P Sept 18, 2011 22:34
Postitas M1hkel
Täna sai siis õhufiltri korpuse külge ja mingi näss filter ka seal sees, aga selle ostan esimesel võimalusel uue sinna sisse. Kahjuks aga polnud seda osa lammaris, mis läheb korpusest stangeni.
Ei leidnud paremat pilti netist, aga vast saab aru, mida ma otsin. :)

Pilt

Või oskab äkki keegi selle detaili numbri anda (isegi pildist oleks abi), mida ma otsin? Lammaris oli mingisugune olemas, aga tundus kahtlane, et see sinna sobima peaks.

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: E Sept 19, 2011 8:20
Postitas Jupats
Pilt

Part nr: 5327424

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: E Sept 19, 2011 17:33
Postitas M1hkel
Tänud pildi ja numbri eest.
Kas keegi oskab mõnda head kohta soovitada, kust saaks võimu jaoks + kaabli salongi kapoti alt?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: E Sept 19, 2011 18:59
Postitas Homersimpson
Pedaalide juurest on läbiviik salongi :)

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Sept 20, 2011 2:48
Postitas M1hkel
Kas keegi targem oskab öelda, kas minu autole võib xenoneid panna või mitte? Igalpool erinevad jutud, aga keegi võiks puust ja punaseks teha.

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Sept 20, 2011 8:08
Postitas Jupats
Kui tulepesurid on olemas ning paigaldad ka automaatse kõrguseregulaatori, siis võib. Juhul, kui nüüd uue seadusega midagi ära ei keelatud....:conf:

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Sept 20, 2011 13:51
Postitas M1hkel
Kui tulepesurid on olemas ning paigaldad ka automaatse kõrguseregulaatori, siis võib. Juhul, kui nüüd uue seadusega midagi ära ei keelatud....:conf:

Aga kas need tulekojamehed lähevad ka pesuri alla või peab kindlalt vett peale pritsima?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Sept 20, 2011 16:53
Postitas saab1208
Sellise aastaga autol nagu sul, ei ole automaatset kõrguse regulaatorit vaja, tulepesurid peavad olema ja lisaks peab olema tuleklaaside vastav märge.

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Sept 20, 2011 18:36
Postitas M1hkel
Täna panin uue märgi ette, ebayst tellisin. Kleebitav ja väga hästi ei jäänud, aga kui survekaga nahhui lendab, eks siis otsib parema. Näeb ilusam ikka välja kui eelmine ärakulunud.
Vahatasin ka täna autot ja selle puhul ka mõned pildid siis:

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Sept 20, 2011 19:07
Postitas M1hkel
Küsiks ka veel, et palju käigukasti õli läheb?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: L Sept 24, 2011 12:36
Postitas M1hkel
Ja kuidas spidoploki valutult välja saaks? Tahhoka tagaune on jumala pime, oleks vaja pirn ära vahetada.

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: R Sept 30, 2011 21:29
Postitas M1hkel
Spido sain lahti ja tahhomeetri valgustuse pirn sai vahetatud. Armatuuri lammutamise käigus tekkis ka üks küsimus, et mis pistikutega on tegu?

Pilt

Pilt

Need olid nende tühjade "nuppude" taga lihtsalt, mis seal allpool paistavad käikari ees. Oskab äkki keegi öelda, mille pistikud need on? Ja jätkuvalt huvitaks, et kas palju käigukasti õli läheb?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: R Sept 30, 2011 21:45
Postitas teager
Istmesoojendus. Valmidus on olemas.

terv, teager

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: R Sept 30, 2011 21:50
Postitas M1hkel
Istmesoojendus. Valmidus on olemas.

terv, teager

Kas see tähendab ka seda, et mu istmed on soojendusega või peab selleks teised istmed sebima, millel soojendus on?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Okt 04, 2011 9:50
Postitas M1hkel
Selline küsimus, et kui vasakule keerates ragiseb, siis peaks ju olema parempoolne pooltelje ots läbi? Kumb neist muidu sobiks, neil on väiksed erinevused?
Esimene: https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 899254_373
Teine: https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 852008_373

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Okt 04, 2011 20:50
Postitas teager
Istmesoojendus. Valmidus on olemas.

terv, teager

Kas see tähendab ka seda, et mu istmed on soojendusega või peab selleks teised istmed sebima, millel soojendus on?

Istme all peaksid samuti ühed lahtised otsad olema. Kui hästi läheb, on soojenduspadjad istmete sees olemas ja vaja läheb ainult lüliteid armatuuri. Halvimal juhul vajad istmesoojenduselemente istmete sisse.

terv, teager

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Okt 04, 2011 21:24
Postitas M1hkel
Istmesoojendus. Valmidus on olemas.

terv, teager

Kas see tähendab ka seda, et mu istmed on soojendusega või peab selleks teised istmed sebima, millel soojendus on?

Istme all peaksid samuti ühed lahtised otsad olema. Kui hästi läheb, on soojenduspadjad istmete sees olemas ja vaja läheb ainult lüliteid armatuuri. Halvimal juhul vajad istmesoojenduselemente istmete sisse.

terv, teager

Tänud, vaatan kohe mingi päev üle asja. Aga ootaks jätkuvalt arvamusi selle pooltelje otsa (liigendlaager) kohta.

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Okt 04, 2011 21:40
Postitas teager

Tänud, vaatan kohe mingi päev üle asja. Aga ootaks jätkuvalt arvamusi selle pooltelje otsa (liigendlaager) kohta.

Sul on vaja OE koodiga 5232897 (MY98-01) pooltelje otsa. Teine 5390489 (MY02-10) on uuema tüübi oma. Vasak ja parem pool on sama, samuti pole vahet kas manuaal või automaatkast.

terv, teager

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Okt 04, 2011 21:49
Postitas M1hkel

Tänud, vaatan kohe mingi päev üle asja. Aga ootaks jätkuvalt arvamusi selle pooltelje otsa (liigendlaager) kohta.

Sul on vaja OE koodiga 5232897 (MY98-01) pooltelje otsa. Teine 5390489 (MY02-10) on uuema tüübi oma. Vasak ja parem pool on sama, samuti pole vahet kas manuaal või automaatkast.

terv, teager

Suured tänud jällegi. Aga üks küsimus veel. Kas tõesti tagumine laager on peaaegu kolm korda kallim kui esimene? Vaatasin ringi e-poodides, enamustes polegi üldse tagumist pakkuda ja seal kus on, on tunduvalt kallim kui esimene.

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Okt 04, 2011 22:01
Postitas teager
Kui sa vaatad esimese ja tagumise rattalaagri pilte, siis saad ka aru, miks esimene odavam on :) (B-osana ilma rummuta, SKF pakub ka rummuga). Nt siit. Küll aga tööraha küsitakse esimese paigaldamisel siis rohkem ;)

terv, teager

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: T Okt 04, 2011 22:19
Postitas M1hkel
Kui sa vaatad esimese ja tagumise rattalaagri pilte, siis saad ka aru, miks esimene odavam on :) (B-osana ilma rummuta, SKF pakub ka rummuga). Nt siit. Küll aga tööraha küsitakse esimese paigaldamisel siis rohkem ;)

terv, teager

Tagumise vahetamisega saab muidu ise ka hakkama? Et kas mingeid spets tööriistu selleks läheb vaja või mitte?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: P Okt 09, 2011 4:22
Postitas M1hkel
Täna juhtus siis selline asi, et ühel hetkel lampi enam võtit süütelukku pannes enam ei keerand võti. Lasin wd40-t sisse ja jebisin ikka pikalt sellega, aga tee mis tahad, aga ei liigu mitte kuidagi. Oskab keegi äkki mingit nõu anda või nüüd ongi ainuke variant, et lammarist uus süütelukk, ukse lukk ja pagassi lukk?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: P Okt 09, 2011 5:52
Postitas Trionic
Seni on õnnestunud pea kõik süütelukud korda teha(v.a. 2 tonnise oma).Kahjuks lasid sa lukku õli, mida KINDLASTI EI TOHI TEHA.See vähendab oluliselt võimalust südamikku tervelt kätte saada.

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: P Okt 09, 2011 12:05
Postitas M1hkel
Seni on õnnestunud pea kõik süütelukud korda teha(v.a. 2 tonnise oma).Kahjuks lasid sa lukku õli, mida KINDLASTI EI TOHI TEHA.See vähendab oluliselt võimalust südamikku tervelt kätte saada.

Kahjuks ma Tartus ka. Kas keegi Tartus suudaks sellest s*tast veel saia teha?

Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel

Postitatud: P Okt 09, 2011 12:12
Postitas AAA
Lukuabile võid helistada, aga nagu Trionic mainis, õli pihustamine rikkus suure tõenäosusega remondi ära.
Tel: 5070065