2. leht 2-st

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: L Okt 22, 2011 23:25
Postitas siimik
Kaugest minevikust on meeles kuidas ostsin MB kupee millel mingi ajapärast mootor ei töödanud. Hakkasin viga otsima ja jõudsin pensu pumbani. Selle toitejuhtmetele oli juurde joodetud mingid muud juhtmed. Hakkasin mõõda juhtmeid minema, kõigepealt oli põhja puuritud 10mm auk, et kõrvaklappide juhe läbiviia, sealt edasi viis juhe tagumisse tuhatoosi, kuhu oli paigaldatud pirnipesa. Pirnipesa muidu tore ja uus, kuid jooted olid kehvad ja juhtmed olid lühisesse läinud. Selle tulemusena põles läbi kaitse, sepad olid selle asemele pannud nael. Kuna lühis püsis siis relee põles maha.
Peale selle tjuuningu eemaldamist ja uute osadega asendamist hakkas pump lõõma ja mootor töötas kui uus.
Iseenesest oli terve auto inseneride lahendusi täis ja nende kõigi eemaldamisega ma enne müüki lõpuni ei jõudnudki.

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: P Okt 23, 2011 14:00
Postitas faca
Käisin kunagi Saabiga lugupeetud naljahammastest teeninduses - geneka rihm oli maas (kuna katkisest roolivõimutorust tuli õli peale).
Tegid mulle kalkulatsiooni 27K eek peale, et kõik on p.... - roolilatid ja kõik muu.
Vaatasin pakkumist, ostsin veebist uue survetoru (1000 krooni) eest ja lasin ära vahetada. Nüüdseks 3 aastat sõitnud. Naljahammastel jäi seekord ~25K puhast teenimata :)

Spetsialisti nõuanded

Postitatud: E Okt 24, 2011 12:49
Postitas ivomets
Käisin kunagi Saabiga lugupeetud naljahammastest teeninduses - geneka rihm oli maas (kuna katkisest roolivõimutorust tuli õli peale).
Tegid mulle kalkulatsiooni 27K eek peale, et kõik on p.... - roolilatid ja kõik muu.
Vaatasin pakkumist, ostsin veebist uue survetoru (1000 krooni) eest ja lasin ära vahetada. Nüüdseks 3 aastat sõitnud. Naljahammastel jäi seekord ~25K puhast teenimata :)

eh, ära siis naljahammaste juurde mine;
Mine näiteks Troostautosse, või Audakeri, või Saabianti juurde. Sealt saada alati proffessionaalset abi ja :drive: