Spetsialisti nõuanded
Postitatud: L Okt 22, 2011 23:25
Kaugest minevikust on meeles kuidas ostsin MB kupee millel mingi ajapärast mootor ei töödanud. Hakkasin viga otsima ja jõudsin pensu pumbani. Selle toitejuhtmetele oli juurde joodetud mingid muud juhtmed. Hakkasin mõõda juhtmeid minema, kõigepealt oli põhja puuritud 10mm auk, et kõrvaklappide juhe läbiviia, sealt edasi viis juhe tagumisse tuhatoosi, kuhu oli paigaldatud pirnipesa. Pirnipesa muidu tore ja uus, kuid jooted olid kehvad ja juhtmed olid lühisesse läinud. Selle tulemusena põles läbi kaitse, sepad olid selle asemele pannud nael. Kuna lühis püsis siis relee põles maha.
Peale selle tjuuningu eemaldamist ja uute osadega asendamist hakkas pump lõõma ja mootor töötas kui uus.
Iseenesest oli terve auto inseneride lahendusi täis ja nende kõigi eemaldamisega ma enne müüki lõpuni ei jõudnudki.
Peale selle tjuuningu eemaldamist ja uute osadega asendamist hakkas pump lõõma ja mootor töötas kui uus.
Iseenesest oli terve auto inseneride lahendusi täis ja nende kõigi eemaldamisega ma enne müüki lõpuni ei jõudnudki.